Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian tasokas nainen/mies?

Vierailija
04.07.2018 |

Onko kellään kokemuksia? Kyseessä on kaunis juristi, itse tavallinen toimistotyöläinen, ihan tavallisen näköinen, ollaan ihan eri liigoissa. Voiko tällainen suhde toimia, itseä ihmetyttää koko ajan, mitä hän minussa edes näkee :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut tätä joskus itsekin...Mun mielestäni hmisiä ei voi lokeroida, eikä kastittaa. Eikä varsinkaan tunneasioissa. Kaikille ihmisille tommoinen tasokysymys  ei ole ollenkaan tärkeää, eivät mieti että juristit naivat juristeja, lääkärit lääkäreitä jne. Joillekin tämä voi olla sitten jopa kynnyskysymys, eivät hengaa kuin "oman" koulutustason, menestyksen, ulkonäön yms. ihmisten kanssa. Olisiko tämä semmoinen itsetuntokysymys eniten?!  Itselläni meni täysin fiilikset erääseen mieheen, joka toisteli, että saisit paljon tasokkaamman miehen halutessessasi kuin hänet.  Anna mennä jos tunteet ovat molemmilla heränneet. Hän varmasti sinulle sen kertoo mitä ihanaa sinussa näkee jos asiat siihen pisteeseen menevät! 

Vierailija
2/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään voi toimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että ennenkaikkea kyse on nyt itsetunnostasi? Ei se nainen varmaan tuollaisia mieti

Vierailija
4/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa niin voi vastata rehellisesti. :DD ei tietenkään luonteilla oo mtn väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme