Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta miestäni - mitä tehdä?

Surullinen vaimo
03.07.2018 |

Onko mitään tehtävissä? Rakastan miestäni ja hänessä on paljon hyviä piirteitä: hän on älykäs, sitoutunut ja kohtelee minua hyvin. Mutta kun puhutaan mistä hyvänsä tekemisestä ja suorittamisesta... En löydä hänestä paljonkaan arvostettavaa. Hän myöhästelee, jättää tärkeidenkin asioiden hoitamiseen viime tippaan, käyttää rahaa liian huolettomasti (ei kuitenkaan pelaamiseen tai muuhun täysin turhaan)... Lisäksi siinä, missä itse olen aika hillitty, stressaantuneena tai väsyneenä mies kiukuttelee kuin pikkulapsi... Vaikka stressi johtuu usein siitä, ettei hän esim. ole aloittanut jonkin homman tekemistä ajoissa...

Minusta tuntuu, että saan koko ajan vahtia miehen tekemisiä, opastaa, hoputtaa ja kieltää... Tunnen olevani suhteessa se ainoa kunnolla vastuullinen aikuinen, vaikkei mies periaatteessa mikään hunsvotti olekaan... Enkä nauti tilanteesta yhtään! Asiaa ei auta, että olen taipuvainen perfektionismiin... Tuntuu, että parisuhde suorastaan pakottaa minut täydellisyyden tavoittelijaksi, kun minun täytyy hallita asioita kahden aikuisen edestä... Voi kuinka olen aina toivonut, että löytäisin jonkun, joka olisi niin pystyvä, että voisin edes joskus itsekin "löysäillä".... :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä