Millä lempinimellä kutsut autoasi?
Minulla on vanha Nissan Micra ja minä olen nimennyt Hänet Keijo-Annikiksi. Minkä niminen on Sinun autosi?
Kommentit (828)
Siis häh? Onko teillä jotkut nimet myös sohvalle, leivänpaahtimelle ja mopille? En ihan ymmärrä. Menenpä istumaan nyt meidän Ritva-sohvalle ja vedän Kalle-viltin päälle.
Upouusi Mini SE sähköautoni on Werner, Werner von Siemensin mukaan.
JHos en kutsu häntä Bemariksi, niin käytän seläntakana nimitystä Kinneri.
Pjimpuliksi (siis ilman j:tä kun moderointi ei näköjään hyväksy kirjoittaa ilman j:tä).
Rönttä, Rynttä ja Riehtiläs on ollut, vanhoja maastureita. Lulla-Volvo. Soppaloota (Skoda) ja Pora (Bora).
Hopeakettu. Koska se on vanha ja hopeanvärinen, solakka ja sutjakas.
Tietenkin autolla on nimi!
Mulla on ollut Perlinkka, Kimberly, Otus ja Jippu. Olen pitänyt autoja näköjään enemmän feminiinisinä hahmoina.
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Onko teillä jotkut nimet myös sohvalle, leivänpaahtimelle ja mopille? En ihan ymmärrä. Menenpä istumaan nyt meidän Ritva-sohvalle ja vedän Kalle-viltin päälle.
Meillä kiertää lattialla Vihtori, myöhemmin tuli taloon myös Klaara, joka hoitaa samaa tehtävää.
Sorsa oli meilläkin joskus 1980 luvun lopulla, sellainen ladan mallinen laatikko, ihan kiva. Silloin se oli vielä jotenkin auto, mutta nää myöhemmät on niin pieniä ettei voi käsittää.