onko raflaava tapa tappaa ittensä
Jos hyppää lerrostalonkatolta pää edellä betoniin.
Kommentit (13)
En tiedä raflaavasta, mutta varsin tehokas tapa. Tuttava lähti näin.
Ei. Tai jos teet jonkun kolmoisvolttihypyn kerien niin sitten ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosin lerssitaloa
Hitto kun olis ase niin sytyttäisin röökin viimeisen ja.... se olisi siinä.
Raflaavin tapa mistä olen kuullut oli joitakin vuosia sitten Moottori-lehden osiossa, jossa käytiin edellisen vuoden vastaavan kuukauden liikenneonnettomuuksia.
Mies oli ajanut kovaa ylinopeutta kallionleikkaukseen. Lisäksi selosteessa oli lakonisesti "Kuljettaja ampui ajon aikana itseään päähän". Siinä on kyllä oltu ihan vakavissaan lähtömielellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suosin lerssitaloa
Hitto kun olis ase niin sytyttäisin röökin viimeisen ja.... se olisi siinä.
Ampumarata vai onks ne tarpeeks tehokkaita
Niin ja tuossa korkealta hyppäämisessä täytyy muistaa laittaa kädet selän taakse housujen/alushousujen sisään. Muuten ottaa vaistomaisesti käsillä vastaan. Näin kerran artikkelin joka käsitteli Japanissa ollutta itsemurhien aaltoa ja siinä oli kuva jossa näkyi että uhri oli tehnyt noin (ei siis mikään graafinen kuva, mitään verta yms. ei näkynyt).
Meillä ei oo teholla kauheen kivaa kun jengi on uhmapäissään kaikkea kokeillut.
Nuoret on pahin.
Ja kun lopputulos on 4-raajahalvaus.
Not nice, mutta ei harvinaista.
Ja unohtakaa ne panadolit.
Suosittelen sinulle spartalaista elämäntapaa.
Googlaa.
Atomipommin päälle ku meet istumaan ja lojautat sen nii kyllä siinä perskarvat käpertyy ja koko kroppa ei jää kitumaan ja on niin maan perusteellisen raflaava tapa lähtee hiiliä lapioimaan
Vieläkö Havaijilla on se tulivuorenpurkaus jossa tulee laavaa tulivuoresta. Ota kuule pikavippejä ja lainoja, lähde sinne, kopterikyyti laavan yläpuolelle.
Taas upeat ja rakastetut henkilöt taistelevat vakavan sairauden runtelemana ja itsemurhat täten
halveksittavia.
Mä suosin lerssitaloa