Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden työpaikan kännäyskulttuuri:(

Vierailija
02.07.2018 |

Aloitin uudessa työpaikassa pari kk sitten, alkuun vaikutti lupaavalta ja viihdyin todella hyvin. Kuitenkin aloin aika äkkiä kiinnittää huomiota kuinka paljon työpaikalla puhutaan kännäämisestä.. työpaikalla on lisäkseni 6 n. Keski-ikäistä naista ja ma-ti jauhavat menneestä viikonlopusta ja parantelevat oloaan. Keskiviikkona onkin jo täysi tohina päällä, että missä ryypätään seuraavana viikonloppuna. Minua on yritetty saada mukaan mutta kun en alkoholia käytä.. eikä muutenkaan huvita hengailla työkavereiden kanssa viikonloppuisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin uudessa työpaikassa pari kk sitten, alkuun vaikutti lupaavalta ja viihdyin todella hyvin. Kuitenkin aloin aika äkkiä kiinnittää huomiota kuinka paljon työpaikalla puhutaan kännäämisestä.. työpaikalla on lisäkseni 6 n. Keski-ikäistä naista ja ma-ti jauhavat menneestä viikonlopusta ja parantelevat oloaan. Keskiviikkona onkin jo täysi tohina päällä, että missä ryypätään seuraavana viikonloppuna. Minua on yritetty saada mukaan mutta kun en alkoholia käytä.. eikä muutenkaan huvita hengailla työkavereiden kanssa viikonloppuisin.

Anna mammojen tuulettua. Keskity työhösi ja ajattele asioita, joita itse arvostat.

Vierailija
2/2 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan töissä samassa päiväkodissa jossa minä olin? :D vaihdoin sitten työpaikkaa kun en jaksanut enää katsoa. Lapset hoidettiin vähän sinne päin ja perjantaisin meikkasivat toisiaan kahvihuoneessa jos iltavuorossa oltiin ja pomo oli poistunut talosta.. 3 ryhmän lapset jäi useammin kuin kerran minun kontolle. Jäivät lopulta kiinni kun soitin pomon takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla