Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on vaikea ottaa vakavasti aikuista, joka fanittaa jotain nykysuomirappia tai dokaamisrenkutuksia.

Vierailija
04.07.2018 |

Tuntuu, että sellainen ihminen on jäänyt henkisesti ja esteettisesti jonnekin esiteini-ikään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tollasia kukaan normaali aikuinen kuuntele edes huumorimielessä.

Vierailija
2/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut rockin ja hevin parissa 80-luvulla, mutta 90-luvulla syntyneet eivät. Harva nuori perustaa 2000-luvulla rock-bändin tai tarttuu skittaan. Ajat muuttuu... kyllä nykymusakin voi olla ihan jees, vaikka skitta ei kuulu entiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi ottaa niin monella tavalla.

Mikä omasta mielestäsi on sitten vakavasti otettavaa, parempaa musiikkia?

Vierailija
4/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä tarvitsekaan ottaa mitenkään vakavasti, musiikki on iloinen asia :)

N49

Vierailija
5/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista diippiä lyriikkaa:

Erikoisomistus mun spesiaalille - hei söpöliini! Tää on sulle, tää biisi, jeje.

Kun ekan kerran me tavattiin hissis, enpä ois sitä arvannut, että susta tulee mun siideripissis ja mä haluan vaan sut. Kun tokan kerran me tavattiin Poris silloin aloin jo aavistaa, että joku spesiaalikeissi tää olis ja aika vaan fiilistä vahvistaa.

Kuuma, kuumempi, kuumis. Nyt sä päädyit tän biisin boogieks. Hotti, hotimpi, hottis - hei!

Kesäterassi, kuuma aurinko - let's grow some more! Syksyn tullen yhä sen tunnen ja nyt haluan antaa sulle. Vispipuuronvärisen suukon, yli pyyhkivän sadekuuron. Paljon värei ja mieluiten pinkkii, kylmii väreit ja kylmempää drinkkii.

Kuuma, kuumempi, kuumis. Nyt sä päädyit tän biisin boogieks. Hotti, hotimpi, hottis - hei!

Kun ekan kerran me tavattiin hissis, enpä ois sitä arvannut, että susta tulee mun siideripissis ja nyt haluan vaan sut. Kun tokan kerran me tavattiin Poris silloin aloin jo aavistaa, että joku spesiaalikeissi tää olis ja aika vaan fiilistä vahvistaa.

Sä pakkaat laukut ja tuotat aikataulut, mä laulan mun laulun. Sitten meemme, iltapäiväteelle - I hope you like jamming. Talven tuiskuis mun mieleeni muistu, toukokuu. Kesäterassi, kuuma aurinko, hei-jei-jee!

Kuuma, kuumempi, kuumis. Nyt sä päädyit tän biisin boogieks. Hotti, hotimpi, hottis - hei-ei-jee!

Kuuma, kuumempi, kuumis. Nyt sä päädyit tän biisin boogieks. Hotti, hotimpi, hottis - je-je-jejee!

Vierailija
6/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:llä ikää 89 vuotta. 

Vierailija
7/7 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä tehnyt eilenkin avauksen tästä? Miksi tämä asia on sulle pakkomielle?