Mitä viemisiksi sairaalaan?
Jokin aika sitten täällä oli pino aiheesta, mutta enpä sitä enää löytänyt joten ajattelin tiedustella asiaa uudelleen.
Mitä siis olisit toivonut tuomisiksi mahdollisilta vierailta tai mikä oli tarpeellisin/hyödyllisin tuliainen?
Hyvä ystäväni sai eilen vauvan ja olen miettinyt pääni puhki että mitä veisin! Ja siis oletteko vieneet lahjan vain vauvalle vai myös äidille ja/tai isälle?
Miettiväinen mehis ja pojuli 8kk
Kommentit (4)
Onhan se aika kallis, mutta sen vois ostaa kimppaan jonkun toisen kanssa ? Mua vähän rasitti, kun melkein kaikki toi pehmoleluja. Mä kyllä tykkäsin kovasti vauvan vaatteista. Meillä kun ei ollut ollut tyttövauvaa, vaan poika esikoisena, niin tytön vaatteet tuntu ihanilta. esim joku kesävaate vauvalle ?
Mun mielestä parhaat tuomiset oli vauvan vaatteita. Niitä ei koskaan ole liikaa. Osta kuitenkin jotain helppoa ja neutraalia niin tulee varmasti käyttöön. esim. hyvät peruspotkikset on aina käyttökelpoiset ja koko 56 on varmin valinta!
Turhimmat tuliaiset oli kukkia. Siis vaikka ne on kauniita niin meillä jäi sairaalaan kaikki -en tod. jaksanut raahata mukanani. En muutenkaan arvosta kukkalahjoja kovin paljoa (en tietty sano ääneen) vaikka ne onkin kauniita -ennemmin tosiaan vaatteita tai leluja vauvalle.
mua taas ärsytti kun ihmiset toi namia ja herkkuja..en syönyt niistä mitään..mukavaa oli jos joku toi jotain jääkylmää juomaa tms. ja vauvan vaatteet oli tosi kivoja saatavia, varsinkin ihan pienet, niitä kun ei ollut vältsisti itse ostanut..
Ja ehkä jotain juotavaa kuten mehu tai limu. Lukemistakin voi viedä ajan kuluksi.
Vauvalle voipi viedä pehmolelun... se on kyllä aika tylsä vaihtoehto kun ei vauva sitä oikeastaan tarvitse. Mutta niitä meidän poika ainakin sai.