Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

harrastatko työtäsi

Vierailija
03.07.2018 |

Mikä on asenteesi omaan työhösi ja työympäristöösi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 työvuoden jälkeen päädyin vähän sattumalta työhön, joka on hyvin lähellä pitkäaikaista harrastustani. Tosin olinhan minä jo aiheesta aikoinaan lopputyönikin tehnyt.

Vierailija
2/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Olen kuvataiteilija. Minulla ei ole tarkkoja työaikoja eikä minnekkään tarvitse aamuisin lähteä. Arki ei juuri eroa juhlasta. Rakastan taidetta mutta siitäkin huolimatta kärsin aloitekyvyttömyydestä ja laiskuudesta. On vaikeaa patistaa itseään työhön.

Työympäristöni on mukava. Asun isossa omakotitalossa maalla, työhuoneeni on viihtyisä, joskin hieman epäkäytännöllinen. Rakastan sitä että saan olla yksin.

Kuulostaapa oma tekstini mukavalta. Silti olen levoton ja tyytymätön. Stressiå ei tosin ikinä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteeni? Vmp.

Vierailija
4/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työpaikan ovi menee kiinni, en suo työlle ajatustakaan. Harrastan mieluummin jotain kivaa.

Vierailija
5/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastan ja paljon. Kirjat kuuluvat oleellisena osana sekä ammattiini että vapaa-aikaani.

Vierailija
6/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen lto ja saatan miettiä omalla ajalla iltaisinkin, mitä kivaa lapsellesi keksisin tai kuinka tukisin juuri hänen kasvua ja kehitystään. Elävistä olennoista kun on kyse, niin rima on korkealla!

Vierailija
7/7 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli joo, että olen työtön koodari, joten koodailu on nyt viimeiset kaksi vuotta jäänyt pakosti harrastamisen tasolle. Kukaan ei siitä maksa.