Seuraavat käytäväpaikat bussissa ovat vapaana, kenen viereen istut?
Matka kestäisi n. tunnin, seisomapaikat ovat varattuja.
Tämä on ajatusleikki, tästä ei tarvitse kenenkään loukkaantua.
Kommentit (22)
Teinityttö tokkakai, salakuuntelisin juttuja sisäänpäin hymyillen ja miettisin omaa nuoruuttani.
Sen Jumalasta horisevan. Tahtoisin kuulla Jumalasta. Miksei kukaan tule kertomaan minulle Hänestä? Saisi niitä esitteitäkin antaa.
Pohdin Jumalasta puhuvan miehen ja puhelimeen puhuvan teinitytön välillä. Päädyin jälkimmäiseen, koska puhuu vain puhelimeen ja voin itse vain olla, välittämättä muista. Tuon toisen vieressä joutuisin kai miettimään käytöstäni enemmän.
Röökaavan muijan. Pistäisin itsekin palamaan.
Teinitytön ja itse laittaisin kuulokkeet korvilleni
Teinin, ja komentaisin sen hiljaiseksi.
Röökaava muija. Tykkään tupakan hajusta vaikka en ole koskaan polttanut :'D
Teinin. Kuuntelen kuitenkin itse kuulokkeista musiikkia niin en häiriinny.
Minä saan noista horisija esittelijöistä asmr-kokemuksen. Minusta on kiva kuunnella kaikkia feissareita, hihhuleita, tutkimushaastattelijoita ja puhelinmyyjiä. Mitä typerämpi ja tylsempi juttu sitä parempi.
Asmr:ssä minulle tulee pehmeällä tavalla kihelmöivä tunne takaraivoon ja hartioille. Sellainen aivojen kananlihalle meno.
Teinitytön kirkumisesta ja sihinästä tulisin todella huonolle tuulelle, enkä kestäisi sitä. Se äänimaailma on minulle misofoniikolle kryptoniittia. En voisi olla samassa bussissa ilman korvatulppia.
Tärisevä nisti. Ei puhu mitään eikä koske muhun.
Puhun mielelläni Jumala-asioista, eli ei olisi ollenkaan vastemielinen vaihtoehto :) Ties vaikka saisin käännytettyä normiluterilaiseksi :D
Teinityttö, sillä se on vain rasittava ja äänekäs, ei hullu, humalainen tai mahdollisesti väkivaltainen. Arvostan sitä, että vierustoverini keskittyy omiin asioihinsa eikä yritä kommunikoida tai kopeloida.
(Kuka hullu sen piikkityypin viereen istuisi? Tai sen karmean känniukon? Ne kourimaan pyrkivät känniukot kyllä yrittävät monesti itse ängetä viereen, siksi joskus on parempi seistä vaikka koko matkan ajan että pääsee pakenemaan tarvittaessa esim. jollekin pysäkille.)
N41
Tissistä kourijan, olisi aika ihQ saada joltain sedältä semmoista huomiota (varsinkin, jos olisi komea setä, grrrrr) ja humalaisiin olen tottunut, itsekin olen aina välillä.
Tupakoiva nainen, koska hän olisi todennäköisesti hiljaa eikä yrittäisi ottaa kontaktia. En polta mutta tupakointi ei jostain syystä haittaa minua.
Itse asiassa mun koulumatka on reilun tunnin mittainen ja pelkään aina että viereen istuva haluaa ruveta juttusille. Haluan olla rauhassa koska koulussa pitää olla skarppina ja osallistua.
Teinityttö ja antaisin puhua n 5 min ja sanoisin että lopeta jo, kiitos
Jumalasta horiseva, sillä tykkään keskustella Jumalasta, uskonnoista ja raamatusta. Vois olla että ukkeli kohtais vertaisensa ja jäis seuraavalla pysäkillä pois.
Teinityttö totta kai!
M44