Miten voisin saada 50+ kiltin naisen omaksi rakkaakseni?
Olen reilusti nuorempi, mutta haluaisin söpön ja älykkään, muodokkaan aikuisen naisen syleilyyn. Miten se onnistuisi? Ne minun makuuni olevat naiset ovat lähes aina naimisissa, pitkässä avioliitossa. Tykkään mahdollisimman kokemattomista, absolutisteista, kilteistä ja söpöistä aikuisista naisista. Sellaisia ei ole baareissakaan - missä siis?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku äitikompleksi?
Ehkä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50+ kokematon nainen?
Vaikka minä, koska uskolliset parisuhteet ovat minulle tärkeitä. Kiltti en ole.
Syystä tai toisesta arvelen, että kysyjä on nainen, joten ei kiitos.
Oletko sinkku? Missä voisin kohdata sinut? Miksi epäilet ap:tä naispuoliseksi?
Täällä kirjoittaa säännöllisin väliajoin naispuoliseen terapeuttiinsa ihastunut nainen, jonka jutut ovat karmivia.
Minä en ole kiltti.
Kysy, tunteeko äitisi ketään niin vanhoja naisia ja esittäydy heille.
Ei tarvitse olla kilttikåån, kunhan olet moraalisesti ns. tavallisten kuolevaisten yläpuolella. Liika kiltteys voi johtaa moraalittomuuteen, jos ei osaa sanoa ei-sanaa. :)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut 0-3 suhdetta?
Kyllä. :)
T. Ap
Olisiko tuo suhde platoninen, seksitön? Kuulostaa siltä
Ehdotan, että tutustut useisiin yli 50-vuotiaisiin naisiin vaikka netti-ilmoitusten kautta, jossa kerrot toiveistasi.
Harva nainen muistuttaa niitä keski-ikäisiä miehiä, jotka haluavat seurustella lastensa ikäisten tai heitä nuorempien naisten (tai miesten) kanssa.
Naiset usein etsivät keskustelukumppaneita eivätkä useimmat meistä kulje kähmimässä lähes lukioikäisiä miehiä.
Olen kilttinainen 50+ mutta en ikinä ottaisi 21 v miestä, edes yhdeksi yöksi. Ikähaarukka miehelleni on 50-60, erosin jokin aika sitten pitkästä suhteesta yli 60 v miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen itse olet?
21v
AP
Olen vasta 49-vuotias, mutta sinä olet liian nuori. Jos olisit ollut 35+, niin olisin voinut vaikka kiinnostuakin. En oo kyllä muodokas.
Olen 50+ nainen. Tuntuisi todella oudolta olla rakkaussuhteessa 21-vuotiaan kanssa. Elämänpiirit ovat todennäköisesti aivan erilaiset. Merkittävin ero olisi varmasti kokemuspohja, enkä olekaan kokematon niin kuin toivoisit. Eräs ystävättäreni on, hänellä on ollut vain pari-kolme miessuhdetta elämässään mutta en usko että häntä kiinnostaisi noin nuori kumppani, koska hänellä on niin paljon muuta elämänkokemusta.
21-v. on varmasti freesi ja energinen ja täynnä elämää ja olisi siksi piristävää seuraa, mutta elämän kokemattomuus tuntuu niin lapselliselta ja kaukaiselta omaan kokemuspiiriin. Vai oletko kenties niitä joita sanotaan vanhana syntyneiksi?
Minä olen kiltti, älykäs ja söpö 50+. Kokematonta ei minusta kyllä saa. Nunnaluostarista tai jostain uskovaisten parista ehkä löytyy.
Äh, ei tarvitse olla pullea, mutta siis extrakilot eivät haittaa. Tarkoitan, ettei tarvitse olla mikään maratoneja juokseva "kuivan kesän oravakaan". :)
T. Ap