Kysyn nyt näin anonyymisti miten määrittelisitte wt:n koska ystäväni haukkui minua kännissä sellaiseksi
Asia loukkasi minua koska itse en pidä itseäni wt:tnä tai ainakaan sen perusteella mitä itse tiedän tuosta käsitteestä. Wtksi hän haukkui minua kun join terassilla olleen viereisen pöydän juoman tyhjäksi ja huom pöydässä ei enään istunut ketää. Olen asiani hoitava aikuinen joten en ymmärrä tuota wteeksi haukkumista. Jos sille linjalle lähdetään niin ystäväni on enemmän wt kuin ketään. Pitäiskö minun enään nähdä tuollaista ystävää vai vain lopettaa tuolainen yhteyksien pito?
Kommentit (23)
White trash on amerikanenglannista rantautunut ilmaisu. Tarkoittaa mm. niitä USA:n punaniskaisia puskajuntteja, joiden äänin Trump pääsi valtaan, mutta myös trailer parkeissa eli asuntovaunualueilla asuvia köyhiä valkoisia. WT on köyhä, kouluttamaton, juoppo, narkkari sekatyöläinen tai työtön. Elämäntapasellainen.
Varmaan uusi käsite, ellei ikinä ole yhtään amerikkalaista proosaa lukenut.
Ap, käytös ja surkea äidinkielen kirjoitustaito asemoivat sinut roskaväkeen.
Fiksu ei koske toisten laseihin jo tartuntavaaran (hepatiitti, herpes, flunssa, tubi) vuoksi saati siksi, että ne ovat toisten!