Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eteenpäin

Vierailija
04.07.2018 |

Ajauduin ihastumaan toiseen mieheen. Ihastus oli molemmin puolista, niin ainakin luulin ja varmaan aluksi olikin. Tämä mies kuitenkin on osottautunut playeriksi, jolla on samaan aikaan muitakin naisia vaikka minulle uskotteli muuta. Sain tietää tästä meidän yhteiseltä tutulta.
Päädyin purkamaan kaiken pahan oloni häneen ja emme ole enää edes kunnon väleissä. Olen ollut isojen tunnekuohujen vallassa enkä tunnista toiminnastani ja sanomisistani itseäni. Sekin harmittaa. Enkä pysty enää korjaamaan mitään, olen yrittänyt avata keskustelua ja selittää itseäni. Saan vain kylmäkiskoista kohtelua takaisin.

Olen ollut tässä tilanteessa ja näiden ahdistavien tunteiden keskellä jo monta kuukautta, ja tuntuu etten pääse eteenpäin. Edelleen ajattelen tuota toista miestä vaikka hän halusi vain kai hurmata, ei hänellä ollut missään vaiheessa tarkoitus minun kanssani mihinkään ryhtyä. Enkä itsekään näe meille tulevaisuutta, kun sitä järjellä ajattelen. Miksi kuitenkin edelleen roikun hänessä? Tai niissä tunteissa, joita hän herätti? Miten pääsen eteenpäin?

Olen ihastumisen myötä ajautunut isoon kriisiin itseni kanssa ja mietin vakavasti eroa miehestäni. Lapset ovat tällä hetkellä suurin esteeni.
Mieheni haluaa jatkaa ja korjata liittomme. Hän tietää ihastumisestani toiseen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Siis nainen oli valmis jättämään toisen miehen takia ja sit tämä mies haluaa vielä yrittää? Ymmärsinkö oikein?

Musta-valkoisessa maailmassa kyllä. Monesti asiat ei oo niin yksinkertaisia. Been there, done that.

Vierailija
22/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Siis nainen oli valmis jättämään toisen miehen takia ja sit tämä mies haluaa vielä yrittää? Ymmärsinkö oikein?

Musta-valkoisessa maailmassa kyllä. Monesti asiat ei oo niin yksinkertaisia. Been there, done that.

Niin, en minä epäillytkään, että tämä mitenkään ainutlaatuista olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeastaan aika surullista, että ihmiset tuntuvat menettävän kokonaan kontrollin ja itsehillintänsä ihastuessaan. Tai siis aletaan aika nopeasti harkita eroa ja sen ihastuksen kanssa suhteen aloittamista. Ja sitten selviääkin, että se toinen ei ollutkaan tosissaan tai on täysin sopimaton itselle tai ihan mitä tahansa. Ja pahimmassa tapauksessa vanha kumppani ja perhe on jo hylätty, ja itselle jää pää vetävän käteen.

Kyllähän kai siitä tunteesta voi vaan nauttia ilman, että tarvitsee ryhtyä mihinkään sutinoihin, vaikka tunne olisi kuinka molemminpuolinen?

Vierailija
24/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oikeastaan aika surullista, että ihmiset tuntuvat menettävän kokonaan kontrollin ja itsehillintänsä ihastuessaan. Tai siis aletaan aika nopeasti harkita eroa ja sen ihastuksen kanssa suhteen aloittamista. Ja sitten selviääkin, että se toinen ei ollutkaan tosissaan tai on täysin sopimaton itselle tai ihan mitä tahansa. Ja pahimmassa tapauksessa vanha kumppani ja perhe on jo hylätty, ja itselle jää pää vetävän käteen.

Kyllähän kai siitä tunteesta voi vaan nauttia ilman, että tarvitsee ryhtyä mihinkään sutinoihin, vaikka tunne olisi kuinka molemminpuolinen?

Tämä on se mikä näissä näyttäytyy ulospäin. Kai se ihastumisen tarvekin tulee jostain, huonosta suhteesta tai omasta kriisistä.

Vierailija
25/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se mikä näissä näyttäytyy ulospäin. Kai se ihastumisen tarvekin tulee jostain, huonosta suhteesta tai omasta kriisistä.

Eipä sen oman suhteen tarvitse olla lainkaan huono, kunhan on vaan arkipäiväistynyt laskunmaksuineen, kotitöineen ja yhteisen ajan puutteessa lapsia hoidellessa ja ehkä rahahuoliakin puidessa.

Siihen tilanteeseen kun paikalle juuri sopivasti saapuu lemmenlaulujaan lurittava, tiukasti silmiin katsova ja seksiä uhkuva adonis, voi se nukkavieru kotielo unohtua hetkeksi, kun vatsan pohjasta ottaa ja varpaissa asti kihelmöi.

Siinäpä sitä sitten mennään niin, että ne kuuluisat hippulat vinkuu ja pelimiehellä pallit paukkuu.

Vierailija
27/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
28/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi.

hohhoijaa... 

Vierailija
29/33 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut molemmissa rooleissa. Ensin se mies jonka vaimo meni ihastumaan toiseen ja oli jopa hylkäämässä lapsensa. Halusin yrittää siinä vaiheessa ainoastaan lapsen takia. Sitten ihastuin työpaikalla perheelliseen naiseen. Suhteemme kesti puolisen vuotta kunnes päätin lopettaa koko jutun koska tiedostin että olin rikkomassa toisen perhettä. Olin se varattujen naisten perässä juokseva paskamies. No, vaimo sitten myöhemmin petti uudestaan ja sitten lähti ero liikkeelle. Nyt ihan yksin ja tuskin mitään suhteita pitkään aikaan. Oman ikäisiä ei tunnu miehet joilla on pari lasta pahemmin kiinnostavan. Eipä mitään, ilo omasta kädestä ja lapset elämän keskipiste.

Vierailija
30/33 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut molemmissa rooleissa. Ensin se mies jonka vaimo meni ihastumaan toiseen ja oli jopa hylkäämässä lapsensa. Halusin yrittää siinä vaiheessa ainoastaan lapsen takia. Sitten ihastuin työpaikalla perheelliseen naiseen. Suhteemme kesti puolisen vuotta kunnes päätin lopettaa koko jutun koska tiedostin että olin rikkomassa toisen perhettä. Olin se varattujen naisten perässä juokseva paskamies. No, vaimo sitten myöhemmin petti uudestaan ja sitten lähti ero liikkeelle. Nyt ihan yksin ja tuskin mitään suhteita pitkään aikaan. Oman ikäisiä ei tunnu miehet joilla on pari lasta pahemmin kiinnostavan. Eipä mitään, ilo omasta kädestä ja lapset elämän keskipiste.

Oletkohan vielä ”kuulolla”...

Kiinnostaisi kuulla miten käsittelit nämä asiat itsesi kanssa? Erityisesti tuon oman pettämisen käsittely kiinnostaa, masennuitko sen jälkeen vai olitko heti sinut asian kanssa? Miten nainen reagoi? Entä puolisosi?

Itsellä tuntuu tosiaan olevan itsearvostus ihan nollissa, yöunet sekaisin ja mieli maassa, itkuinen olen melkein päivittäin. Suossa tarpomista on. Ap

Vierailija
31/33 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kusipää playerin romuttaa itsetuntoasi ja elämääsi. 

Sun "virhe" on tunteet, joiden mukaan lähdit. Voit myös ajatella, että vaikka tässä sattui moneen, uskalsit kuitenkin tuntea ja toimia sen mukaan. Aina ei elämässä osaa tehdä ratkaisuja järjellä, eikä tarvitse tai pidä. Joskus vaan käy niin, että tehdyt ratkaisut ei ole oikeita, mutta niin voi olla järkiperäisissä valinnoissakin.

Jos haluat jatkaa miehesi kanssa, yritä päästä syyllisyydestä eroon ja kohdista energiasi suhteeseen. Kuuntele miestäsi, jos hän haluaa purkaa tunteitaan. Ja rakasta häntä. Jos et rakasta, lähde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan