Anoppi ja kesäloma
Onko tänä kesänä vielä ollut anoppila-aloitusta. Kuinka monta päivää vietät tänä kesänä anoppilassa? Entä perheesi?
Kommentit (9)
Apen luona kävin lapsen kanssa, ilman miestä siis, ja viivyttiin alle 2 tuntia. Enkä ramppaa siellä edes joka vuosi. Appea nähdään muualla pari kertaa vuodessa, mies ja lapsi ehkä kerran-pari enemmän.
Muut isovanhemmat on jo hautuumaalla ja srk hoitaa kukat 😁
Lapset käyvät siellä parin yön reissulla. Itse käyn viemässä ja hakemassa heidät. Ehkä kupponen kahvia siinä. Se on aivan riittämiin.
Ei saa hylätä kesäanoppia. Se ei itse valinnut perhettään, vaan sen lapsi. Olkaa kilttejä kesäanopille, niin se ei pissi nurkkiin.
Tänä kesänä aion nuolla anoppin karvamattoa. Tämä on ollut haaveeni jo 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä aion nuolla anoppin karvamattoa. Tämä on ollut haaveeni jo 2 vuotta.
Summer is Crazy.
Yleinen vitsin aihe anopin kettumaisuus, miniät ne näköjään hakkaa kettumaisuudellaan anopin mennen tullen..no minkä taakseen jättää sen edestään löytää, vielä heistäkin tulee anoppeja...
Helpolla pääsette, minun pitää käydä ensin exän anoppilassa ja sitten nykyisen anoppilassa!
Pari viikkoa. Siellä on kahdet miehen lähisukulaisen häät tuon ajan sisään ja anoppi pyysi jäämään. Suostuttiin niin ei tarvi ajaa neljää kertaa kesässä Helsingin ja Rovaniemen väliä. Minä ja anoppi tullaan onneksi loistavasti toimeen. Suunnitellaan, että mennään anopin kanssa kahdestaan myös käymään Tallinnassa tuossa välissä hamstraamassa hulluna lankaa. Kumpikin on intohimoinen neuloja ja Karnaluks kutsuu!
Nolla päivää. Ensi vuonna sama vastaus.