Mihin te rannalla laitatte puhelimet ja muut, jos menette uimaan?
Yksin ei kai voi ottaa puhelinta mukaan, jos ei ole kaveria mukana? ja kaverinkaan kanssa jos menee, niin ei voi samaan aikaan mennä uimaan?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Jätä himaan se puhelin. Äly hoi!
Surullista, että Suomi on muuttunut tällaiseksi maaksi. Minun nuoruudessani Suomi oli vielä turvallinen maa.
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa sinulle olla täysin mahdoton ajatus että et ottaisi edes rannalle mukaan puhelinta?
Joillakin on puhelimessa bussilippu tai muu matkakortti, reittiopas jne. Sitä puhelinta on vain pakko pitää mukana.
Ota mukaan lapsen housuvaippa ja sotke reunoja kahvilla. Sinne sisään laitat lompakon ja kännykän (äänettömälle) ja jätät vaipan pyyhkeen alle. Haluaisin nähdä sen varkaan, joka sen vie.
Sukkahousun sisään ja kiepautan sen pari kertaa puun oksan ympäri niin että näen sen kokoajan uidessani.
Mitä, jos se dobermanni varastetaan, kuka sitä vahtii? Itse en uskalla ottaa koiraa mukaan, koska niitä pöllitään tosi usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa sinulle olla täysin mahdoton ajatus että et ottaisi edes rannalle mukaan puhelinta?
Joillakin on puhelimessa bussilippu tai muu matkakortti, reittiopas jne. Sitä puhelinta on vain pakko pitää mukana.
No ehkä kaikki asuu rannan vieressä, niin voi vaan pyyhe päällä sujahtaa kotoa uimaan ilman tavaroita...
Mun rantareissut on kyllä ihan koko päivän reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannan pikkutavarat emättimessäni. Ihan vedepitäväksi todettu. Toki esim. älypuhelimessa markkinoiden suurinta mallia ei välttämättä kannata silloin valita.
Ja unohdin, että värinähälytys on aina päällä. Tulee makeet fibat kun puhelin soi.
Fiba on virhe.
Viba on tunne.
Annan miehelle ja pyydän vahtimaan.
Hyvä kysymys! Ulkomailla en pidä lompakkoa enkä puhelinta rannalla mukana. Ainoastaan rahaa on oltava ja ne jemmaan esim. tyhjään laastaripakkaukseen. Ja rahaa mukaan vaan just sen verran ku tarvitsee syömiseen ja juomiseen.
Jos joku pöllii niin ainakin lompakko ja pankkikortti on hotellilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä himaan se puhelin. Äly hoi!
Surullista, että Suomi on muuttunut tällaiseksi maaksi. Minun nuoruudessani Suomi oli vielä turvallinen maa.
Jaa että sinun nuoruudessasi (lanka)puhelimen uskalsi uinnin ajaksi jättää rannalle, eikä sitä kukaan pöllinyt. AINA on ollut niitä, jotka toisten tavarat vie.
Kysyin urheiluliikkeessä jotain tosi pientä vesitiivistä pussia auton avaimille, mutta ei kuulemma ollut kuin vähintään puhelimen kokoisia. Autolla liikkuessa voin jättää puhelimen autoon, mutta auton avain on otettava mukaan.
Sinne minne päivä ei paista - eli auton hansikaslokeroon, pukkarin kaappiin, reppuun kaverin vahdittavaksi tai sitten vaan työnnän puhelimen perseeseen(i) uiskentelun ajaksi.
Pidän uidessa avaimen kaulassa. Rannalla on kyllä puhelinta, ei enää johtopuhelin pitkällä johdolla, kuten joskus, vaan 20 € Motonetin puhelin, ilman älyä, voi soittaa hukkuville apua, on radio ilman kuulokkeen johtoa antennina.
Vesi peto kirjoitti:
Sinne minne päivä ei paista - eli auton hansikaslokeroon, pukkarin kaappiin, reppuun kaverin vahdittavaksi tai sitten vaan työnnän puhelimen perseeseen(i) uiskentelun ajaksi.
mihin v uun se puhelin taas hävis?
Tässä pikkukaupungissa voi todellakin jättää kamat rannalle ja mennä uimaan. Rehellistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousun sisään ja kiepautan sen pari kertaa puun oksan ympäri niin että näen sen kokoajan uidessani.
Kävelet peruuttamalla veteen.
Ihmettelen, että miksi vielä vuonna 2023 ei ole rannoilla lukittuja säilytystiloja.
Minulla on sellainen kaulassa roikkuva vesitiivis pussukka johon mahtuu puhelin, avain ja pankkikortti. Pulikoin se kaulassa niin ei tarvitse huolehtia 😊
Jostain etelänmatkalta on tarttunut mukaan mutta varmaan niitä muualtakin saa!