Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies laukeaa parin työnnön jälkeen?

Vierailija
04.07.2018 |

Onko teillä ongelmaa, että mies tulisi liian nopeasti seksin aikana? Voiko siihen vaikuttaa jotenkin? Turhauttavaa, kun itsestä tuntuu, että seksi loppuu lähes aina liian nopeasti... Edellisen mieheni kanssa ei ollut tätä ongelmaa ja tuntuu, ettei tämän nykyisenkään kanssa alkuun ollut tällaista..? 🤔 Nykyään ei mitään toiveita, että ehtisi esimerkiksi eri asentoja kokeilla. Mikä avuksi?!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ongelmaa, että mies tulisi liian nopeasti seksin aikana? Voiko siihen vaikuttaa jotenkin? Turhauttavaa, kun itsestä tuntuu, että seksi loppuu lähes aina liian nopeasti... Edellisen mieheni kanssa ei ollut tätä ongelmaa ja tuntuu, ettei tämän nykyisenkään kanssa alkuun ollut tällaista..? 🤔 Nykyään ei mitään toiveita, että ehtisi esimerkiksi eri asentoja kokeilla. Mikä avuksi?!

Itse olen vain tyytyväinen, että tulee nopeasti. Silloin se on myös nopeasti ohi ja jää aikaa muuhunkin.

Vierailija
62/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex laukesi housuihinsa vaan kun näkee minut. Tilanteeseen ei liittynyt mitään seksuaalista, juotiin kahvia ja minulla oli ulkovaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaalia, että mies laukeaa parin työnnön jälkeen?

Ei ole vaan kyseessä katsotaan olevan ennenaikainen siemensyöksy.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ennenaikainen_siemensy%C3%B6ksy

"Ennenaikainen siemensyöksy tai herkkä siemensyöksy on miehen seksuaalinen toimintahäiriö, johon kuuluu nopeasti tapahtuva siemensyöksy, vaikeus kontrolloida siemensyöksyä tahdonalaisesti ja tilan aiheuttama haitta."

Vierailija
64/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain tyytyväinen, että tulee nopeasti. Silloin se on myös nopeasti ohi ja jää aikaa muuhunkin.

Ihanan kiihkeä nainen...

Vierailija
65/65 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitettiin seurustelu etäsuhteena ja silloin oli välillä päivien tai viikkojen väliä ilman seksiä. Silloin toi äijä tosiaan laukesi lähes ekoilla työnnöillä.

Nyt kun on enempi sännöllistä niin välillä saadaan ottaa ihan(asti) kunnolla vauhtia ennenkuin laukeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä