Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviin huomisesta verikokeesta? D:

verikoekammoinen1
02.07.2018 |

Eli olen huomenna menossa verikokeeseen ja pelottaa ihan helvetisti D::
Itselläni on hirveä neula pelko. Ja jos joku sanoo "se ei satu". Itseäni sattuu sen takia kun multa aina etsitään sillä neulalla niitä verisuonia D:
No mutta miten selviin oikeest pls äkkii vastauksii D::

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskityt pelkoon yhtä paljon kuin hymiöihin, niin kyllähän se elämä varmasti on vaikeaa....

Vierailija
2/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kontrolloimaan tunteitasi, äläkä mene mukaan tuollaisiin paniikkireaktioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ziiz omG pelottaa werikokeet omg ettii zitä neulaa pelottaa hurjazti!!!! nyt jaxuhalit!! kaikki mezziiiii

Vierailija
4/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Emlaa pistoskohtaan. Näin mun teinityttö pärjää verikokeissa. 

Vierailija
5/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUSilla voi ainakin varata etukäteen pelkäävän/lapsen verikoeajan, en tiedä, miten muualla. Ehkä jatkossa sellainen onnistuu, huomiselle enää tuskin. Kerro hoitajalle kun astut huoneeseen, hän saattaa olla hyvinkin empaattinen ja ymmärtää.

Vierailija
6/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro näytteenottajalle että jännität/pelkäät. Jos epäilet olevasi pyörtyilevää sorttia, mainitse asiasta. Varaa pillimehu tms. verikokeen jälkeen juotavaksi ettei heikota. Verikokeen otto ei kestä kauaa, ja voi olla ettei oikeasti tunnu miltään jos on taitava näytteenottaja. Muista hengittää. Kyllä sinä selviät :)

Vierailija
7/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hoitajalle pelkääväsi. Hän osaa ottaa huomioon pelkosi. Uskoisin, että pyörtyvät asiakkaat eivät ole mikään harvinaisuus. Itse en pelkää pahemmin, mutta jännitän tilannetta. Hoitajat kyselee joka kerta, että onko kaikki hyvin. Mukavia he ainakin täällä ovat. Tsemppiä sinulle huomiseen!

Vierailija
8/8 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään, mutta selvitty on. ÄLÄ katso kun hoitsu ottaa sen neulan. Mä katson aina jotain vastakkaista seinää, jotain kuvaa tms. Menee paljon helpommin näin. Muista hengittää, keskity siihen, niin ajatukset pysyy muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä