Ekaa kertaa moottoripyörän kyytiin..apua
Nyt jännittää kun pitäs lähteä miesystävän motskarin kyytiin viikonloppuna..! En ole koskaan ollut minkään moottoripyörän kyydissä ja nyt pitäs uskaltaa..onks muita naisia jotka osais kertoo mitä mun kantsii ottaa huomioon kyytiin lähdettäessä..? Matkaa tarkoitus tehdä muutama 10 km alkuun..
Kommentit (32)
Moottoripyörissä on matkustajan paikalla semmoinen tappi mikä menee *ersereikään. Se pitää sinut paikoillaan kiihdyttäessä. Tärkeää on että housuissa on reikä oikealla kohdalla.
Muista kallistella mukana, älä vastusta.
Älä unohda dildoa sisään ettei holtiton orgasmointisi kaada pyörää.
Kiitos jo näin etukäteen kaikista vuosista palstalla :)
Vierailija kirjoitti:
Kypärä pitää olla päässä
Sain lainaksi miehen vanhan kypärän.. Kokeilin sitä ja se sopii päähän eikä purista yhtään.! Mietin vaan pysyykö tuo mun päässä kun on niin isoa kokoa..?
Iso kypärä ei ole turvallinen, se ei suojaa sun päätä tositilanteessa. Oikean kokoinen kypärä tuntuu napakalta päässä eikä heilu yhtään.
Pue lämpimästi päälle. Viima voi tuntua kylmältä lämpimänäkin päivänä (saati pilvisenä ja tuulisena). Pue jalkaan kunnon kengät jotka pysyvät hyvin jalassa.
Kysy kuskilta mitä pitää ottaa huomioon. Toivooko hän esim. että pidät hänen ympäriltään kiinni vai onko pyörässä matkustajan käsille kahvat mistä pidellä. Myötäile kuskin liikkeitä hieman, eli mutkissa kallista kuten hänkin. Se pyörä ei siitä kaadu. :)
Pyydä kuskia huomioimaan sun jännitys ja aloittamaan rauhallisesti. Aluksi voi tuntua hurjalle olla ns. kopittomassa kyydissä, kun tunnet ilmanvastuksen ja äänet aivan eri tavalla kuin autossa. Koeta vaan rentoutua kyydissä, se tekee asian kuskillekin huomattavasti helpommaksi. Alkujännityksen jälkeen voitkin sitten nauttia kyydistä ja uudenlaisesta matkanteosta.
Turvallista matkaa! :)
Toi kypärä asia kyllä mietityttää kun tuo on niin iso ettei posket ota pehmusteisiin kiinni ollenkaan ja heiluu päässä jos päätä heiluttaa..!! Kypärä on agv Koko 61 ja pääni koko jotakin 57..!!
Minä en tykännyt yhtään mutta olenkin arkajalka.
Älä pidä kuskista kiinni. Ota ote joko penkin takaa, jos siellä on sopiva "kahva" tai nojaa tankkiin molemmin käsin, jos kyseessä on enempi kyykkymallin pyörä.
Kuskista et saa mm. siksi pitää kiinni, ettet (äkki)jarrutuksessa lennä kuskia päin.
Minä kyllä pidin aluksi pitkään kiinni kuskin takinsaumoista ja lujasti pidinkin. Pikkuhiljaa kyydissä pystyy alkaa rentoutumaan ja pian siellä istuukin ihan rauhassa maisemia ihaillen. Anna itsellesi aikaa.
Kaarteet, etenkin liikenneympyrät, oli pitkään aika jänskiä paikkoja, kun jokin tasapainoelin tai mikä lie & itsesuojeluvaisto pistivät kallistumiselle hanttiin, mutta nykyään nekin sujuvat. Mukavia ajoja!
Kypärän pitäisi olla ainakin melko sopiva. Minäkin tosin käytin muutamia kertoja kokeillessa miehen toista kypärää, joka oli suuri ennen kun ostin oman. Kallistele mukana mutkissa. Älä tee äkkinäisiä liikkeitä takana. Takki päälle (viimaista hommaa). Älä turhaan jännitä. Se on tosi kivaa!!! Nauti!
Hyviä ohjeita jo tullut paljon. Minä lisään että koeta olla nukahtamatta. Ite meinasin aina nukahtaa kyytiin kun exän kanssa paljonkin ajeltiin ja oli minusta loppuunsa melko tylsää. Vähän ikävä tilanne jos siinä tullaan vaikka hyvälle suoralle ja toinen päättää että nyt mennäänkin urku auki :S
Kommentti 16 unohtui kanssa tuo älä nukahda. Meinaan myös helposti nukahtaa ja saan tosissaan tsempata, jotta pysyn hereillä, vaikka mentäisiin kuinka kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti 16 unohtui kanssa tuo älä nukahda. Meinaan myös helposti nukahtaa ja saan tosissaan tsempata, jotta pysyn hereillä, vaikka mentäisiin kuinka kovaa.
No sullon ollu väärä kuski. Jos tään veikkosen kyydissä nukuttaa, sulla on uniapnea ;D
hakusanat Kuukkeliin: moottoripyöräpoliisi hurja takaa-ajo Espoo
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä kuskista kiinni. Ota ote joko penkin takaa, jos siellä on sopiva "kahva" tai nojaa tankkiin molemmin käsin, jos kyseessä on enempi kyykkymallin pyörä.
Kuskista et saa mm. siksi pitää kiinni, ettet (äkki)jarrutuksessa lennä kuskia päin.
No ei näin. Ei kahvasta ikinä, olet erillinen heiluva möhkäle, vaikea ohjata. Eikä todellakaan painoa tankkia vasten, se vie ohjaamisen jarrutuksessa mutkassa mahdottomaksi. Pidät ajajasta kiinni kovassa vauhdissa.
Tietenkin jos puhutaan jostain kaupunkivauhdista, niin aivan sama. Mitä ihmeenneuvoja täällä taas annetaan, huoh.
Se sun kyyditsijän tehtävä on kertoa sulle, mitä pitää ottaa huomioon. Turvallista matkaa!