Onko punaiset hiukset yleensä rumat?
Täältä olen lukenut, että punaiset hiukset on rumat aina. Miksi? Entä jos on värjätyt punaiset hiukset?
Kommentit (11)
Aidot punaiset eivät ole rumat! Värjättyjä punaisia hiuksia en taas ole tainnut ikinä nähdä kantajalleen sopivan sävyisinä.
Värjätyt punaiset hiukset ovat aina rumat. Niille on ruotsissa nimitys, menopaussihiukset. Miestukka ja punainen purkkiväri, voiko kauheampaa olla.
tässä esim. kauniit punaiset hiukset
http://www.aclotheshorse.co.uk/2018/06/four-easy-hair-tutorials-with-ha…
ap
Vierailija kirjoitti:
Aidot punaiset eivät ole rumat! Värjättyjä punaisia hiuksia en taas ole tainnut ikinä nähdä kantajalleen sopivan sävyisinä.
Värjätty punainen voi olla kaunis jos on luonnollisen näköinen.
Mä oon aina saanut kehuja punaisista hiuksistani. Ne on sellaiset luonnollisen punaiset, vähän vaaleammat kuin ap:n linkkaamassa kuvassa. Kaikki luulee, että olen aito punapää vaikka väri tuleekin hennasta.
N25
Vierailija kirjoitti:
tässä esim. kauniit punaiset hiukset
http://www.aclotheshorse.co.uk/2018/06/four-easy-hair-tutorials-with-ha…
ap
Noi on kyllä melkoisen suurella todennäköisyydellä värjätyt hiukset. Kaverini on luonnonvaalea, mutta on vuosikaudet hennannut hiuksiaan ja hänellä on juuri tuon väriset hiukset. Upea väri kieltämättä, mutta minua aitona punapäänä harmitti, että jäin hiuksissa aina kakkoseksi, kun oma värini ei ole yhtä kirkas.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina saanut kehuja punaisista hiuksistani. Ne on sellaiset luonnollisen punaiset, vähän vaaleammat kuin ap:n linkkaamassa kuvassa. Kaikki luulee, että olen aito punapää vaikka väri tuleekin hennasta.
N25
Kirjoitin tuossa yllä kaverini hennahiuksista. Ehkä henna antaa luonnollisemman lopputuloksen kuin peruspurkkiväri, koska kaverianikaan en osaisi kuvitella minkään muun värisissä hiuksissa.
Riippuu punaisen värin sävystä jos on ihan kirkkaanpunaiset niin ei näytä kovin luonnolliselta eikä niin hyvältä
Ei sen rumemmat kuin mustat, vaaleat, ruskeat, siniset jne.