Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin rohkaisevan ja haluan kirjoittaa muutaman sanan kaikille niille ketkä vitsaile elämän koulusta voin sanoa se on kovin koulu ikinä!!! Tässä minu tarina!!!

Vierailija
01.07.2018 |

Diplomi-insinööriksi en tullut enkä edes lasten tarhan opettajaksi Mut elämä se on opettanu viimesen päälle LIFE!!! Et elkää tulko sanoo et en osaa tai tiiämistää mitää...suurimmal osal on vaa se diplomi tai kunniakirja tai valkoinen lakki saavutus!!! Mul ihmis-suhteet laajasti (perhe,ystävät) on kokenu kodittomutaa talvi pakkaset, syvää rakkautta sillloisee mieheeni. Äidiksi tulemisen ihmeellisyyttä ja kovan koulun kautta mikä on peri aatteessa oikein mikä ei ja mikä moraali itsel tulisi olla ja on ja adhd yms-laisen kulmasta katsoen elämän koulua tullu todella käytyä. Ei oo vaikea sanoa tyttärelle ison mikä sit oikein mikä ei ja kuinka tulevaisuudessa teininä kannattaa elämän kulkua valita!!! Ei se helppoa mikään pv ole mut oppia voi tosiaa. Eläeski mitä monet ei ajattele työ konee ääres ajattele istues...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu taisi jäädä käymättä?

Vierailija
2/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin

Vierailija
4/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me käydään täällä elämänkoulua. Mutta toiset käy sen lisäksi myös muitakin kouluja.

Vierailija
5/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...kouluja käyneiden läheisillähän ei voi olla ongelmia. He eivät rakastu eivätkä saa lapsia.

Vierailija
6/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ulkomaalainen ja sun teksti oli täyttä pask#@. Elämäsi ei ole vaikeata. Se ei vaan ole vain samanlainen. Yleisesti kouluttaudutaan ja sit hankitaan lapset.

Ainakin itse aion tehdä näin. Tottakai lähtökohdat merkitsee, mutta omat vanhemmat ei olleet parhaimpia esimerkkejä.

Toivottavasti ymmärrät, että meidän diplomit ja valkolakit on kovalla työllä ansaittua, joten sinun pointtisi on turha. Aloitat sanomalla ettei meidän pitäisi alas katsoa sun elämää, mutta alas katsot meidän.

Olen ylpee lakistani ja yliopistotodistuksesta, sillä olen ensimmäinen perheessäni joka on näin pitkälle opiskellut. Haluan tarjota lapselleni hyvän elämän ja eiköhän minun elämän neuvot tule olemaan yhtä hyvät kuin sinun.

Vierailija
7/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla Leif

Vierailija
8/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Leif

Tämän porukan edustaja tuli minullekin mieleen mahtailevasta ja runollisesta kirjoitustyylistä. Minusta jokaisella, oli käynyt kouluja tai ei, on oikeus tuntea itsensä arvokkaaksi, mutta niin, ettei lyttää muita. Koko teksti oli inhottavaa itsensä ylentämistä muita alentamalla. Ei se, että on opiskellut, tarkoita, ettei tietäisi "oikeasta" elämästä mitään. Mihin tällainen ajatus edes perustuu? Ihan samalla kaikki rakastuvat ja pettyvät rakkaudessa, kokevat vanhemmuuden onnea, vastoinkäymisiä, pohtivat elämänsä valintoja ja tarkoitusta. Oikean ja väärän oppivat kaikki "elämän koulussa" eivätkä missään oppilaitoksessa.

Vierailija
9/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin odotin sitä sun tarinaa, kerro siitä, sun elämänkoulusta.

Vierailija
10/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän tilanne oli sellainen et en pystynyt käydä sitä loppuu kute sanoin olen oppinu elämästäni paljo enämän kuin moni muu ap

Vierailija
11/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoittamaan et ole elämänkoulussasi oppinut. Hirveetä pas.kaa ja epäselvää tajunnanvirtaa. Korkki kiinni.

Vierailija
12/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tilanne oli sellainen et en pystynyt käydä sitä loppuu kute sanoin olen oppinu elämästäni paljo enämän kuin moni muu ap

Ja mihin tuo väitteesi perustuu? Jokainen oppii omasta elämästään enemmän kuin muut. Dorka.

Vierailija
13/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinusta olisi erittäin outoa, jos minä olisin oppinut sun elämästä enemmän kuin mitä sinä itse olet oppinut?

Tulitko raskaaksi ja siksi lopetit peruskoulun kesken?

Vierailija
14/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota ainakaan enää, taisi olla aika suuri rohkaiseva....

Vierailija
15/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla Leif

Leifistä tuli äiti... Hyvin sä jaksoit lukea ja ymmärtää :D

Kirjoittajahan on Prisilla. Muut nimet jääköön salaisuudeksi.

Vierailija
16/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämänkoulu sulla on ollut?

Vierailija
17/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinusta olisi erittäin outoa, jos minä olisin oppinut sun elämästä enemmän kuin mitä sinä itse olet oppinut?

Tulitko raskaaksi ja siksi lopetit peruskoulun kesken?

Minun raskaudeksi tuleminen ei tässä kohtaa kuulu olen kuitenkin kokenut äitiydeksi tulemisen ihmeellisyyden Onnekseni elämän koulu kannattelee tulevaani

Vierailija
18/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Elämäm Kolu. Elämäm Kallu.

Vierailija
19/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mulle ala reiska prkle.

Mä oon kuule kouluni käyny sörkassa ja hämeenlinnassa. Mä oon jääny sellasesta karusellistä ainoona pystyyn et sä oisit kussu housuus siinä vaiheessa kun otettiin kaikki vispilät käyttöön siinä kämpässä.

Mä tässä porukassa oon dallannu köpiksen huoramurjut ja stokiksen pirimestat sillon kun sä vielä keikuit isäs palleissa oottamassa jonkun kälysen mäkipeuran pilluun valumista.

Mulla on kato toi moraali, koulussa tullu, et naisiin ja lapsiin ei kosketa ja jos kosket sä lusit kakkus sisiliskona ja oot vapaata riistaa jokaiselle vanhan liiton äijälle.

Ja vittu siitä koulusta vielä, et pidä turpas kiinni jos kerroksiin joudut, etten mä joudu jättää sua luokalle ja sä tiät et siitä kuopasta sä et nouse heti takasin. Viron mettissä on tilaa vasikoille ja sinne ne kaikki joutuu ennemmin tai myöhemmin.

Jos joudut nokalle, niin muista et niin kauan kun vartijat kulkee ovesta ulos tai sisään, niin kauan kulkee kamatkin sun luo jos mun hommiin lähdet.

Tässä tää pääpiirteissään tää mun elämänkoulu.

Opi tai kuole.

Vierailija
20/28 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa ollaan joten mitäpä voit päätellä tuosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi