Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.
Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne teidän koirat ja koirakotinne pääsääntöisesti haisee. Jos koiria on vielä enemmän kuin yksi, niin hajukin moninkertaistuu. Tietysti tänne voi osua se yksi sadasta, jolla on tuoksuvapaa koira, mutta harvinaisuus sellainen on. Itsellä kun ei ole lemmikkejä, nenä ei ole turtunut eläimenhajuun ja sen huomaa kyllä.
Tiesitkö, että SINÄ itse haiset aivan järkyttävän pahalta? Huh hyh
Hei,
Ite oot -argumentti ei oikeasti aina toimi, vaikka ala-asteella niin ajateltiinkin.
Mä toivon kaikkea mahdollista pahaa ihmisille jotka inhoaa eläimiä. Kaikkea mahdollista pahaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Let's get rid of the dogs kirjoitti:
Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.
Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.
Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.
Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.
Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.
Sinä olet mielisairas, täysin arvoton sontaläjä. Kukaan ei tykkää sinusta eikä halua nähdä sinua. Olet täysin tyhjää kaikille. Olet täysin turha.
Älä nyt. Koirani rakastaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne teidän koirat ja koirakotinne pääsääntöisesti haisee. Jos koiria on vielä enemmän kuin yksi, niin hajukin moninkertaistuu. Tietysti tänne voi osua se yksi sadasta, jolla on tuoksuvapaa koira, mutta harvinaisuus sellainen on. Itsellä kun ei ole lemmikkejä, nenä ei ole turtunut eläimenhajuun ja sen huomaa kyllä.
Hei,
Ite oot -argumentti ei oikeasti aina toimi, vaikka ala-asteella niin ajateltiinkin.
Peseydy paremmin. Pliis.
En huolisi miestä, joka ei tykkää koirista. Hyvä vaan, että mies kertoi heti. Sehän on kaikkien etu?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä rakit kuumentaa tunteita. Tai sitten palstalla on kotona koirien kanssa kyyhöttäviä sosiaalipummeja.
Kivempi kolmen ison koiran gaa yksiössä kun käydä työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Peseydy paremmin. Pliis.
Monen ihmisen henki haisee kamalalta.
Järkevä mies. Miksi ruveta koiranaisen jkanssa kun ei sontasäkeistä pidä. Koirat ovat niin suuri osa koiraihmisen elämää että ei kannta ruveta. Lisäksi kotinsa on paskainen ja koiransa kimpussa, ei väliä nuolemassa vai puremassa. Kusiruiskukissojen kanssa sama juttu, Haju vielä karmeampi.
Vierailija kirjoitti:
Koirat nyt voittaa ihmiset 100-0.
Nylkytätkö koiraasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä rakit kuumentaa tunteita. Tai sitten palstalla on kotona koirien kanssa kyyhöttäviä sosiaalipummeja.
Sinä se turha sossupummi olet. Hahaha😅
Tämä vastaus tulee AINA joltain. Ja se, öhöm, koira älähtää mihin kalikka ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v ittua? Miten koirat ja työttömyys liittyy toisiinsa? Vtun idiootti.varmaan itse joku työtön sosiaalitapaus.
Mä en tunne enkä tiedä ketään ihmistä joka inhoaisi koiria tai yhtään mitään eläimiä..? Mitä vitsiä. Missä tommosia ihmisiä on?! :D
Koirat ovat älytön rahareikä. En uskaltaisi pitää kolmea koiraa enkä seurustella ihmisen kanssa jolla on kolem koiraa. Olisi rasittavaa, jos olisi vaikka kumppanin kanssa suunniteltu lomamatka ja se peruuntuisi, koska joku niistä joutuisi yllättäen eläinlääkäriin. Helposti menee satasia, jopa tonneja jos joudutaan koiralle tehdä jonkin leikkaus. Ystävälläni on neljä koiraa ja hän valittaa jatkuvasti rahapulaansa. Olen nätisti yrittänyt vihjata, että jospa ei enää hankkisi koiria ainakaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
No itse pyrin kaikessa mahdollisimman ympäristöystävälliseen elämäntapaan ja siihen eivät koirat kuulu. Koirat kuluttavat luonnonvaroja paljon, etenkin 3 koiraa. Ja varmasti monelle taas tämä asenteeni on turn-off, mutta kotiini haluan samat arvot omaavan imhisen ja sellaisen olen saanutkin.
P.S: Täältä voi lukea vinkklejä, miten vähentää koiriensa kulutusta: http://kuono.fi/taltuta-ekologinen-tassunjalki-vinkit-ymparistoystavall…
Oliko se niin että yksi iso koira kulutti luonnonvaroja yhtä paljon kuin katumaasturi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tunne enkä tiedä ketään ihmistä joka inhoaisi koiria tai yhtään mitään eläimiä..? Mitä vitsiä. Missä tommosia ihmisiä on?! :D
Ei kyse välttämättä ole mistään inhosta. Allergia, astma, koirapelko, taloudellinen riski, ympäristöongelmien välttäminen jne. on tässäkin ketjussa jo mainittu. Lisäisin vielä, että itse en seurustelisi ihmisen kanssa, jonka koira olisi sairaaksi jalostettua rotua. Se ei ole mielestäni eläinrakautta, että tukee sairaiden koirien kasvatusta ostamalla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v ittua? Miten koirat ja työttömyys liittyy toisiinsa? Vtun idiootti.varmaan itse joku työtön sosiaalitapaus.
Tänne kirjoittelee paljon ihmiset jotka viettävät paljon aikaa sisätiloissa eläintensä kanssa. Muuta elämää ei oikein ole. Fanattinen suhtautuminen kaikissa koiraketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse pyrin kaikessa mahdollisimman ympäristöystävälliseen elämäntapaan ja siihen eivät koirat kuulu. Koirat kuluttavat luonnonvaroja paljon, etenkin 3 koiraa. Ja varmasti monelle taas tämä asenteeni on turn-off, mutta kotiini haluan samat arvot omaavan imhisen ja sellaisen olen saanutkin.
P.S: Täältä voi lukea vinkklejä, miten vähentää koiriensa kulutusta: http://kuono.fi/taltuta-ekologinen-tassunjalki-vinkit-ymparistoystavall…
Oliko se niin että yksi iso koira kulutti luonnonvaroja yhtä paljon kuin katumaasturi.
Kyllä näin on sanottu esim. hesarin jutussa: https://www.hs.fi/tiede/art-2000004694617.html
Hyvä että tuli selville noin alussa :)
Mulla ja avomiehelläni on koira (pieni töppöjalka) ja toinen harkinnassa. Jos olisin sinkku, olisi minulle selvää, että eläinvihaajat tai niistä "ei kiinnostuneet" ovat ehdoton ei. En itse välitä lapsista, joten en tietenkään deittailisi lapsellisia isejä. Joku puolestaan ei juuri välitä eläimistä ja se on minulle ok. Itse olen kasvanut perheessä, jossa on aina ollut koira. Se koira tekee minulle perheen, se on perheenjäsen ja rakas sellainen. Koti tuntuu kodilta, kun koira siellä tassuttelee.
Parisuhteessa kuitenkin on tärkeää pelata yhteen, joten jos kummallakin on eriävät aatteet arjesta ja sen sisällöstä, on parempi etsiä sopivampi kumppani.
Koiraihmisenä olisin erittäin tyytyväinen, jos toinen sanoo heti ettei pidä koirista.
Turha edes aloittaa mitään seurustelua.
Minä tutustuin mieheen, joka pitää todella paljon koirista. Pyysi ottamaan koiran mukaan, kun viimeksi menin hänen luo kylään. Siellä oli jo vesikuppi valmiina keittiössä. Kun istuimme sohvalla, pyysi ottamaan koirankin sohvalle, ettei se tunne itseään ulkopuoliseksi uudessa paikassa.
Minun luona käydessä on aina huomioinut koirani.
Sinä se turha sossupummi olet. Hahaha😅