Mikä on mielestäsi Syke-sarjan järkyttävin potilaskohtalo?
Itselläni ainakin sydäntä kylmäsi se mies, jonka poikaystävä oli raiskannut pesäpallomailalla... Ties mitä muita hirveyksiä oli tehnyt suhteen aikana!
Kommentit (49)
Hyvä sarja, melkein joka jakson kohdalla on silmännurkka kostunut.
En tiedä onko koskettavin mutta mieleenpainuvin on ollut se nainen, joka salasi rintasyövän viimeiseen asti. Kun otti viimein paidan pois niin koko rinta oli aivan muussina ja haisi kamalalta.
En muista enää hahmojen nimiä, mutta Iina Kuustosen näyttelemän hahmon poikaystävän(?) kohtalo oli aika inhottava.
Autokolarissa ollut nuori pariskunta, tyttöystävä halvaantui ja kuskina ollut mies ei kestänyt syyllisyydentaakkaa vaan teki itsemurhan hyppäämällä sairaalan katolta.
Vierailija kirjoitti:
En muista enää hahmojen nimiä, mutta Iina Kuustosen näyttelemän hahmon poikaystävän(?) kohtalo oli aika inhottava.
Oliko tämä se kun olisi pitänyt amputoida kaikki raajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan putosi hissikuiluun ja tais kuolla heti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei se kuollut heti kuten joku sanoi, vaan joutui koomaan tai johonkin sellaiseen. Kuustosen hahmon piti kai tehdä valinta, että annetaanko potilaan herätä (elämään ilman raajoja) vai kuolla...
Traaginen oli myös se äiti, joka olisi voinut pelastua verensiirrolla, muttei voinut uskontonsa vuoksi sitä hyväksyä.
Minua järkytti jostain syystä Holopaisen sairaus. Kumpa sotä olisi käsitelty kunnolla ja Holopainen olisi käynyt terapiassa.
Se syöpäsairas, kuoleva pikkupoika, jonka viimisillä hetkillä äiti karkas baariin ryyppäämään sen sijaan että olisi ollut lapsensa vierellä 😢
Oliko tässä sarjassa sellainen, että pieni poika oli kuolemassa syöpään ja äiti oli alkoholisti ja lähti (jouluna?) sieltä sairaalasta lapsen luota ryyppäämään kun ei kestänyt sitä tilannetta. Tää oli mun mielestä aika kamala.
Olen tosi vähän (harmikseni) tuota sarjaa katsonut, pitäis aloittaa ihan alusta ja katsoa koko setti joskus. Löytyykö toi jostain?
Vierailija kirjoitti:
Minua järkytti jostain syystä Holopaisen sairaus. Kumpa sotä olisi käsitelty kunnolla ja Holopainen olisi käynyt terapiassa.
Ei siis koskaan taidettu suoraan sanoa, että Holopaisella on Asperger, vaikka kyllähän jokainen sen siis tajusikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siis koskaan taidettu suoraan sanoa, että Holopaisella on Asperger, vaikka kyllähän jokainen sen siis tajusikin.
Ei Asperger terapialla parane. Se on ominaisuus, se ei parane.
Meinasi itku tulla, kun se vanha pappa olisi halunnut tavata poikansa ja lapsenlapsensa, mutta koko perhe oli ”kiireinen” eikä tullut katsomaan pappaa, joka ehti kuolla :’( Pihlajakarkit ja pajupillitkin oli pappa järjestänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Asperger terapialla parane. Se on ominaisuus, se ei parane.
Joka tapauksessa tuota olisi pitänyt käsitellä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä sarjassa sellainen, että pieni poika oli kuolemassa syöpään ja äiti oli alkoholisti ja lähti (jouluna?) sieltä sairaalasta lapsen luota ryyppäämään kun ei kestänyt sitä tilannetta. Tää oli mun mielestä aika kamala.
Olen tosi vähän (harmikseni) tuota sarjaa katsonut, pitäis aloittaa ihan alusta ja katsoa koko setti joskus. Löytyykö toi jostain?
Juuri tässä sarjassa oli tuo tapaus! Yle areenasta löytyvät kaikki kaudet.
Up