Miehen 'jättäminen' seksin jälkeen
Tapasin yhden miehen pari viikkoa sitten baarissa. Juttelimme ja vaihdoimme numeroita. Kävimme kerran päiväkahvilla parin tunnin ajan, koskettelimme ja suutelimme. Juttelimme, että haluamme pelkkää seksiä, mies on avoimessa avioliitossa ja minä en etsi seurustelua.
Tapasimme viime viikolla tarkoituksena harrastaa seksiä. No, seksi oli minun puolestani huonoa. Liian rajua (olin mustelmilla ja vuosin verta jälkeenpäin) ja mies hieroi peniksensä päätä häpyhuuliini ja luulen, että lipsahti hetkeksi sisällekin pari senttiä ilman kondomia, vaikka olimme sopineet turvaseksistä. Mies nuuhki antaumuksella kainaloitani ja pikkuhousujani tehden inisevää ääntä. Turn off!
Luultavasti mies piti minusta ja kysyi seuraavana päivänä, mitä ajattelen. Sanoin suoraan, ettemme sovi yhteen. Mies pyysi tarkentamaan. Kerroin suoraan rajuudesta ja mustelmista (faktat). Jätin mainitsematta häpyni hieromisen ilman kondomia ja kainalot..
Mies hiljeni moneksi päiväksi, kunnes eilen sanoi, että haluaisi tavata kasvotusten kahvilla ennen kuin "lopetamme tämän" ja että jos haluan vain kaveruutta, siitä pitäisi keskustella.
Lopetamme minkä? Viikon kestäneen tuntemisen, muutaman tunnin ajan? Koin koko ajan, että hän oli kiinnostuneempi minusta kuin minä hänestä. Onko velvollisuuteni mennä kasvotusten kertomaan yksityiskohdat? En laske häntä "kaveriksi", koko ajan puhuimme vain seksistä enkä ystävysty viikossa. En usko, että meillä on yhteistä kavereina.. Tuntuu, että mies haluaa tavata ja kääntää pääni (sanoi jo viestissä että pitää myös hellemmästä menosta).. Voinko "jättää" viestillä?
Kommentit (11)
Mies haluaa että sanot hänen olleen silti mahtava mahtisonni!
Vaadi maksamaan abortti tai elatusmaksut, niin eiköhän mies kaikkoa..
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tavata häntä enää eikä jutella, laita vain lyhyt selkeä viesti, ettet ole kii nostunut olemaan yhteydessä ja mukavaa kesää.
Miten muotoilla sanani oikein, ettei mies jää jankkaamaan?
Tein jo virheen perustellessani "mieltymyseroja" yhtään tarkemmin, olisin voinut jättää siihen..
Yök. Ja miksi annat hieroa itseäsi paljaalla, TAUDIT! "Taisi lipsahtaa pari kertaa" hohhoijaa.
Toivon, että on provo. Eihän tuo verenvuoto mitään normaalia ole. Huh, huh. Yök.
Jos on tositarina niin estä puhelut, somessa, jatka matkaa. Opettele oikea kumin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Yök. Ja miksi annat hieroa itseäsi paljaalla, TAUDIT! "Taisi lipsahtaa pari kertaa" hohhoijaa.
Toivon, että on provo. Eihän tuo verenvuoto mitään normaalia ole. Huh, huh. Yök.
Jos on tositarina niin estä puhelut, somessa, jatka matkaa. Opettele oikea kumin käyttö.
En 'antanut' hieroa paljaalla. Mies puski päälleni ja alkoi hieroa. Älähdin "laita kortsu!" Olen aina käyttänyt kumia ja kukaan ei ole yrittänyt hieroa noin, yllätyin täysin.
Verenvuoto johtui luultavasti rajusta sormetuksesta, vaikka sanoin miehelle että hidastaa ja olisi hellempi.
Sovitte turvaseksistä ja mies hieroi ja sujautti munansa sisään? Se on raiskaus!
Miten tästäkin voi saada ongelman johon pitää kysyä neuvoa palstalta? Jos kohtelias haluat olla, niin viesti, mut aivan hyvin voit vaan jättää vastaamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko ghostaus ok seksin jälkeen?
On!
Ei tarvitse tavata häntä enää eikä jutella, laita vain lyhyt selkeä viesti, ettet ole kii nostunut olemaan yhteydessä ja mukavaa kesää.