16 ja raskaana :[
Tein äsken testin ja se näyttää positiivista. Tässä on sitten keväisten päättäjäisten sato...
Aion todennäköisesti pitää lapsen. Poikkis on mukana tukenani. Tietääkö kukaan miten lukio voi huomioida tilanteen, ja miten opiskelu onnistuu perheelliseltä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N6 kirjoitti:
Onnea.
Pahoittelut sinun ja varsinkin poikkiksen puolesta. Ei kannata pilata kahta elämää jonkin vahinkoraskauden takia.
Kuka on sanonut että ap:n elämä on pilalla? Menikö sinun elämäsi pilalle kun sait lapsen?
No mieti nyt itsekin, ei koulutusta ei ammattia. Kuka haluaisi tai pystyisi hoitamaan pikkupilttiä, jos äityli harrastaa lukiota?
Elämäni ei mennyt pilalle, kun lapset tehtiin suunnitellusti. Teiniraskauden olisin keskeyttänyt välittömästi.
Äityli harrastaa enemmän yliopistoa kun lapsi syntyy. Tätä menoa hän valmistuu ylioppilaaksi kahdessa vuodessa ja aloittaa heti sen jälkeen yliopiston.
Päättäjäisten satoa :D 16-vuotias ei puhu noin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaatinut kondomia?
Olenko väittänyt etten vaatinut?
Vierailija kirjoitti:
Älä laita sinne pissapyllyyn mitään!
Kakkapyllyyn voi laittaa ihan huoletta.
Vierailija kirjoitti:
Tein äsken testin ja se näyttää positiivista. Tässä on sitten keväisten päättäjäisten sato...
Aion todennäköisesti pitää lapsen. Poikkis on mukana tukenani. Tietääkö kukaan miten lukio voi huomioida tilanteen, ja miten opiskelu onnistuu perheelliseltä?
Ja ”poikkis” on 45 v.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias on LAPSI! Ei lapsia lapsille.
Nuori nainen parhaassa siitosiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion todennäköisesti pitää lapsen. Poikkis on mukana tukenani. Tietääkö kukaan miten lukio voi huomioida tilanteen, ja miten opiskelu onnistuu perheelliseltä?Ja ”poikkis” on 45 v.
20v. Mitä se liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mahdollisuus tulla isoisoäidiksi alle 50-vuotiaana. Onnea!
Tuota menoa isoäidiksi 32 vuotiaana ja isoisoäidiksi 48 vuotiaana ja jos oikein hyvin käy 90 syntymäpäivillä on viisi sukupolvea syömässä kakkua.
Lähärikouluun vaan, lukio on turhan yliampuvaa teiniäidille, joka todennäköisesti jää vielä yksinhuoltajaksikin.
Synnytyksen jälkeen mäkkäriin hommiin. Kolli on jo silloin kulleineen karannut uudelle uralle.
Vierailija kirjoitti:
16v on aivan liian nuori äidiksi.
mitä helvettiä tuut tänne arvostelemaan ku et tiedä millainen äiti hän voisi olla. ikä ei merkkaa siihe. vitu ennakkoluuloinen paskiainen onneks et oo mun mutsi jos oisit et näkis huomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion todennäköisesti pitää lapsen. Poikkis on mukana tukenani. Tietääkö kukaan miten lukio voi huomioida tilanteen, ja miten opiskelu onnistuu perheelliseltä?Ja ”poikkis” on 45 v.
20v. Mitä se liittyy tähän?
Miksi valehtelet? Todellisuudessa lapsen isä on 48 vuotias isoisäsi.
Sain itse tyttäreni 17-vuotiaana. Ja olin aivan liian nuori ja epäkypsä äidiksi. Minun ja tyttäreni pelastus oli äitini, joka hoiti apuna ja kustansi meidän elämää. Asuimme äitini luona siihen asti että olin 20 ja senkin jälkeen äiti kävi aika paljon apuna.
Toivottavasti sinulla on muutakin tukea kuin "poikkis".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v on aivan liian nuori äidiksi.
mitä helvettiä tuut tänne arvostelemaan ku et tiedä millainen äiti hän voisi olla. ikä ei merkkaa siihe. vitu ennakkoluuloinen paskiainen onneks et oo mun mutsi jos oisit et näkis huomista
Tavattoman kypsä ja rakentava puheenvuoro.
Vierailija kirjoitti:
Hei provo..synnytä se!
Pissa- vai kakkapyllystä?
Tiedän monta 16- vuotiaana lapsen saanutta. Tiedän jopa nuorempanakin äidiksi tulleen. Aina on ollut tuon ikäisiä äitejä ja tulee olemaan. Suurin osa selviää hyvin. Se lapsi on jo olemassa silloin kun äiti on raskaana. Abortti jää usein vaivaamaan mieltä. Ja vaikka ei vaivaisikaan, on yksi ihmishenki menetetty. Mahdoton ajatus kovin nuorella ei ole lapsen antaminen jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lähärikouluun vaan, lukio on turhan yliampuvaa teiniäidille, joka todennäköisesti jää vielä yksinhuoltajaksikin.
Jos lähärikoululla tarkoitat lähihoitajan koulutusta, se on oikeen hyvä ja monipuolinen ammatti.
16-vuotias on LAPSI! Ei lapsia lapsille.