Millaista ihmistä pidätte rumana?
Täällä käydään keskustelua kumppaniehdokkainen etsimisessä jostain tasoteoriasta: tasokkaista, taviksista ja susirumista. Susirumat ei vissiin kelpaa kellekkään.
Kiinnostais tietää, mitä se susiruma kellekin tarkoittaa. Väittäisin, että se mitä joku pitää tasokkaana ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä. Mutta millainen ihminen on muka ruma? Tuskin kaikki on siitäkään samaa mieltä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset ovat rumia, vaikka muuta väitetään. Iältään 85+ ovat ihmisen irvikuvia.
Monista vanhuksista voi päätellä he ovat nuorina olleet kauniita, rypyistä huolimatta. Vaikka et tuntisi.
Muutaman kerran olen nähnyt oikeasti ruman ihmisen. Kaikkia yhdisti todella epäsymmetriset kasvonpiirteet: valtava nenä ja pienet silmät, todella pulleat poskipäät ja tihrusilmät ja leveä töpselinenä. Mutta. Ne oli vain kasvot, en tunne näitä ihmisiä enkä halua ajatella heistä pahaa. Riittää, että ajattelin heidät nähdessäni, että huh, onneksi oma naama ei ole ihan tuollainen.
Sitten on niitä ihmisiä, joita hieman tunnen, ja joissa on kauniita piirteitä, jotka he itse luonteellaan pilaavat. Eräälläkin tuntemallani naisella on kauniit, täyteläiset huulet ja todella heleän kaunis iho. Mutta se luonne. Hymy ei yllä silmiin asti, vaan silmistä tulee kapeat viirut ja sen tietää, että hän on vahingoniloinen ja kateellinen tyyppi. Sellainen rumentaa.
En ole ikinä nähnyt rumaa ihmistä. Olen nähnyt väsyneitä ja epäsiistejä ihmisiä kyllä.
Sitten, iho-ongelmat usein rumentavat todella paljon.
Timo Soinin näköinen, sukupuolella ei väliä.
Myös huonosti tehdyt kauneusleikkaukset tekevät ihmisistä irvokkaan näköisiä.
Vaikka olisi miss/mister universum niin rumenee kyllä sillä sekunnilla kuvottavaksi kun laittaa selkäänsä oksettavan pas kaisen kånkenin.
Naisille tuhoisinta on lyhyt tukka paksukaulaisuuteen yhdistettynä.
Miehistä en tiedä, koska olen heteromies. Meilläkin on varmaan joku tiukka pïllunkuivatuskombo, joka on aika yleinen kuten tuo mainitsemani on naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun ilkeä, ylimielinen asenne muita kohtaan paistaa ilmeistä ja eleistä, on ihminen ruma. Muita rumia en ole nähnyt.
Kyllä vaan, jos ihmisellä on ruma luonne, niin siinä ei mikään ulkonäkö pelasta.
Sama toisinpäin. Ihanasta ihmisestä löytää aina sen verran kauneutta, ettei häntä voi pitää rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalpeus, mustat silmänympärykset, koukkunenä, finnejä, vinot keltaiset hampaat, pienet silmät syvällä päässä, huono ryhti, hörökorvat, epäsymmetrinen naama.
Nämä siis yhdellä henkilöllä.
Peilistäkö katoit?
Ikävä kyllä juuri näin :(
Onhan noita: paskat hampaat, ylipaino, tatuoinnit, silmät liian lähellä/kaukana toisistaan, liian iso/pieni nenä, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kun aloin ajattelemaan asiaa niin mielestäni rumia miehiä ei olemassakaan.
Rumia naisia on. Esim. Naiset jotka ajaa päänsä siiliksi ja ovat samalla ylipainoisia. Lyhyt tukka ja liika paino ei sovi yhteen, muistuttaa Godzillaa. Äijämäiset naiset vähän ällöttää.
T: N29
Mun mielestä asia on juuri toisinpäin, rumia miehiä on vaikka kuin paljon kun taas oikeasti rumia naisia näkee harvoin :D asiaan toki vaikuttaa se että naisen on helpompi muuttaa/ehostaa ulkonäköään kaikenlaisilla meikeillä ja lisäkkeillä yms.
N27
Mun mielestä miehetkin voisi alkaa meikkaamaan. Suurin osa miehistä näyttäisi heti paljon paremmalta jos vaivautuisivat peittämään finninsä ja näppylänsä, kuten naiset tekee.
Naisilla sairaalloinen ylipaino, lyhyt siilitukka, paksu niska, tatuointeja.
Kävelee jalkaterät ulospäin keinuvalla liikkeellä, kun suuresta massasta johtuen polvet ovat jo sököt kolmikymppisenä. Käyttää crocseja ja reiskoja kun ei kehtaa kumartua laittamaan oikeita kenkiä jalkaan, pahentaen näin edelleen vaivojaan huonoilla kengillä. Vetää nurkan takana tupakkia. Kuvittelee olevansa hevimimmi. Puhuu kovalla äänellä lähinnä lapsistansa. Karppaus päällä koko ajan - repsahtaa kuukauden välein ja tuplaa tiputetut läskit. Laittaa ruoaksi nakkeja ja ranuja uunissa ja leipoo neljä kertaa viikossa sokeritorttuja pellillisen ja vetää ite puolet.
En minkäänlaista. On eri asia olla hyvännäköinen tai haluttava tai vaan joku, joka ei herätä mitään.