Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo haju autossa.

Vierailija
03.07.2018 |

Kun nousen autoon niin auto haisee autolle. Ajettuani tunnin nousen autosta ja otan tavaroita takakontista. Autossa haisee selvästi lehmänpaska, sellainen mieto. Käyn salilla ja vedän paljon proteiinipitoista ruokaa ja juon paljon maitoa. Tuleeko se haju minusta? Kukaan ei ole koskaan sanonut minulle että haisen mitenkään erikoiselle ja elän muutenkin terveellistä elämää ja suihkut otan päivittäin ja vaihdan vaatteet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisinpa et ilmastointilaitteessa on "kakkaa". Kannattaa viedä auto huoltamolle.

Vierailija
2/5 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, välillä lemuaa tunkkainen mädännyt lian haju autossa, joka kumminkin on siivottu ja melko uusi. Välillä hajua ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tämä sama ongelma. Tiedän että itse aiheutan hajuhaitat autoon. Ikävä vaiva.

Voi olla että sinulla on auton ilmastoinnista jotain haisevaa eikä haju lähde sinusta.

Mutta jos haju lähtee sinusta, lähtisin ensin liikkeelle ruokavaliosta. Lukemattomien kokeilujeni jälkeen tässä lista ruoka-aineista joiden olen huomannut pahentavan hajuongelmaani:

Maito ( pienetkin määrät)

Kahvi

Liha, kala, kana

Pähkinät

Sipuli

Maitohappobakteerit ( kaikki! )

Soijatuotteet

Luumut

Gluteeni

Jos asia vaivaa, voithan kokeilla onko apua.

Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljonkin lehmiä?

Vierailija
5/5 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä paljonkin lehmiä?

Ei ole mitään eläimiä eikä kukaan ole koskaan sanonut että mikä minussa haisee etc.