Käyttääkö miehesi pyjamaa tai yöpukua?
Kommentit (56)
Ei. Nukutaan molemmat alasti. Joskus jos miehestä tuntuu kylmältä saattaa laittaa bokserit ja t-paidan yöksi. Itse en palele paitsi kuumeessa, mutta silloinkin ilman vaatteita.
Aloittaja itse taitaa olla turn-off... Totta kai nukkuessa käytetään jotain vaatetta, muutenhan lakanat täytyisi pestä pari kertaa viikossa.
Nukkuu alasti. Aiemmin nukkui boksereissa, mutta sain sen totuttettua nakunukkumiseen niin ei enää osaa käyttää öisin niitäkään.
Ei kai kukaan alle 85-vuotias käytä?
T-paita ja kalsarit ja jossain vaiheessa nekin usein otetaan pois ;)
Käyttää joskus aivan suloista haisulipyjamaa, siis bokserit ja paita. Yleensä alasti.
Mitä eroa noilla on?
Alasti nukkuu mies, minäkin nukun alasti paitsi alushousut silloin kun on menkat. Lapset meillä myös nukkuu alasti. Tekee hyvää iholle ja alapäälle.
Lakanat meillä vaihdetaan kerran viikossa.
Ei käytä, nukkuu boxerit jalassa. Mulla on joku fixaatio päässäni kuinka juodaan aamukahvit keittiönpöydän ääressä ja molemmilla pyjamat päällä ja jaetaan sanomalehti - todellisuus on et toinen hengaa boxereissa ja mulla alushousut ja t-paita, mies ei edes juo kahvia eikä meille tule sanomalehtiä :DD
Mun mies käyttää sellaista t-paitapyjamaa, johon kuuluu polvimittaiset housut. Ei ole turnoff.
Ei käytä. Molemmat nukutaan alasti.
Ei omista kumpaakaan. Nukumme alasti molemmat, yhteisen peiton alla.
Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.
Käyttää kipeänä ollessaan kun kuume aiheuttaa vilunväristyksiä.
Jonkinlaiset pierufiltterit olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Hygieniakauhistelijalle kerrottakoon, että käymme saunassa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, eli lakanoihin mennään aina puhtaina. Toki yöllä voi hikoilla ym., mutta tietysti lakanat vaihdetaan, kun alkaa tuntua likaiselta.
Hygieniakauhistelijoille voi myös tarjota sitä ajatusta, että liiallinen hygienia aiheuttaa terveysongelmia, kuten allergioita ja suolistosairauksia.
Nykyään ihmisillä on tapana peseytyä säännöllisesti. Useimmat taitavat käydä suihkussa joka päivä sen sijaan, että peseydyttäisiin kerran viikossa. Mulle on ihan sama, miten muut ihmiset hoitavat nämä nukkumis-, pyykki- ja peseytymisasiat, mutta jos alasti nukkuminen kuulostaa jostakusta epähygieeniseltä, kyseessä on kyllä puhdas mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kovin terveelliseltä käydä joka ilta saunassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kovin terveelliseltä käydä joka ilta saunassa...
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta miksi ei? Mitä terveyshaittoja saunasta mielestäsi on?
Ei pidä koska olen kieltänyt niitten käytön häneltä. Mieheni on aikuinen ihminen eikä mikään pikkulapsi.
Ei käytä. Mies nukkuu boksereissa ja minä sievässä yöpaidassa :) Ennen lapsia nukuttiin alasti.
Miehellä t-paita ja boxerit. Itsellä pitkä yöpaita. Emme ole koskaan nuku alasti. Lapsilla myös jokin yöpaita tai pyjama päällä. Itse koen alasti nukkumisen jotenkin "epämukavana" ja tykkään, että on jokin vaate ihoa vasten. Ehkä me olemme sitten vanhanaikaisia.
Ei käytä. Nukutaan alasti molemmat.