Viinan salakuljetus festareilla
Ruississa pullojen pitää olla läpinäkyvää muovia. Eli ilmeisesti paras tapa on vodkaa Wichypullossa, niin ettei korkki hajoa?
Kommentit (41)
Työnnän itse aina litran kossupullon vittuuni
Kyllä siellä varmaan enempi nykyään salakuljetetaan ihan muita aineita kun viinaa.
Vain amatööri salakuljettaa viinan juomapullossa.
Kylmäpatruuna tyhjäksi ja sinne viinaa.
Aina on onnistunut, mutta en kerro tarkemmin. Viina on muualla kuin repussa joumapullossa, jota järkkärille kovin esittelen, että kato ny avaamattomia limupulloja mulla vaan on.
Tunge käsipaino paahtispaketin sisään.
Naureskele asiaa järkkäreiden kanssa
kaiva viinakätkö jonkun puun juureen festarialueelle
Ainakin niillä festareilla, missä itse olen ollut kaikki korkatut pullot tyhjennetään ja täytetään juomapisteellä festarialueella.
Vierailija kirjoitti:
Työnnän itse aina litran kossupullon vittuuni
Minäkin työnnän aina muutaman litran, mutta peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin niillä festareilla, missä itse olen ollut kaikki korkatut pullot tyhjennetään ja täytetään juomapisteellä festarialueella.
Totta, mutta viinan saa pulloon "korkkaamatta" jos korkkia lämmittää kuumassa vedessä ennen aukaisua.
Vierailija kirjoitti:
Siihenpä on niksit miten sen nesteen voi vaihtaa ilman sinetin rikkomista.
Amatöörit!
Iskekää joku roudari ja sen avulla roudaatte kirstutolkulla viinaa festarialueelle.
Tai muovipulloissa teltan ja makuupussien sisällä.
Tai annatte stevarin "löytää" jonkun blandispullon, jossa on vähän alkoholinhajua. Sitten suurieleisesti juotte pullon tyhjäksi. Ne on löydöstään niin teppeissään, etteivät tajua tsekata tarkemmin.
Tai jos on isorintanen, niin litteet pullot rintsikoissa sivuilla. Stevet ei uskalla kopeloida kovin läheltä rintoja.
Olen minä rintojen välissäkin vieny niin, että on ollu puseron hihat solmittuna eteen.
Käyttäkää mielikuvitustanne!
Jessus kuinka lapsellista. Miksi pitää ryypätä itsensä kaatokänniin festareilla? Eikö musiikista voi nauttia muuten ja ostaan sen 1 tai 2 olutta annislelualueelta?
työnnän sampanjapullon väärinpäin rektaaliin.
Kerrran vein viinapullon ennen festareita ja kaivoin kuopan maahan. Alko festarit ja myhäillen alueelle, niin mun viinapullon päällä oli rivi bajamajoja.
Vierailija kirjoitti:
Jessus kuinka lapsellista. Miksi pitää ryypätä itsensä kaatokänniin festareilla? Eikö musiikista voi nauttia muuten ja ostaan sen 1 tai 2 olutta annislelualueelta?
Totta kai voi,mutta kaikki eivät halua. Itse haluan vetää ne kaatokännit joten lisää vinkkejä kehiin.
Helpoin tapa on pyytää kaveria heittämään pullo aidan yli. Mieluiten muovipullo jos sattuu ettei saa koppia.
Salakuljeta viinat mahassa.