Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 28-vuotias mies ja ikäiseni ja nuoremmat naiset ovat aivan liian itsekeskeisiä ja itsekkäitä että heidän kanssa haluaisi seurustella.

Vierailija
05.07.2018 |

Pari-kolmekymppisillä naisilla elämän sisältö tuntuu olevan oma ego ja sen buustaaminen. Tähän tämä ihan järjetön somettaminenkin liittyy.

Toisia ihmisiä ei edes huomata tai huomioida saati heistä olla aidosti kiinnostuneita. Siis tämä jo ihan peruskäyttäytymisen tasolla, sillä kaikki käytöstavat puuttuvat useimmilta nuorilta naisilta. Ei katsota miten kävellään vaan muiden on väistettävä, ei anneta paikkaa vanhuksille julkisissa, tönitään, kiilataan ja etuillaan - usein kännykkää tuijottaen.

Opiskelu- ja työelämässä kokemukset ovat olleet vielä paljon karmeampia. Mitä lähemmäksi pääsee, sitä selvemmäksi nuorten naisten itsekkyys ja kylmyys tulee. Olen seurustellut pidempään kahden ikäiseni naisen naisen kanssa viimeisen viiden vuoden aikana. Olin jopa aikeissa mennä kihloihin toisen kanssa. Onneksi lähdin suhteesta! Vaikka olin kuulemma ihannemies, jäin aina ja kaikessa toiseksi avokkini tyttökavereille, joiden kanssa juoruilu, ilkeily ja kehuskelu oli elämän pääsisältö. Ja kyse oli yliopistokoulutetuista naisista eri aloilta. Mitään kiinnostusta mihinkään heillä ei kyllä ollut.

Olen nyt alkanut vakavasti etsiä ja deittailla 35:ia naisia ja siitä ylöspäin. Erityisesti yli nelikymppiset, joita olen tavannut ovat olleet aivan ihania ja hurmaavia! Iloisia, ystävällisiä ja positiivisia.

Onneksi nykyään kukaan ei ihmettele, jos parilla on ikäeroa tähänkin suuntaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda piirejä joissa liikut. Ihminen valitsee itse seuransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pädetään opiskelemalla jotakin ja petytään känkkäränkiksi, kun ei löytynytkään huippuvirkaa kunnanvirastossa. Miesten vika.

Vierailija
4/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, sanoisin että pätee myös useimpiin nuoriin miehiin. Kavereille esitetään ja vehkeet (autot ja vaatteet) on oltava viimeisen päälle.

Vierailija
5/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen tavallaan tehnytkin. Nyt käymme treffeillä 42-vuotiaan naisen kanssa. Voisi puhua jopa kesäromanssista. Ihanaa kun voi puhua toiselle kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä ja hän kuuntelee! Ap

Vierailija
6/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. ;) 

N45

Vierailija
7/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko seurustella! :)

Vierailija
8/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko seurustella! :)

Minä ainakin kaipaan toista ihmistä lähelleni. Ap

Vierailija
9/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. On tätä miehissäkin - ja olen mies. En kuitenkaan koe tunnetta päteä missään. Mielelläni elän hissukseen ja kehuksimatta mistään. Avoliitossa jo yli 25 vuotta ihanan naisen kanssa... Lapsetkin löytyy. Muutoin ei sen ihmeempiä. En koe tarvetta pröystäilyyn vaikka voisin helposti ostaa huvilan kaksi ja laittaa isonkin bemarin... tai mersun.

Vierailija
10/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa myös että kaikkia kivoja juttuja tai mistä toinen pitää ei tyrmätä jonkun agendan tai muiden/kavereiden mielipiteiden vuoksi.

Joskus on kiva ihan vaan laittaa hyvää ruokaa ja syödä ilman, että täytyy miettiä onko se tarpeeksi trendikästä/ eettistä/luomua/terveellistä tai näyttääkö se hyvältä somessa.

Sama pätee asumiseen, pukeutumuseen, vapaa-aikaan ihan kaikkeen.

Nuoremmat naiset ovat ihan kamalan kireitä ja ahdasmielisiä - olivat kuinka tiedostavia ja suvaitsevaisia tahansa. Ap

Vierailija
11/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

normimies kirjoitti:

En koe tarvetta pröystäilyyn vaikka voisin helposti ostaa huvilan kaksi ja laittaa isonkin bemarin... tai mersun.

"I'm not racist, but..."

Vierailija
12/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkein pahinta on se asenne, että vain minä ja minun kaverit tai oma viiteryhmä tietää, osaa ja kelpaa. Se sellainen reversed girlpower. En nyt keksi parempaa nimitystä. Ap.

Vierailija
13/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut monia 28-34-vuotiaita miehiä, ja he kertovat ihan samaa.

N46

Vierailija
14/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen treffaillut monia 28-34-vuotiaita miehiä, ja he kertovat ihan samaa.

N46

Itse asiassa muutamaa nuorempaakin, mutta heidän kanssaan minulla ei ollut niin hauskaa, ei oikein juteltavaa.

Vierailija
15/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelen ikäisesi miehen kanssa ja meillä on kyllä hauskaa yhdessä kaikin puolin.

Olemme kiinnostuneita samoista asioista jne. N43

Vierailija
16/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin suosittelen. Omasta, laajasta kaveri- ja tuttavapiiristä ei löydy aloittajan kuvailemia nuoria naisia. Työpaikalla on kaksi, mutta toinen taitaa olla vielä lähempänä pariakymppiä.

M 31

Vierailija
17/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun yleistetään. Ja kyllä, mua vituttaa olla 23-vuotias nainen kun oletus on tuo ap:n. Mä vihaan trendejä, en käytä muotivaatteita ja harvoin meikkaan, kiireessä voin lähteä hiukset harjaamatta liikkeelle, en seuraa mitään dieettejä vaan lähden sinne burgerille tms halpaan roskaruokapaikkaan ja Lappiin vaeltaan ihan mielelläni, mun sisustus on kirppikseltä ja se on just hyvä. Kuljen farkuissa, T-paidassa ja lippiksessä arkena. Treffeille toki laittaudun ja saan kuulla sen "pinnallisia on naiset". Jos menisin tavallisissa vaatteissa olisin varmaan feministi joka ei arvosta miehiä, että edes kohteliaisuudesta laittautuisi.

Vierailija
18/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun yleistetään. Ja kyllä, mua vituttaa olla 23-vuotias nainen kun oletus on tuo ap:n. Mä vihaan trendejä, en käytä muotivaatteita ja harvoin meikkaan, kiireessä voin lähteä hiukset harjaamatta liikkeelle, en seuraa mitään dieettejä vaan lähden sinne burgerille tms halpaan roskaruokapaikkaan ja Lappiin vaeltaan ihan mielelläni, mun sisustus on kirppikseltä ja se on just hyvä. Kuljen farkuissa, T-paidassa ja lippiksessä arkena. Treffeille toki laittaudun ja saan kuulla sen "pinnallisia on naiset". Jos menisin tavallisissa vaatteissa olisin varmaan feministi joka ei arvosta miehiä, että edes kohteliaisuudesta laittautuisi.

Sinä et ole se kaikkien haluama kaunotar joka mainostaa itseään somessa. Siksi apkaan ei sinua näe tai kanssasi halua seurustella.

Vierailija
19/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou, mä lähestyn ikää 23, onha tässä jo alkanu poltella tommonen ylempi elämäntyyli.

Vierailija
20/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varsin oikeassa mutta ilmiö ei ole mitenkään uusi. Nuoret naiset ovat teini-iässä ehkä maailman tyhmimpiä otuksia, joista kasvaa muutamassa vuodessa todellisia apinoita. Kun apina-aika alkaa taittumaan aikuisuuteen, on oma minuus hukassa ja epävarmuus sekä maailman tietotulva pyörryttää vanhaa apinaa. Vasta päälle kolmekymppisenä nainen alkaa jalostua, löytää itsensä ja puhkeaa varsinaiseen kukkaansa.