Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahjojen antamisesta. Avatako heti vai ei?

Vierailija
02.07.2018 |

Annoin lahjan tavatessani ystävääni kahden kesken. Hän laittoi sen sivuun ja sanoi avaavansa myöhemmin. Harmitti, olisin heti halunnut tietää mitä hän pitää lahjasta. Mitään viestiä ei myöhemminkään tullut kommenttina. Voiko tästä päätellä sen, että lahja oli huti eikä miellyttänyt saajaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lahja ei niin hirveästi miellyttäisi, kuuluu hyviin tapoihin kiittää siitä vielä avattuaan. Näin minä ainakin saajana kokisin.

Näin itsekin ajattelen. Nyt jäi tästä vähän outo olo. Ja tuntuisi kiusalliselta itse kysellä jälkikäteen tykkäsikö toinen lahjasta, jos se näin vaimeasti kerran otettiin vastaan.

Maltahan nyt. Kyllä sä saat sen tietää. 

Öööh, kuka viitsisi myöhemmin sanoa, että "Hei, se lahja jonka annoit viimeksi, se oli muuten ihan törkeän huono? Kiitos kivasta ajatuksesta, mutta nyt saat sen takaisin." Ei kukaan! Helpompaa olla kokonaan hiljaa lahjasta.

Miksi sinä antaisit jollekin lahjaksi jotain törkeän huonoa, en ymmärrä. 

Makuja on monia. Ikinä ei voi olla täysin varma siitä meneekö lahja nappiin vai ei (paitsi jos antaa aina pelkästään rahaa).

Mitähän lienet antanut lahjaksi? 

Suomalaista käsityötä. Ostin lahjan eräältä pienyrittäjältä.

Vierailija
22/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ehkä hän ei pidä yllätyksistä. Tiedä mikä vieterin päässä keikkuva pelle sieltä pompahtaa. ;) 

Eikö silloin varminta olisi heti kieltäytyä lahjasta, jos on kovin epäluuloinen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lahja ei niin hirveästi miellyttäisi, kuuluu hyviin tapoihin kiittää siitä vielä avattuaan. Näin minä ainakin saajana kokisin.

Näin itsekin ajattelen. Nyt jäi tästä vähän outo olo. Ja tuntuisi kiusalliselta itse kysellä jälkikäteen tykkäsikö toinen lahjasta, jos se näin vaimeasti kerran otettiin vastaan.

Öööh, kuka viitsisi myöhemmin sanoa, että "Hei, se lahja jonka annoit viimeksi, se oli muuten ihan törkeän huono? Kiitos kivasta ajatuksesta, mutta nyt saat sen takaisin." Ei kukaan! Helpompaa olla kokonaan hiljaa lahjasta.

Makuja on monia. Ikinä ei voi olla täysin varma siitä meneekö lahja nappiin vai ei (paitsi jos antaa aina pelkästään rahaa).

Elikka paketissa on panssarivaunu. Kiitos vaan kovasti! :) 

Vierailija
24/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elikka paketissa on panssarivaunu. Kiitos vaan kovasti! :) 

Ehkä ystävä jätti paketin avaamatta sen suuren koon takia? Varmasti jo panssarivaunun sivuun siirtäminen on uuvuttanut!

Vierailija
25/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kuin Seinfeldissä ja antaa sen eteenpäin ..

Sinkkumies

Vierailija
26/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi paketoida, eikä ottaa turhaa romua vastaan .. 

Lisäksi säästyy lahjan hankkimisen vaivalta.

Sinkkumies

Vierailija
27/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
28/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/29 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin eräälle virolaistaustaiselle ystävälleni joululahjan viime vuonna. Hän avasi sen viikkoa ennen joulua. Olin äärimmäisen pahastunut.