Käykö ketään sääliksi ministeri Lindström?
On vain isojen poikien heittopussukka...
Ja alistuu tehtäväänsä, jotta saa pitää edes hetken ministerinpostinsa, jota ei kuuna kummajaisenkaan osannut osuvan kohdalleen? Uskollinen muiden agendojen toteuttaja. Likaisen työn esittelijä.
Kommentit (36)
Ei näytä hyvinvoivalta. Hakee hyväksyntää liian suurista piireistä, myyden oikeudenmukaisuuden periaatteet. Ei pitäisi ottaa posteja vastaan, jolle ei ole palikoita toimia.
Tosin, koko hallitus on vailla palikoita. Laiton hallitus Suomessa.
jos joku suostuu tuollaiseen soininäytelmän aisankannattajaksi saadakseen ministerinpostinsa säilymään, ei todellakaan säälitä. omahyväinen muiden omaikäistensä kurjistaja. kuka palkkaisi vapailla markkinoilla olevan linströmin tänä päivänä - yli 50sen v-ttuilijan?
takki kääntyy esimiehensä mukaan.
Ei. Turhan puhuja. Sanoilla selittelijä. Kyllä korjataan aktiivimallia, jos osoittautuu puutteelliseksi. Mitä sanoo Linde, kun 13% ikäihmisistä voi vain täyttää mallin ja ovat automaatioleikkurin alaisia. Eivät kelpaa, eivät jaksa hakeutua - tai ei vain riitä heille kurssituksia - ja miksi riittäisikään. Niitähän ei edes pitänyt käydä vain täyttääkseen aktiivimällin. Nyt selostaa ylellä, että joo, onhan tämä vähän puutteellinen, mutta lakia ei voi avata... koska se on niin hitsin hankalaa.. näillä mennnään.....
HALOOO!!!? Perustuslaki!? Ikä`????? Syrjintälaki!?
nou, ei säälitä ihmiset, jotka heikentävät muiden perusoikeuksia tietoisesti!
No hieman säälittää ja pistää vihaksi samaan aikaan kyseinen henkilö.
Onhan siinä jotain itkuista, joka säälittää.. Koska jotenkin yhdistyy sellainen pyrkyri ja ressukka samassa ihmisessä.
en tiedä
jotenkin skitso vaikutelma
esim se vika kyselytunti
ei se tienny itekään mitä se oikein esitteli
tulos, leikkaus joka tapauksessa
kiusattu ihminen joka hakee hyväksyntää kiusaamalla muita.
vaikea sääliä.
Mitä? En pysty vastaamaan kun sanoo että olen jo vastannut. En todellakaan ole. Juuri avasin koneen
Mitä? En pysty vastaamaan kun sanoo että olen jo vastannut. En todellakaan ole. Juuri avasin koneen
Säälittää ihmiset, jotka joutuvat kärsimään yhden moraalittoman tyhmyksen vuoksi.
Olen niin ällistynyt miten mielestäni sivistyneessä länsimaassa voi olla tuollainen ministeri, etten tiedä mitä ajatella. Uskon, että äänestäjät ovat kuvitelleet äänestäneensä hyvän jätkän eduskuntaan, työttömänä duunarina pitää meidän puolta. Ja mikä ihmeen järki oli antaa hänelle alkuun myös oikeusministerin työt, ukko oli ja on pihalla kuin sulanut lumiukko.
Joo ihmettelee kyllä meidän ''hallituksemme''' < ei voi tuota edes nimittää sksi ilman lainausmerkkejä - voi koostua tuollaisista uuvateista - siis suurin osa täysin työkyvyttömiä! Typeryksiä ja ahneita tyhmyreitä koko aitio täynnä.
Hyvä kysymys an sich. Hyvä kannatuksen mittaus. Toivottavasti moni vastaa..
Suomen suosituin palsta kuitenkin ja vilkas.