Kun vatsa hoikkenee, niin naama rupsahtaa. Vanhusnaamaset hoikat. LOL.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
näin on
Miksi kirjoitat "LOL", kun et kuitenkaan nauranut ääneen?
Ylipaino on terveydelle haitallista, rypyt ovat vain kosmeettinen haitta.
Olen ollut koko ikäni hoikka, eli ei roiku naama, eikä muutkaan paikat. Näytän takuulla nuoremmalta kuin samanikäiset lihavat pylleröt.
50 v, -8 kg/2,5 kk, eikä roiku naama. Hoikkeni kyllä kivasti :)
Ns. Prinsessa-kasvot♥️
Silloin on kaunis vaikka olisi pulleakin.
Yli 45v on ihan sama, minkä näköinen on.
Vain teille itsellenne se tärkeää? Ei muille.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että näyttää siltä että naama tippuu nyt kun on laihduttanut. Poskissa on lommot pitkästä aikaa mutta leukalinja on epätasainen kun iho roikkuu. Naamassakin enemmän ryppyjä. Voi tosin johtua pitkäaikaisesta tupakoinnistakin mutta ei noita ryppyjä ollut kun naama oli pullea.
Niitä ei näy kun naama on pullea
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ensin paisuttaa itteensä niin lihavaksi että sitten nahka roikkuu? Painonhallinta ei ole oikeasti niin vaikeaa.
En minä ainakaan lihonut tahallani 50-kiloa, ihan järjetöntä väittää miten tuollaista! Ihan sama mitä söin, niin paino vain nousi ihan holtittomasti. Vartaloni on ihan pilalla sen takia, nahka roikkuu jo nyt ja olen pudottanut painostani yli 20-kiloa, ja vielä on n. 30-kiloa matkaa normaalipainoon. Ei nahka paladu noin suuren kilomäärän pudotuksen jälkeen enää entiselleen. Harmittaa senkin takia, kun ei näistä lääkkeistä edes ollut minulle mitään hyötyä, ja ne aiheuttivat muitakin ongelmia kuten mm. pysyvä kyvyttömyys saada orgasmia.
Minun kohdallani ei onneksi ole tuota ongelmaa, sillä naamani on aina ollut roikkuvaa sorttia :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti tosi. Naama valahtaa. Sitten rinnat tyhjenee pusseiksi ja perse on klommo jossa on ontot kuopat sivussa. Naiselle sopii paremmin sopiva pyöreys, mies voi olla jäntevämpikin.
Pyöreys naiselle ja jäntevyys miehelle? Bullshit! Jokaisen kannattaa yrittää pitää itsensä jäntevänä. Niin naisten kuin miesten. Helppoa se ei ole, kun ikää tulee, mutta lihottaminen ei kannata koskaan.
Bullshit itsellesi, terve rasvaprosentti on täysin eri miehillä ja naisilla. Naisen elimistössä nyt vaan on ja pitää olla suhteellisesti enemmän rasvaa.
Täällä ne ihrakasat pönkittää itsetuntoaan. Silti hoikka kasvoinen vartalo on miellyttävämpi kuin iharanen löllö :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti tosi. Naama valahtaa. Sitten rinnat tyhjenee pusseiksi ja perse on klommo jossa on ontot kuopat sivussa. Naiselle sopii paremmin sopiva pyöreys, mies voi olla jäntevämpikin.
Pyöreys naiselle ja jäntevyys miehelle? Bullshit! Jokaisen kannattaa yrittää pitää itsensä jäntevänä. Niin naisten kuin miesten. Helppoa se ei ole, kun ikää tulee, mutta lihottaminen ei kannata koskaan.
Bullshit itsellesi, terve rasvaprosentti on täysin eri miehillä ja naisilla. Naisen elimistössä nyt vaan on ja pitää olla suhteellisesti enemmän rasvaa.
Normaali määrä rasvaa, ei liikaa.
Roikkuva naama on helposti korjattavissa fillereillä mutta tekijän pitää olla taitava.