Harsoilla kestoilevat; LISÄIMU TARPEEN?
Moi!
Käytetään kestovaippoina harsoja Bumpyn vaippakuoren kanssa. Toimivat todella hyvin, lähiaikoina vaan pissaa on alkanut olemaan sen verran, että olisi ehkä lisäimu tarpeen. Harsot ovat Mam-merkkisiä. Toinen vaihtoehto on että harsot on jo kuluneet, olleet nyt vajaan vuoden käytössä.
-Miten pian teillä harsot kulahtaa niin, että pitää ostaa uusia?
-Mitä ja minkä merkkisiä systeemejä käytätte harsojen kanssa lisäimuna?
-Onko Pompoli -merkkiset harsot olleet hyviä? Ainakin kestovaippainfon sivuilla kehuttiin.
-vaavikki-
Kommentit (4)
Ei harsot vielä kulu yhdella lapsella eikä kahdellakaan.Saa niitä ihan huoletta vaikka viis muksuu vaipattaa,,jos siis ovat ihan vaippaharsoja eikä mitään halppis harsoja.
Ja aika pian meilläki saa lisäimua laittaa jos ei meinaa het tunnin päästä vaippaa vaihtaa.Ite olen tehny flanellista ja froteesta lisäimuja.
Harsoista osa on ollut jo kolmella lapsella ja osa yhdellä ja ne ovat vielä tosi hyviä. Lisäimuina käytän vanhoista froteepyyhkeistä, hamppukankaasta ja flanellista tehtyjä imuja sekä jotain nettikaupoista ostettuja. Suurin osa on kuitenkin itse tehtyjä.
hehkuttaa villabumbyjä ne on mun mielestä kaikkien aikojen parhaat!!
meillä oli käytössä sillon kun poika oli ton 1 v + ja ne riitti ihan hyvin (1 ruskovillan harso ja vanhasta pyyhkeestä tehty lisäimupala)..
Meillä Me&Mamasta ostetut harsot käytössä jo toisella lapsella. Tällä hetkellä kaksi lasta käyttää niitä ja ovat ihan hyvät vielä. Lisäimua ollaan tarvittu aika pian, ja meillä käytetään (edelleen Me&Mamasta) flanelleja ja nauhavaippoja (itsetehtyjen) villahousujen alla. olisikoha ne olleet Disana-merkkisiä, en enää muista...