Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paikkakuntasi mieleenpainuvin tapahtuma, josta ei koskaan uutisoitu?

Vierailija
03.07.2018 |

Muistan lapsuudessani 1994 muistaakseni, kun kyliltämme katosi pikkupoika. Hänet oli kidnapattu ja myöhemmin murhattu metsään. Tekijä on varmaan jo vapaalla jalalla, mutta teko ei koskaan päässyt uutisiin tai lehtiin äitini mukaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lapsuudessani 1994 muistaakseni, kun kyliltämme katosi pikkupoika. Hänet oli kidnapattu ja myöhemmin murhattu metsään. Tekijä on varmaan jo vapaalla jalalla, mutta teko ei koskaan päässyt uutisiin tai lehtiin äitini mukaan.

Ja sinä uskot tähän ihan oikeasti? Huh huh..

Vierailija
2/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja kuka/millainen oli tekijä? Asiastako ei ole uutisoitu missään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitoksen ikkunan takaa varastettiin 3 isoa serbiankuusta. Tapaus herätti paljon hilpeyttä kyläläisille.

Vierailija
4/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kanssa keskusteltiin asiasta, kun hän ihmetteli miksei asiasta puhuttu missään mediassa tuohon aikaan mitään. Muistan itse tapauksen, sillä kadonnut poika asui lähellä meitä enkä ole ruumiin löytämisen jälkeen rohkennut mennä kyseiseen metsään. Suvannon kylä kyseessä, en löydä googlaamalla mitään tietoa tästä tapauksesta.

Vierailija
5/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kanssa keskusteltiin asiasta, kun hän ihmetteli miksei asiasta puhuttu missään mediassa tuohon aikaan mitään. Muistan itse tapauksen, sillä kadonnut poika asui lähellä meitä enkä ole ruumiin löytämisen jälkeen rohkennut mennä kyseiseen metsään. Suvannon kylä kyseessä, en löydä googlaamalla mitään tietoa tästä tapauksesta.

Mikä Suvannon kylistä?

Vierailija
6/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä Kittilän tapaus? En tiedä uutisoinnista, mutta isäni ja enoni olivat mukana etsintäpartiossa

Vierailija
7/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvanto itsessään on hyvin pieni kylä täällä lapissa.

Vierailija
8/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön.

Vierailija
9/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi ilmi, että Vihreät oli saanut kotikunnastani ek-vaaleissa ääniä, muistaakseni 3 tai 4. Kova arvuuttelu ja spekulaatio kävi, että keitähän ne ovat ja pitäisikö jotenkin varautua.

Vierailija
10/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon tuon tarinan. Varsinkin kun noin pieni kyläpahanen kyseessä ja 90-luku niin ei välttämättä vain yllä uutisiin asti. Eikös lapissa muutenkin ole tapana suojella oman kylän poikia....

Meidän kouluun tehtiin pommiuhkaus ja paikalla oli monta poliisipartiota, oppilaat lukittiin sisään. Tämäkään ei yltänyt uutisiin eikä lehtiin vaikka elettiin vuotta 2007

Vierailija
11/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut jotain murhia, ampumavälikohtauksia ja tulipaloja, joista ei ole ollut uutisissa mitään. Pääkaupunkiseudun vastaavista tapauksista on valtavat otsikot.

Vierailija
12/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin Huomattavaa Henkilöä kuljettanut henkilöauto pysähtyi paikkakunnalla, ja Henkilö itse kävi ns. puskakusella. Olipa silminnäkijällä kerrankin kunnon havainto kerrottavana.

Vierailija
13/13 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun minä sain pillua.