Mukavuudenhaluinen nainen?
Heissan.
Olen tapaillut muutamia kuukausia erästä yli nelikymppistä naista, ja päällisinpuolin asiat on iaka kivasti.
Nyt kaivertaa sellainen juttu, että kun tapaamme olemme aikapaljon sisällä ja katsomme yhdessä mm, telkkaria ja sen sellaista. Nainen on kiva, ja viihdyn hänen seurassaan, mutta harmittaa kun ei tehdä yhdessä kauheasti mitään muuta.
Itselläni on aikapaljon liikunnallisa harrastuksia, mutta hän ei ole suoraan kiinnostunut niistä. en oikein tidä mitä hän harrastaa, ilmeisiesti vaatteiden ostelua, penkkiurheilua ja lukemista.
Itse olen tarvittaessa aika menevä, mutta on vähän raskasta kun toinen ei ole kovin innostunut mistään uudesta. En usko että tilanne muuttuu jatkossa kauheasti, mutta itse en haluaisi kokoajan vaan istua sohvalla.
Aina kun kysyn milloin nähddän, on vastaus milloin vain, koksa hänellä ei ole kauheasti omia menoja (harrastuksia) minua pelottaa että jo tutustumisvaiheessa jämähdän tähän.
Kommentit (20)
Ei kaikki sinänsä kivat ihmiset ole sopivia kumppaneita. Eihän se ole pakko koko ajan nyhjätä yhdessä, mutta silloin pitää hyväksyä se, että kumpikin harrastaa yksin sitä mistä tykkää ja sitten loppu aika ollaan yhdessä. Kaikki nyt ei vaan pidä liikunnallusista aktiviteeteista ja sillä hyvä. Toiset taas tykkää rääkätä itseään ja rikkoa rajojaan.
Niin, mutta mitä ihmettä voi sitten tehdä yhdessä jos se on nyt alkuun tuntunut että ollaa paljon siinä sohvalla telkkarin ääressä. Itse saan kyllä ajan kulumaan omissa harrastuksissa ja töissä, mutta yhdessä tekemisessäkin pitäisi olla potkua. Kävely ja kädestä kiinni pitäminen ei vaan meinaa riittää. Jos kysyn mitä haluat tehdä tai ehdotan jotai, on se vähän väkinäistä, tai nainen ei oikein syty. Harmittaa jos tämä nousee jo tässä vaiheessa isoksi asiaksi.
Nainen on todella mukavuuden haluinen, ja vähän myös ruokarajoitteinen. Mulla alkaa pian kesäloma ja pitää nostaa tämä asia nyt esille ja koittaa jutella asiasta lisää.
Voi olla, että teidän kohdallanne tutustuminen = seurustelu osoittaa, että ette sovi toisillenne. Kaikkien harrastusten ei tarvitse olla yhteisiä, päinvastoin on tärkeää, että molemmilla on myös omaa aikaa ja omia juttuja, mutta kyllä muutakin yhteistä pitää olla kuin kotona nysvääminen.
Tee konkreettisia ehdotuksia, pyydä mukaan juttuihin, joista itse pidät. Jos hän ei lähde tai suhtautuminen on vastahakoista, niin on ihan hyvä pysähtyä miettimään, millaista yhdessäoloa te molemmat jatkossa haluaisitte ja ovatko toiveet sovitettavissa yhteen.
Mä ymmärrän tuollaista naista koska olen itsekkin mukavuuden haluinen. Eikä sohvalla istuta, siinä lojutaan/maataan. Sata kertaa mielummin nautiskelen kuin rääkkään itseäni. Kehittelen sellaista harrastusta kuin nautiskelun maksimointi.
Oletko ehdottanut naiselle, että siirtyisitte sohvalta tekemään jotain muuta? Tuskin tarttee olla mitään himoliikuntaa, mutta vaikkapa pyöräily- tai kävelyretki? Kerro, että vaihteleva tekeminen ja aktiivisuus olisi sinulle tärkeää.
Mutta niin kuin joku jo sanoikin, vaikka olis miten kiva ihminen, ette välttämättä silti ole sopiva match. Pidemmän päälle saatatte olla vaan liian erilaisia.
Sellaista se elämä on, ihmiset on erilaisia. Nyt on ap sulla erittäin hyvä tilaisuus tehdä oikea valinta tulevaisuutta ajatellen, jos haluat tulevaisuudesssa että sulla on vaimo joka on myös edes jonkin verran liikunnallinen tai yleensäkin harrastaa muutakin kuin lukemista ja telkkaria, niin nyt pitää ratkaisu tehdä. Tästä naisesta ei koskaan tule urheilullista ihmistä, hän nauttii lukemisesta ym. rauhallisesta ajanvietteestä, ja hän luultavasti sopii yhteen paremmin sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole kauhean menevä ja urheilullinen.
Joko hyväksyt naisen sellaisena kuin hän on tai laitat vaihtoon vaikka olisi mukavakin, muuten olet 10 vuoden päästä katkera perheenisä jolla ei ole mitään muuta yhteistä vaimon kanssa kuin asuntolaina ja lapset, eikä tietenkään vaimokaan voi olla sun kanssa onnellinen.
Ap kirjoitti:
Niin, mutta mitä ihmettä voi sitten tehdä yhdessä jos se on nyt alkuun tuntunut että ollaa paljon siinä sohvalla telkkarin ääressä. Itse saan kyllä ajan kulumaan omissa harrastuksissa ja töissä, mutta yhdessä tekemisessäkin pitäisi olla potkua. Kävely ja kädestä kiinni pitäminen ei vaan meinaa riittää. Jos kysyn mitä haluat tehdä tai ehdotan jotai, on se vähän väkinäistä, tai nainen ei oikein syty. Harmittaa jos tämä nousee jo tässä vaiheessa isoksi asiaksi.
Nainen on todella mukavuuden haluinen, ja vähän myös ruokarajoitteinen. Mulla alkaa pian kesäloma ja pitää nostaa tämä asia nyt esille ja koittaa jutella asiasta lisää.
Jos kävely ja kädestäpitäminen riitä sinulle ja toiselle riittää, niin sinun täytyy tehdä tästä omat päätöksesi. Teitä kiinnostaa eri asiat. Jos haluat välttämättä rääkätä sitä naista enemmän, niin ehkä teidän on vaan parempi erota. Anna toisten olla rauhassa.
Sun täytyy pitää omat liikuntaharrastukset, ymmärrän että on tylsää vain istua sohvalla, jos on liikunnallinen. Onko teillä yhteistä kavereita, joiden kanssa tehdä jotain, käydä rannalla tai keikoilla, syömässä, kaljalla, kesäteatterissa tms. Ymmärtääkö tyttöystäväsi, että sua tuskastuttaa pelkkä telkkarin tuijottelu? Jos ei, niin kerro hänelle nätisti.
Muuten juttu loppuu nopeasti.
Selvästi introvertti nainen, ei pidä hälinästä ja ryntäilystä paikasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy pitää omat liikuntaharrastukset, ymmärrän että on tylsää vain istua sohvalla, jos on liikunnallinen. Onko teillä yhteistä kavereita, joiden kanssa tehdä jotain, käydä rannalla tai keikoilla, syömässä, kaljalla, kesäteatterissa tms. Ymmärtääkö tyttöystäväsi, että sua tuskastuttaa pelkkä telkkarin tuijottelu? Jos ei, niin kerro hänelle nätisti.
Muuten juttu loppuu nopeasti.
Tämä oli hyvä pointti, ja tarkoitus ei ole rääkätä toista loputtomiin kaikella liikunnalla. Ajttalin katsoa rauhassa miten etenee, mutta välillä voin pahoin kun ei tehdä mitään,,, asumme pienen välimatkan päässä toisistamme , 25minuuttia sUuntaan ja naisen asuinpaikalla ei ole kauheasti tekemistä (pieni taajama). Mua tuskastuttaa olla viikonloppuisin siellä kun ei ole kovin kummoista menoja. Naista pitää omallapaikkakunnalla lemmikki joka vaatii päivittäistä huolenpitoa, ja kokoajan lemmikille ei saa ulkopuolista hoitoapua.
Ollaan vähän tietysti pyöritty mun asuinpaikkakunnalla ja täällä löytyy harrastus, ja menopaikkoja ihan kivasti. Ainut vaan että se yhteinen tekeminen on vähäisempää täällä.
Lähellä 1h matkan sisällä on myös muutama muu isompi kaupunki johon voi hyvin reissata nopsaan.
Mm, moottoripyörällä ajateltiin 30minuttia ja se ei sytyttänyt yhtään, telttayöt on ihan kauhistus, vesille ei ole suurta intoa ja tuntuu että pidemmät ulkoilma-aktiviteetit on ihan pois suljettu. En hae Extremeä mutta sohvalta telkkarin äärestä ja sängystä olisi kiva olla pois pidempää kuin 2-3h kerrallaan. En tunne naista vielä kovin hyvin, joten en tiedä onko myös arka. Suustaan ja muuten käytökseltään on räväkkä ja sanoo mielipiteensä suoraan.
En näe meitä esim, pitkän viikonlopun laskettelureissulla, sateisessa sienimetsässä, tai puolen päivän makkaranpaistoreissulla. Mutta voin tietysti olla väärässä.
Tässä on jännä että ei tiedä haukkuuko koira väärää puuta, vai mikä on homman nimi. Sporttinen 35-45 vuotinen nainen menisi mulle hyvin, eikä pienet paheet haittaisi kun niitä on itsellänikin juuri sopivasti.
Mahdottomia en ole vaatimassa.
Sun vaimo sopisi hyvin mun miehen kanssa joka on omien sanojensa mukaan urheilullinen mutta neliraajahalvaantunut sohvalle 5 pvä viikossa eli aina työpäivän jälkeen.
No jopas olet hienohelma löytänyt! :) Minkä kokoinen daami on?
Mutta juu, ei taida se naikkonen olla sinua varten, joten matkaa kannattaa jatkaa nopeasti eri suuntiin. Jos mamma vain makoilee nyt, niin hän makoilee vuodenkin päästä. Jos kesällä häntä ei huvita mikään, niin miten syksyllä?
Onko pakko tapailla "ihan kivaa"? Etsi itsellesi sopiva nainen, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Mä olen ehkä vähän tuollainen mukavuudenhaluinen ja ihan suoraan sanottuna tylsä nainen. Mä viihdyn kotona lueskellen ja arkisia askareita puuhaillen, enkä välitä äksönistä. Suhteiden alkuvaiheessa saatan vaikuttaa vähän menevämmältä kuin lopulta olen, mutta kenenkään ei kannata olettaa, että ainakaan aktiivisemmaksi muutun suhteen etenemisen myötä.
Kuten joku tuolla jo sanoikin, tutustumisvaiheenne lopputulos näyttäisi olevan, ettette oikein sovi toisillenne.
Daami on ihan normaalivartaloinen, ylimääräistä on 5-10kg, eikä se tässä nyt haittaa. Mitään fitnesskissaa en ole hakemassa.
Voi olla että tässä vähän mennään vielä eriteille.
En ole koskaan oikein "actionista" pitänyt,mukavuudenhaluisuuteni menee elämässäni kaiken edelle.
Teen tylsyydestä taidetta,hissuttelen kotona villasukat jalassa,rillit nokalla kirjaa lukien:)
Jos oikein riehaannun,luukutan teknoa täysillä ja tanssin yksin kotonani:)
Vaihtoon, tylsistyt muuten.