Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ja kesäloma

Vierailija
05.07.2018 |

Onko tänä kesänä vielä ollut anoppila-aloitusta. Kuinka monta päivää vietät tänä kesänä anoppilassa? Entä perheesi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla päivää. Ensi vuonna sama vastaus.

Vierailija
2/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apen luona kävin lapsen kanssa, ilman miestä siis, ja viivyttiin alle 2 tuntia. Enkä ramppaa siellä edes joka vuosi. Appea nähdään muualla pari kertaa vuodessa, mies ja lapsi ehkä kerran-pari enemmän.

Muut isovanhemmat on jo hautuumaalla ja srk hoitaa kukat 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käyvät siellä parin yön reissulla. Itse käyn viemässä ja hakemassa heidät. Ehkä kupponen kahvia siinä. Se on aivan riittämiin.

Vierailija
4/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa hylätä kesäanoppia. Se ei itse valinnut perhettään, vaan sen lapsi. Olkaa kilttejä kesäanopille, niin se ei pissi nurkkiin.

Vierailija
5/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä aion nuolla anoppin karvamattoa. Tämä on ollut haaveeni jo 2 vuotta.

Vierailija
6/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä aion nuolla anoppin karvamattoa. Tämä on ollut haaveeni jo 2 vuotta.

Summer is Crazy.

Vierailija
7/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen vitsin aihe anopin kettumaisuus, miniät ne näköjään hakkaa kettumaisuudellaan anopin mennen tullen..no minkä taakseen jättää sen edestään löytää, vielä heistäkin tulee anoppeja...

Vierailija
8/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpolla pääsette, minun pitää käydä ensin exän anoppilassa ja sitten nykyisen anoppilassa!

Vierailija
9/9 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa. Siellä on kahdet miehen lähisukulaisen häät tuon ajan sisään ja anoppi pyysi jäämään. Suostuttiin niin ei tarvi ajaa neljää kertaa kesässä Helsingin ja Rovaniemen väliä. Minä ja anoppi tullaan onneksi loistavasti toimeen. Suunnitellaan, että mennään anopin kanssa kahdestaan myös käymään Tallinnassa tuossa välissä hamstraamassa hulluna lankaa. Kumpikin on intohimoinen neuloja ja Karnaluks kutsuu!