Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen sisustus teillä on? Onko se sellainen, kuin haluat vai muuttaisitko jotain?

Vierailija
04.07.2018 |

Itselläni tuli kauhea sisustusvimma yhtäkkiä, kun edelliset kalusteet oli kaikki sukulaisilta kasaan haalittuja silloin, kun kotoa muutin pois eivätkä sopineet ollenkaan yhteen, vaikka moneen vuoteen en oikein asiasta jaksanut välittääkkään. Nyt huomaan, että mun silmään vaan kyllä iskee se täällä paljon parjattu Ikea- ja bloggaajasisustus eli että suurin osa huonekaluista valkoisia ja yksinkertaisia ja mielenkiintoa sisustukseen tuodaan sitten erilaisilla tekstiileillä ja kasveilla. Seuraavaksi hankinnassa olisi juurikin keasta pari lipastoa ja sitten haluaisin mahdollisesti vaaleanpunaisen maton olkkariin, sopisi mielestäni hyvin mun savunsiniseen nahkasohvaan, joka ei nyt ainakaan tällä erää lähde vaihtoon :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mieleiseni. Eron jälkeen sisustin uudelleen (pakosta) ja nyt en haluaisin muuttaa mitään. Ymmärrän ettei ole mukavaa asua tilassa, joka ei tunnu /näytä "omalta". Sisustus on sekoitus Ikeaa, uuta designia ja vanhaa. Perushuonekalut on neutraaleja (puuta, valkoista, tummanharmaata) mutta tekstiilit on sitten täynnä värejä, niin että kokonaisuus toimii.

Vierailija
2/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei ole, mutta kesäpaikalla on. Rakensimme kodin kymmenen vuotta sitten, ja maku on muuttunut sinä aikana paljon. Huonekalut on suurimmalta osin ok, mutta pintoja aletaan uusia tässä ihan lähivuosina. Kymmenen vuotta sitten oli muotia tehosteseinät, nykyään haluan tapetit kaikille seinille. Myös värivalinnat tulevat olemaan paljon rohkeampia. Valkoista, beigeä tai harmaata ei tule olemaan missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei ole, mutta kesäpaikalla on. Rakensimme kodin kymmenen vuotta sitten, ja maku on muuttunut sinä aikana paljon. Huonekalut on suurimmalta osin ok, mutta pintoja aletaan uusia tässä ihan lähivuosina. Kymmenen vuotta sitten oli muotia tehosteseinät, nykyään haluan tapetit kaikille seinille. Myös värivalinnat tulevat olemaan paljon rohkeampia. Valkoista, beigeä tai harmaata ei tule olemaan missään.

Niin ja tuosta kesäpaikasta vielä, se ostettiin ja sisustettiin pari vuotta sitten. Käytimme rohkeasti tummiakin värejä ja vahvakuosisia tapetteja, ja lopputulos on ihana.

Vierailija
4/4 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on yksinkertainen ja siisti. En ole innostunut sisustuksesta, ja haluan vain että tavarat on laadukkaita ja kestäviä ja asiallisia. En pidä koristeista tai mistään tyynyistä ja torkkupeitoista. Tauluja ja kirjoja on paljon. Olen oikein tyytyväinen kotiini, eikä sinne tarvitse olla ostamassa mitään uutta vuosikausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi