Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein verrata TE-virkailijaa keskitysleirin vartijaan.

Vierailija
04.07.2018 |

Hekin vain toteuttavat sadistisia määräyksiä. Tietävät itsekin tekevänsä järjenvastaista työtä. Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vielä toistaiseksi saa ottaa työtöntä hengiltä, vaikka moni tuntuu sitä innokkaasti kyllä edistävän.

Vierailija
2/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Aina voi irtisanoutua, jos kokee tekevänsä vastenmielistä työtä. Ilmeisesti ei silti ole vastenmielistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Moni keskitysleirin vartija joutui sinne koska muuten olisivat joutuneet itse leirille, tai ammutuksi pelkurina ja niskuroijana.

Te-virkailijat ovat itse halunneet ja toivoneet työpaikkaansa.

Vierailija
4/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten te työttömät voisitte vain hankkia työpaikan. Se ei ole niin vaikeaa. Haluatte vain ilmaista rahaa siitä että ramppaatte TE toimistossa näyttäytymässä.

Vierailija
5/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Moni keskitysleirin vartija joutui sinne koska muuten olisivat joutuneet itse leirille, tai ammutuksi pelkurina ja niskuroijana.

Te-virkailijat ovat itse halunneet ja toivoneet työpaikkaansa.

Ovat siis jopa vartijoita pahempia?

Vierailija
6/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin työkkärin tädille ihan suoraan tämän olevan yhteiskunnan tuholainen, kun hän halusi aktivoida minua. En aktivoitunut vaan saikutin.

Vierailija
7/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi verrokki on se virolainen lossivahti, joka kävi päivittäin töissä ja nosti palkkaa vaikka lossi oli varastettu vuosia aiemmin. Työ on yhtä tyhjän kanssa, työtä ei ole tarjolla ja jos on niin asiakas ei siihen sovellu, mutta virkaa pitää silti hoitaa.

Vierailija
8/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai sitten te työttömät voisitte vain hankkia työpaikan. Se ei ole niin vaikeaa. Haluatte vain ilmaista rahaa siitä että ramppaatte TE toimistossa näyttäytymässä.

Aah, klassikko.

Vierailija
9/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Täysin sama asia.

Vierailija
10/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
11/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin työkkärin tädille ihan suoraan tämän olevan yhteiskunnan tuholainen, kun hän halusi aktivoida minua. En aktivoitunut vaan saikutin.

Miten saikutit?

Vierailija
12/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti. Nyt hän varmasti katuu, että yritti sinua aktivoida. Tiedossa anteeksipyyntöjen kera työvelvoite.

Karenssi tietenkin ennen sitä. Mutta mitä väliä, saman rahan saat toimeentulotukena.

Vierailija
13/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saikutit?

Esittämällä surullista.

Vierailija
14/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vielä toistaiseksi saa ottaa työtöntä hengiltä, vaikka moni tuntuu sitä innokkaasti kyllä edistävän.

keskitysleirit oli työleirejä. Siellä ei tapettu ketään. Porukkaa kyllä kuoli nälkään, kun Saksalta loppu elintarvikkeet. Tuhoamisleirit oli sitten erikseen. Niillä pistettiin kaikki hengiltä.

Vierailija
15/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas fiksua porukkaa. Tuo lossivahtijuttu oli kyllä hauska vertaus. Keskitysleirivertaus aivan överi.

Vierailija
16/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta: kadehditko myös lapsia, jotka saavat ilmaista ruokaa ja usein rahaakin vanhemmiltaan? Entä lemmikkieläimiä, jotka niin ikään saavat ruokaa ilmaiseksi?

Vierailija
17/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun vähän päivittää itseäsi. Asiat TE-toimiston kanssa hoidetaan nykyään puhelimitse ja netissä. Toimistossa ei ole tarvinnut rampata enää vuosiiin.

Vierailija
18/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömästä todella tuntuu tuolta, niin pakko kai sitten ryhtyä tekemään asiakkaiden elämästä vähän enemmän heidän oman kuvitelmansa mukaista. Lisää pakollisia infotilaisuuksia, joissa on oltava 7 tuntia kuuntelemassa puhetta, lisää työtarjouksia, lisää yhteydenottoja ja varmistuksia. Lisää selvityspyyntöjä ja edelleen karensseja.

Vierailija
19/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas fiksua porukkaa. Tuo lossivahtijuttu oli kyllä hauska vertaus. Keskitysleirivertaus aivan överi.

Niin mulle työkkärin tädit on ihan ystävällisiä ja ovat järkyttyneitä näistä hallituksen toimista. Ensimmäisen kerran sain sen kolmen kuukauden välein puhelun. Nyt on kolme kuukautta työnhaku kunnossa. Leikkuri iskee ja tt-tuki korvaa sen. Hallitus on työttömyyden kanssa ihan pihalla. Rangaistuksia, pakkoja, orjuutuksia jne.

Miten olisi 6 tunnin päivät eli vähemmiksi käyvien töiden jakaminen? Tai vielä radikaalimpaa ihan oikeasti uusia työpaikkoja laillistamalla kannabis?

Vierailija
20/27 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mulle työkkärin tädit on ihan ystävällisiä ja ovat järkyttyneitä näistä hallituksen toimista. Ensimmäisen kerran sain sen kolmen kuukauden välein puhelun. Nyt on kolme kuukautta työnhaku kunnossa. Leikkuri iskee ja tt-tuki korvaa sen. Hallitus on työttömyyden kanssa ihan pihalla. Rangaistuksia, pakkoja, orjuutuksia jne.

Miten olisi 6 tunnin päivät eli vähemmiksi käyvien töiden jakaminen? Tai vielä radikaalimpaa ihan oikeasti uusia työpaikkoja laillistamalla kannabis?

6 tuntia sopisi loistavasti ainakin minulle. Ei se netto niin paljoa pienenisi. Laillistetaan vaan kannabis, mutta mistä ne työpaikat syntyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän