Viinan salakuljetus festareilla
Ruississa pullojen pitää olla läpinäkyvää muovia. Eli ilmeisesti paras tapa on vodkaa Wichypullossa, niin ettei korkki hajoa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jessus kuinka lapsellista. Miksi pitää ryypätä itsensä kaatokänniin festareilla? Eikö musiikista voi nauttia muuten ja ostaan sen 1 tai 2 olutta annislelualueelta?
jeesus kristus mikä akka. Eikö sinulla ole mitään iloa elämässäsi. Vastaus kysymykseesi on ei, ei ainakaan tämän vuoden russin ohjelmistossa
Vierailija kirjoitti:
Jessus kuinka lapsellista. Miksi pitää ryypätä itsensä kaatokänniin festareilla? Eikö musiikista voi nauttia muuten ja ostaan sen 1 tai 2 olutta annislelualueelta?
Känni ja festarit on kuin penis ja vagina. Ihan kivat erikseen, mutta täydelliset yhdessä.
Suomalaisyritys kehitti vaatteiden alle näkevän kameran, jota testataan Ruisrockissa – katso videolta, miten kamera tunnistaa piilotetut esineet
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005743544.html?share=30b0eaf5bbab01e6…
Oh no, mitä mä nyt teen!?
Olin näkyvästi raskaana, kun portilla haluttiin haistaa vesipulloni sisältöä .D
Limupullosta saa korkin pois rikkomatta sinettiä mutta vain nero keksii kuinka se onnistuu 😎
Vierailija kirjoitti:
Etkö ajatellut, että raskaana oleva voisi myös kantaa jonkun toisen vesipulloa?
Vierailija kirjoitti:
Tonkkaviinistä pussi mukaan, on helppo viedä kun on pehmeä. Menee vaikka urheilurintsikoissa kätevästi.
Kätevää mutta mihin miehenä sijoittaisin sen pussin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ajatellut, että raskaana oleva voisi myös kantaa jonkun toisen vesipulloa?
No kun hörpin siitä pullosta vähän väliä, oli niin kuuma ja pitkä jono. Meinasin ehdottaa että haista hengitystä..
Vierailija kirjoitti:
Tonkkaviinistä pussi mukaan, on helppo viedä kun on pehmeä. Menee vaikka urheilurintsikoissa kätevästi.
Molempiin kuppeihin pussukka niin viiniä riittää ja miehet huomioi 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuihin taakse niin oon normaali persevä suomimies!
Mulla on usein ollu 2dl taskumatti ihan vyönsoljen alla ja aina menny läpi.
Naiset vois olla feikkiraskaana tyyny paidan alla ja siellä juomat.
Rockfestissä ainakin piti vesipullokin tyhjentää sisääntulossa, ja tehtiin frisk search joka kerta kun alueelle tuli, eli ei mitään tuotu reidessä tai liiveissä. Ja aidat paljolti tupla-aidat, vartijoita muutaman metrin välein, ei olisi voinut heittää pulloa aidan ylikään. Mutta kummasti siellä vain porukka kännissä örvelsi :)
Mietittiin joskus, pitäisikö tehdä feikki raskausmaha ja piilottaa sen sisälle koko porukan juotavat. Saa kokeilla :D
Ja mikä saa teidät uskomaan ettei me festarijärkät lueta keskustelupalstoja😎
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä saa teidät uskomaan ettei me festarijärkät lueta keskustelupalstoja😎
Siksi ei koskaan kannatakaan paljastaa hyviä konsteja.
Yksi tuttu teki viinoista hyytelöä ja tunki ne sitten pussissa vatsaansa kiinni.
Täällä jo useampi on sen jo kertonutkin, mutta tosiaan tämä pussiratkaisu on toimivin. Sekä miehille, että naisille. Pakastepussiin tmv. viinaa ja pussi muniin. Vaikka vähän tunnustelisi niin ei hoksaa. Tyhjä muovipullo mukaan ja bajamajassa pussi munista ja viinat pulloon. Vesipisteeltä vettä päälle.
Jos haluaa makua, niin kaikenlaisia jauheita, vaikka Dexalia, löytyy kaupasta. Mikäli jauhe värjää nesteen kirkkaasta joksikin toiseksi, on tyhjän pullon oltava sellainen, ettei väri näy läpi. Esim 7up -pullo toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuihin taakse niin oon normaali persevä suomimies!
Okei mutta se näyttäisi aika koomiselta kun olen suht hoikka.