Ex-Miehen nyksän vaatimus- Ei toisten lapsia hänen kotiin.
Olemme eronneet n. Puolitoista vuotta sitten miehen kanssa. Meillä on kolme lasta.
Miehen nykyinen nainen on todella hankala. Ex- mieheni on muuttanut tämän nyksänsä luo ihan hiljattain. Nyt tämä nyksä vaatii, ettei lapset saa olla hänen asunnossaan ja että miehen pitää hoitaa lasten tapaamiset jossain muualla kuin hänen kodissaan.
Mielestäni tuo ei ole reilua! Onhan tuo miehenkin asunto osittain, kun on sinne juuri muuttanut. Huoh! Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, mutta tuo nyksä ei suostu kuuntelemaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy sille, ettei mies voi hoitaa tapaamisia omassa kodissaan? Se olisi parasta kaikille. Ai arvaan - mies on pa ja loisii puoli-ilmaiseksi uuden naisen omistamassa asunnossa ja täysihoidossa. Nämä on niin nähty.
Ps. Miksi teille tuli ero?Melkein aina se mies kyllä pärjää taloudellisesti, se äiti jää vaikeuksiin.
Kai ne nyt johtuu tuloista, eikä sukupuolesta. Olin meistä se kovempituloisempi (olen nainen) ja eron jälkeen ex-mies vajosi lähes köyhyyteen. Olin aina maksanut vakuutukset, talon kulut, lasten harrastukset, autot ja melkein kaikkien vaatteet. Eron jälkeen taloustilanteeni on kohentunut päivä päivältä.
Et varmasti ole edes vegaani. Nyksä ei halua myrkytettyjä sekaanilapsia kotiinsa, siinä syy.
Huoh.
Et varmasti ole edes vegaani. Nyksä ei halua myrkytettyjä lapsia kotiinsa, siinä syy.
Huoh.
Nyt popkornit esiin, näistä uus virityksistä saa parempia kiemuroita kuin Kauniissa ja Rohkeissa konsanaan...
Jos nyxä omistaa asuntonsa kokonaan, hän saa päättää, kuka sinne tulee. Lasten isä on tehnyt valinnan muuttaessaan asuntoon. Toki he ovat keskustelleet käytännöistä ennen yhteen muuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi miehen lapsia kotiini minäkään. Asiaa voisi harkita jos hankkisimme miehen kanssa yhteisen kodin.
Aloittajahan sanoi, että ex ja nyx ovat muuttaneet vastikään yhteen ja että tämä asunto on ainakin osittain exän, tai ainakin hänen vakituinen kotinsa. Lukutaito on kieltämättä yilarvostettu avu.
Mies on muuttanut uuden naisen kotiin. Eivät ole hankkineet yhteistä asuntoa. Se asunto miehen uuden tyttöystävän asunto jahänellä on oikeus päättää, ketkä hänen luonaan asuvat.
Pahis on tässä se mies, joka tekee valintoja, jotka haittaavat hänen isyyttään. En tosin ole yllättynyt.
Enpä enää arvostaisi tuollaista miestä, joka muuttaa naisen luo noilla ehdoilla. Itsekin olen eronnut ja uudelleen naimisiin mennyt, mutta minulle on aina ollut selvää, että lapset ensin, jos ei se kelpaa tai siihen ei sopeudu, niin minun kanssa ei ole pakko olla. Ja että se ex on elämässäni, koska lapset ja koska yhteinen kasvatuskumppanuus. Eksällä samat sävelet onneksi. Vaikka muusta aikana tapeltiinkin eron yhteydessä, niin lapsia ei käytetty välkätenä ja vanhemmuus on ollut ennen muuta. Ja nykyään, jos nyt ei ystäviä ihan olla, niin väleissä kuitenkin n ja mennyt on mennyttä, pieleen meni parisuhde, mutta eteenpäin elävän mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua mieheni lapsia kotiini. Parasta, että hän tapaa heitä muualla. Minusta on paras lapsille, että asuvat isäviikonloppuina ilman minua, enhän ole heille mitään sukua enkä ole heihin kiintynyt. Uusperhe ei ole ydinperhe.
Ihmettelen, että mitä väliä ap:lle on se osoite, missä mies ja lapset tapaavat. Luulisi jänen olevan tyytyväinen, että lasten elämään ei kuulu öitipuolia, vaan saavat isänsä kanssa kahdenkeskistä aikaa. Kuulostaa siltä, että ap on vielä kiinni miehessä.
Sinulla on varmaan esittää ihan ykkösidea siihen, missä isä viettää ne viikonloppunsa lasten kanssa, kun kerran asuu nyxän kanssa yhdessä? Hotellissa? Olisitko valmis jotenkin taloudellisesti tulemaan asiassa vastaan - isä osallistuisi hotellihuonetta vastaavaa summaa vähemmällä teidän asumiskustannuksiin?
Kyllä minulla on siihen ykkösidea. Mies voi hankkia joko oman asunnon tai vuokrata kalustetun asunnon silloin kuin tarvitsee. Meillä mies asuu minun yksin ostamassani asunnossa köytännössä ilmaiseksi. Miksi minun pitäisi maksaa asuminen miehelke ja inhomilleni miehen lapsille? Olenko joku yleinen sosiaalitoimisto vai? Se on miehen oma velvollisuus huolehtia siitä, että häbellä on paikka tavata lapsiaan. Se ei ole a) minun velvollisuuteni b) minun kotini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en halua mieheni lapsia kotiini. Parasta, että hän tapaa heitä muualla. Minusta on paras lapsille, että asuvat isäviikonloppuina ilman minua, enhän ole heille mitään sukua enkä ole heihin kiintynyt. Uusperhe ei ole ydinperhe.
Ihmettelen, että mitä väliä ap:lle on se osoite, missä mies ja lapset tapaavat. Luulisi jänen olevan tyytyväinen, että lasten elämään ei kuulu öitipuolia, vaan saavat isänsä kanssa kahdenkeskistä aikaa. Kuulostaa siltä, että ap on vielä kiinni miehessä.
Sinulla on varmaan esittää ihan ykkösidea siihen, missä isä viettää ne viikonloppunsa lasten kanssa, kun kerran asuu nyxän kanssa yhdessä? Hotellissa? Olisitko valmis jotenkin taloudellisesti tulemaan asiassa vastaan - isä osallistuisi hotellihuonetta vastaavaa summaa vähemmällä teidän asumiskustannuksiin?
Kyllä minulla on siihen ykkösidea. Mies voi hankkia joko oman asunnon tai vuokrata kalustetun asunnon silloin kuin tarvitsee. Meillä mies asuu minun yksin ostamassani asunnossa köytännössä ilmaiseksi. Miksi minun pitäisi maksaa asuminen miehelke ja inhomilleni miehen lapsille? Olenko joku yleinen sosiaalitoimisto vai? Se on miehen oma velvollisuus huolehtia siitä, että häbellä on paikka tavata lapsiaan. Se ei ole a) minun velvollisuuteni b) minun kotini.
Sun kannattais hankkia lapseton mies. Kaikille paras vaihtoehto...
Nainen on aina lapsien pahin vihollinen, tarunhohtoinen ilkeä äitipuoli. Onneksi nyt tässä tarinassa on vielä oma äitikin hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aina lapsien pahin vihollinen, tarunhohtoinen ilkeä äitipuoli. Onneksi nyt tässä tarinassa on vielä oma äitikin hengissä.
Täysin järjetöntä syyttää nyxää. Lasten isä on tehnyt valinnan, josta tämän ketjun aloittaja kertoi.
Seurustelin aikoja sitten ensimmäistä kertaa miehen kanssa jolla lapsia. Toinen lapsi oli samanikäinen kuin omani. Mies kysyi kun hällä lapset että voiko ne olla meillä. Suostuin kun luulin että lapset saa olla. Kävikin niin että akat suuttu miehelle ja lapset ei ois saaneet olla meillä. Hirveä riita ja uhkaus ettei mies saa tyyliin nähdä lapsia koskaan ja minä ja lapseni ei saa olla paikalla. Itse olen koulutettu hoitaja muutenkin ja ne oli tyyliin kouvolatukkaisia ns kovisakkoja. Joo varmaan meidän koti vaarallinen paikka lapsille. Oli viimeinen kerta kun sekaannuin mieheen jolla lapsia.
Ohhoh, sinäpä varsinainen asiantuntija ja selvännäkijä olet ap:n parin hassun virkkeen perusteella.
Sanoppas vielä mitkä ovat ensiviikon EuroJackpotin oikeat numerot!