Olen niin ihastunut että ihan pakahdun...
... Eikä ole ketään kelle asiasta voisin puhua vaikka haluaisin kertoa tästä kaikille.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No kerro toki tänne! Kerro ihastuksestasi jne. minua ainakin kiinnostaa tietää :)
Mitä haluat tietää?
Mikä siinä ihastuksessa on parasta, oletko M vai N?
Missä tapasitte?
Oletteko pussanneet?
Kerro tänne meille, pura sydäntäsi. Ehkä osaamme jopa auttaa tilanteen etenemisessä. Missä ihastuit ja oletko tehnyt mitään aloitteellista?
Vierailija kirjoitti:
Kerro tänne meille, pura sydäntäsi. Ehkä osaamme jopa auttaa tilanteen etenemisessä. Missä ihastuit ja oletko tehnyt mitään aloitteellista?
Ihastuksen kohde tietää kyllä tunteeni ja luulisin että tuntee hyvin pitkälti samoin. Me vain ollaan molemmat varattuja tahoillamme niin siksi ei tästä pysty kenellekään kertomaan.
Ihastumisen tunne on aivan ihana! Älä kuitenkaan kiirehdi sössimään nykyistä suhdettasi ihastumisen perusteella, mutta nauti siitä ihanasta, kutkuttavasta tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen tunne on aivan ihana! Älä kuitenkaan kiirehdi sössimään nykyistä suhdettasi ihastumisen perusteella, mutta nauti siitä ihanasta, kutkuttavasta tunteesta.
On aivan ihana kyllä mutta kun on koko ajan järjetön ikävä toisen luo eikä pysty koko ajan yhteydessä olemaan saati näkemään.
No kerro toki tänne! Kerro ihastuksestasi jne. minua ainakin kiinnostaa tietää :)