Kysyn nyt näin anonyymisti miten määrittelisitte wt:n koska ystäväni haukkui minua kännissä sellaiseksi
Asia loukkasi minua koska itse en pidä itseäni wt:tnä tai ainakaan sen perusteella mitä itse tiedän tuosta käsitteestä. Wtksi hän haukkui minua kun join terassilla olleen viereisen pöydän juoman tyhjäksi ja huom pöydässä ei enään istunut ketää. Olen asiani hoitava aikuinen joten en ymmärrä tuota wteeksi haukkumista. Jos sille linjalle lähdetään niin ystäväni on enemmän wt kuin ketään. Pitäiskö minun enään nähdä tuollaista ystävää vai vain lopettaa tuolainen yhteyksien pito?
Kommentit (23)
Siis joit jonkun vieraan ihmisen juoman tyhjäksi? Hyi helv.. >:O Kuvottavaa! Tuollainen käytös kertoo joko alkoholiongelmasta tai sairaasta pihiydestä, jotta vapaaehtoisesti alkaa juomaan vieraan ihmisen limoja lasista.
Vierailija kirjoitti:
Siis joit jonkun vieraan ihmisen juoman tyhjäksi? Hyi helv.. >:O Kuvottavaa! Tuollainen käytös kertoo joko alkoholiongelmasta tai sairaasta pihiydestä, jotta vapaaehtoisesti alkaa juomaan vieraan ihmisen limoja lasista.
No siinä oli sitäpaisti puoli lasia juomaa!! En mäkään menisi haukkumaan kaveria tollasen takia. Minusta tuo oli hauska juttu ottaisin huumorilla ap
Jos se suuttui koska et tarjonnu sille WT:shamppanjaa
Vierailija kirjoitti:
Jos se suuttui koska et tarjonnu sille WT:shamppanjaa
En tiedä mitä sellainen on ap
Vierailija kirjoitti:
Enään--- kertoo jo jotain!
Ja pointti oli?? Ap
ihan oikein teit. jos et olisi juonut, niin kallis juoma olisi mennyt viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
ihan oikein teit. jos et olisi juonut, niin kallis juoma olisi mennyt viemäriin.
No olen myös samaa mieltä! Katsoin kyllä ensin tuleeko ketään sitä hakemaan etten vain suinpäin hyökännyt juomaan kiini. ap
Kai sitä hävetti sun puolesta ja ymmärrän kyllä täysin. Syötkö myös ruoanjämiä viereisten pöytien lautasilta? Maasta tietenkin keräät suuhusi käytetyt purkat ja poltat tupakantumpit. Joo, vaikka oli puoli tuoppia jäljellä, niin ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Mutta ehkä sulla on niin paha alkoholi ongelma, että sillä oikeutat kaiken.
Wt on vain palstalta tuttu käsite
Eli joko tyhmä provo todennäköisimmin
Tai ystäväsi on av mamma. Ja se vasta paha on
Kyllähän tuollainen teko viimisen päälle WT on. :D Kaverisi on oikeassa. Olet ällöttävää huonokäytöksistä pohjasakkaa.
Aloitus sisälsi jo käyttäytymismäärittelyn -> olet wt.
Tykkään tälläistä trolleista joissa on hauska juoni, tämäkin oli aika nerokas!
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tälläistä trolleista joissa on hauska juoni, tämäkin oli aika nerokas!
Millä tavalla se nerokkuus tulee ilmi, kun mulla meni ohi..
Tarinalliset provot on hyviä, siitä olen samaa mieltä. Kuten se "olen liian kaunis ystäväni häihin".
Vierailija kirjoitti:
Wt on vain palstalta tuttu käsite
Eli joko tyhmä provo todennäköisimmin
Tai ystäväsi on av mamma. Ja se vasta paha on
Apua, laajenna vähän elämääsi, äläkä jumita vain palstalla, wt ei tosiaan ole vain av palstan käyttämä käsite.
Toivottavasti sait hiivatulehduksen. Aika monilla on se suussa, kun on ollut se suussa..
Herkkä olet suuttumaan :) koeta joskus ottaa asia vitsillä ja opettele nauramaan itsellesi, elämä on hauskempaa!