Kaveri kolmannen kerran naimisiin - häälahjasta
Kaveri on menossa kolmatta kertaa 10 vuoden sisällä naimisiin ja järkkää taas häät. Olenko paska kaveri, jos tällä kertaa skippaan juhlat enkä osta lahjaa? Joo, kiva kun on onnellinen, mutta en nyt oikeasti viitsisi kolmatta kertaa ryhtyä... no niin.
Kommentit (32)
Jos olisi hyvä kaveri, tukisin hänen onnenetsintäänsä ja menisin häihin.
Häälahjaksi lahjakortti, ei se nyt niin vaikeaa voi olla. Ja häissä on kivaa, tapaa ihmisiä ja saa syödä ja herkutella.
Voi jestas tätä negaa.
Ap, tee palvelus. Älä mene.
Toiset tykkäävät juhlistaa onneaan. Minusta ihana asia. Rakkaus on.
Mikä sinua eniten ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se kun ei ole itse päässyt ensimmäistäkään kertaa naimisiin.
Itsellä samankaltainen tilanne..Kaveri menee kolmatta kertaa naimisiin ja tuleva vaimonsa jo neljättä kertaa. Tuntuu todella omituiselta olla kolmen vuoden välein häissä ja kihlajaisissa,kun morsian vain vaihtuu. Aion kyllä itse mennä häihin,mutta mitään kovin kallista lahjaa en aio ostaa. Onhan häissä yleensä hyvää ruokaa ja tarjottavia jne..
Ja homoille ei haluttu antaa kirkkovihkimistä koska se halvetaa avioliiton 🙄
En osallistu luin kerran saman ihmisen häihin
Vierailija kirjoitti:
Ja homoille ei haluttu antaa kirkkovihkimistä koska se halvetaa avioliiton 🙄
Kyse on siitä, että avioliittoa halvennetaan. Mistä sait heterot ja homot tähän? Ai niin, homot eivät eroa...joo, näinhän se onkin. Hyvä pointti Sherlock.
Löytyisikö kierrätyskeskuksesta jotain aiheeseen sopivaa lahjaksi?
Sen täytyy olla rakkauttaaaa. Mannapuuroa ja mansikkaaa, kolmatta tai neljättä keeeer-taaaa, lahjakortteja ne o-dot-taaaa.
Ihanan romanttista. Ihanan!
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi hyvä kaveri, tukisin hänen onnenetsintäänsä ja menisin häihin.
Häälahjaksi lahjakortti, ei se nyt niin vaikeaa voi olla. Ja häissä on kivaa, tapaa ihmisiä ja saa syödä ja herkutella.
Kyllähän naisen täytyy kerran elämässään saada prinsessa olla, tai toisen kerran, tai kuten tässä, kolmannen kerran.
Tuollainen sarjanaija (naimari?) tulee skipata välittömästi.
En missään tapauksessa menisi. Säälittävää pelleilyä, sitoutumistaidottomuutta, narsismua, lapsellisuutta ja avioliiton halventamusta. Tosinminulla ei olisi tuollaista ystävääkään.
Vaikka olen itse ensimmäistä kertaa naimisissa, en vähättele niiden onnea, jotka menevät useampaan kertaan naimisiin. Eiköhän jokainen meistä tiedä, ettei avio-onni aina kestä. Ihanaa, että onnen voi löytää uudelleen. Sitä paitsi kivoja juhlia ei ole koskaan liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua eniten ärsyttää?Varmaan se kun ei ole itse päässyt ensimmäistäkään kertaa naimisiin.
Kiitos vain, kyllä tässä naimisissa ollaan. Kiva kaveri, mutta miessuhteissa toivoton. Lapsia tietty kuvioissa. Ap.
Kannattaa mennä. Kaverini Penan häät on aina olleet tosi hauskoja ja ne paranevat kerta toisensa jälkeen. Kaikki oikein jo odottivat niitä!
Vierailija kirjoitti:
Rahastus. Taas on lahjalistat Stockmannilla ja täydennetään astiastoa sekä päivitetään kodinkoneet.
Jos olisin itse menossa kolmatta kertaa kymmenen vuoden sisään naimisiin, niin menisin ihan vain kahden todistajan läsnäollessa. Ymmärrän tunteesi, ap. Tuossa tilanteessa tulee mieleen, että kauankohan tämä tällä kertaa kestää, ja kiska on seuraavat häät.