Olet koskaan kateellinen miehille kun ne ikääntyvät naisia paremmin?
Ja minkä ikäisenä tällaiset tunteet putkahtivat ensimmäisen kerran pintaan?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet vanhenee paremmin kuin naiset, niin miksi tunnen useita kauniita 40+ naisia, mutta en ole koskaan edes nähnyt komeaa 40+ miestä?
N27Ei taideta asua aivan samoilla hoodeilla??
-mry_outh75
Mrgeriatric75 karannut taas dementiaosastolta? Yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia ja rupsahtaneita. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka olisi komea vanhana. Säkin valitit täällä kerran kuinka kaupan kassat ei enää flirttaile sulle kuten 20 vuotta sitten. Eikä se jo kerro sen, että olet ruma ja rupsahtanut?
N27https://m.imdb.com/list/ls066764188/ Että ei ole olemassa komeaa 40+ miestä.. Noistakin näyttelijöistä on moni sellainen, joka ei nuorempana ollut kummoisenkaan näköinen ja vasta vanhemmiten on komistunut.
No huh mitä vaareja! Ei tod, ole komeita nuo ikämiehet. Noista on jotkut kiinnostuneita rahan ja maineen takia, ei minkään muun. Toki on poikkeusyksilöitä, jotka tykkää vanhoista miehistä, ihan niinkuin on niitä miehiä, jotka tykkää vanhoista naisista. Meitä on joka lähtöön, mutta voin sanoa, että alle 25-v naisista ehkä promille on kiinnostunut 40+ ikäisistä miehistä.
Minulla on niin päin, että muut sanoo minun näyttävän milloin viisi milloin jopa kymmenen vuotta nuoremmalta. Itse vain tunnen olevani jo aika setämies. Kaikkea pientä meinaa jo olla. Hidas mutta kankea. Ikäloppu en ole mutta keski-ikäinen kummiskin. 37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet vanhenee paremmin kuin naiset, niin miksi tunnen useita kauniita 40+ naisia, mutta en ole koskaan edes nähnyt komeaa 40+ miestä?
-mry_outh75
Mrgeriatric75 karannut taas dementiaosastolta? Yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia ja rupsahtaneita. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka olisi komea vanhana. Säkin valitit täällä kerran kuinka kaupan kassat ei enää flirttaile sulle kuten 20 vuotta sitten. Eikä se jo kerro sen, että olet ruma ja rupsahtanut?
N27https://m.imdb.com/list/ls066764188/ Että ei ole olemassa komeaa 40+ miestä.. Noistakin näyttelijöistä on moni sellainen, joka ei nuorempana ollut kummoisenkaan näköinen ja vasta vanhemmiten on komistunut.
En panisi noista ensimmäistäkään. Miehet ovat komeimmillaan 20-25-vuotiaana ja 30-vuotiaana on jotkut vielä ihan ok, mutta hyvin harvat.
N27Aa, tykkäätkin pikku pojista etkä aikuisista miehistä. Se selittääkin.
Aikuisia nuo 20-25-vuotiaatkin ovat, mutta eivät rupsahtaneita.
N27
No, ei säily. MIehillä menee kyvyt jo viisikymppisenä.
Yksilöllistähän se on missä iässä mies on parhaimman näköinen. Mun mielestä yleensä, siis yleensä, kolmekymppisenä. Nelikymppisenä mies on useimmiten jo ihan rupsahtanut. SEksissä mies on parhaimmillaan 30-40 v, sitten alkaa tulla väsy.
Eli siis mies on naisten silmissä sitä haluttavampi mitä vanhempi on, niinkö? Miksi mä en näe pilvin pimein pariskuntia, joissa nainen on parikymppinen ja mies keski-ikäinen?
Miten ikäännytään paremmin? Mennään nuorempana senioritansseihin? Hankitaan nuorempana rollaattori? Käydään parit pallolaajennukset jo alta viisikymppisenä? Ostetaan kiikkutuoli ja vaaleansininen kerrasto siinä neljänkympin kieppeillä? Onpas vaan paljon paremmin ja nopeammin ikäännytty! Hyvä miehet, voititte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mry_outh75
En panisi noista ensimmäistäkään. Miehet ovat komeimmillaan 20-25-vuotiaana ja 30-vuotiaana on jotkut vielä ihan ok, mutta hyvin harvat.
N27Aa, tykkäätkin pikku pojista etkä aikuisista miehistä. Se selittääkin.
Aikuisia nuo 20-25-vuotiaatkin ovat, mutta eivät rupsahtaneita.
N27
Poitsuja mitä poitsuja. Varsinkin henkiseltä kehitykseltään usein vielä.
Ukot kehuu nuorekkuuttaan.
Eihän noille voi kuin nauraa.
Milloin tämä meni tämmöseksi?
Tuntemissani keski-ikäisissä heteropariskunnissa molemmat osapuolet kyllä näyttävät keski-ikäisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen, kun he eivät todellakaan ikäänny naisia paremmin? Naiset pitävät huolta ulkonäöstään keskimäärin paremmin kuin samanikäiset miehet: rasvaavat ihoaan, käyttävät ryppyvoiteita, osaavat välttää aurinkoa ja syövät terveellisesti. Mitä tekevät miehet? Ryyppäävät ja juovat kaljaa - ei ihme, että ikääntyvät huonommin!
Haluavatko naiset tosiaan uskotella itselleen, etteikö miehet ikääntyisi paremmin? Johan sen näkee ihan katukuvassa, että miehistä tulee charmantteja vanhemmiten, naiset sen sijaan rupsahtavat. En tiedä miksi niin moni tällä palstalla haluaa kieltää tämän tosiasian ja sitten haukkuu kaikki suomalaiset miehet kaljuiksi läskimahoiksi. Tietenkään sellaiset, jotka eivät pidä itsestään huolta eivät näytä hyvältä vanhempina, olkoon kumpaa sukupuolta tahansa. Mutta kun puhutaan ihan tavallisesta, normaalisti syövästä ja liikkuvasta ihmisestä niin kyllä se nyt vaan on niin, että harmaantuva mies näyttää paljon paremmalta kuin ikääntyvä nainen. Monet miehet nimenomaan paranevat vanhetessaan, mutta naisista ei voi sanoa samaa. Paitsi, jos turvautuu kauneuskirurgiaan.
Terveisin nainem 30v, joka ei haluaisi ikinä tulla vanhaksi
Tämä on sinun mielipiteesi ja sinulla on täysi oikeus siihen.
Älä kuitenkaan pidä sitä faktana.
Minä olen sitä mieltä ( siis mielipide taas) että tuossa 40-50 välillä usein mies on nuoremman näköinen kuin nainen mutta 50 jälkeen mies rupsahtaa keskimäärin todella nopeasti.
Näkee oikein miten testosteronit ovat laskeneet vauhdilla.
Tämän takia on aina sääli katsoa jos nuori nainen ihastuu tuollaiseen lähes 50-v mieheen kun alamäki on niin nopeasti edessä.
Tämä toki keskimäärin, poikkeuksia aina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä ihan loistavia huijaamaan itseään. Katsokaa nyt ympärillenne, missä ne charmantit vanhenevat miehet luuraa? Mä oon nähnyt niitä vain lehtikuvissa ja jokainen tietää miten ne mainosten mallit saadaan näyttämään niin hyviltä. Tottakai on miehiä, jotka näyttää paremmalta kuin osa ikäisistään naisista, koska on myös naisia, joille on maistunut roskaruoka, kalja ja tupakka ja vapaa-aika on vietetty sohvalla maaten. Naisista kuitenkin huomattavasti suurempi osa pitää huolta kunnostaan, terveydestään ja ulkonäöstään kuin miehistä. Ja tottakai se näkyy. Nykyajan keski-ikäiset naiset ovat todella hyvännäköisiä, ikävä kyllä samaa ei voi sanoa yleensä miehistä.
Joten ei, en ole kateellinen miehille heidän ulkonäöstään. En haluaisi olla harmaapäinen ja/tai kalju, ylipainoinen, ryppyinen, roikkonaamainen, isomahainen sohvaperuna, jolla on verenpainetta, närästystä, sydänvaivoja ja ongelmia seksin onnistumisen suhteen. Ei, ei, ei.
Kun mä katson lähipiirissä ympärilleni niin se nimenomaan on täynnä niitä charmantteja vanhenevia miehiä ja myös naisia. Mutta ehkä se johtuu siitä, että liikunkin piireissä joissa harrastetaan liikuntaa ja ollaan muutenkin tietoisia kehonhuollosta jne. Siinä on aika iso ero koostuuko ne omat porukat lähikapakoita seilaavista tyypeistä vai vaikka liikuntaharrastuksista tutuiksi tulleista tyypeistä.
En puhunut mistään omista piireistäni, vaan yleisesti. Eli kun menet kauppaan, ulos syömään, vaikka teatteriin, konserttiin tai vain kävelet kadulla. Esim. mieheni kaksi lähintä työkaveria ovat vasta vähän päälle 40 v ja molemmilla ylipainoa kymmeniä kiloja. Kumpikaan ei juo eikä polta, mutta liikunta on jäänyt vähiin muutaman viime vuoden aikana ja ruoka maistuu liiankin hyvin. Kumpikin ähisee ja puhisee jo lyhyestä kävelymatkasta.
Ja mitä terveyteen tulee, miehillä ei ikävä kyllä myöskään terveelliset elämäntavat vaikuta kovinkaan paljon terveyteen ja elinvuosiin. Tiede ei ole vielä löytänyt vastausta, miksi miehet rapistuvat nopeammin kuin naiset. Ei ole omaa keksintöäni siis, vaan ihan tieteellinen fakta.
Ei kannata vetää mitään tieteellisiä faktoja mukaan jos ei kerran ole heittää minkäänlaista lähdettä. Mieluummin kannattaisi ihan käyttää sellaisia argumentteja jotka voi perustella ihan järjellä. Tosin et onnistu oikein siinäkään kun vedät ikääntymisestä viivan ylipainoon. Kai ymmärrät, että ihminen ei automaattisesti liho puuskuttavaksi sohvaperunaksi? Ei se ole ikääntymistä vaan huonoja elämäntapoja.
Fakta kuitenkin on että miesten keskimääräinen elinikä on matalampi kuin naisten.
Eivät miehet ikäänny mitenkään naisia paremmin, ainoastaan kauneusihanne on parikymppinen pimu. Miehillä on enemmän liikkumavaraa siinä, minkä ikäinen voi olla komea.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet ikäänny mitenkään naisia paremmin, ainoastaan kauneusihanne on parikymppinen pimu. Miehillä on enemmän liikkumavaraa siinä, minkä ikäinen voi olla komea.
Se johtuu siitä että mies voi siittää koko elämänsä ajan. Naisella on vain tietty käyttöikä sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä kauneusihanne on parikymppisenä pimu ja tätä ovat maailman sivu toitottaneet ympäriinsä.
Nyt kun naisetkin tienaavat itse elantonsa , tilanne on muuttunut, naiset saavat aidosti itse valita kumppaninsa.
Miesten nuorekkuudella on merkitystä ja nimenomaan niin että mitä nainen asiasta ajattelee.
Ja olet varmasti huomannut ettei noita ison ikäeron pareja ole tosi elämässä kuin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ja minkä ikäisenä tällaiset tunteet putkahtivat ensimmäisen kerran pintaan?
Ei pidä paikkansa ainakaan meidän kohdalla, mies näyttää ikäiseltään, viinaan menevältä yli viisikymppiseltä. Itse olen häntä 6 vuotta vanhempi, mutta jatkuvasti luullaan alle 40 vuotiaaksi.
En ole sama mieltä. Riippuu ihan yksilöstä vanhentuminen. Itse olen 28 v ja en kuvittelis itseni olevan 40 v miehen kanssa. Siis miksi ihmeessä mul pitäis. Kyllä mun oman ikäiset ja ehkä vähän päälle 30 ovat parhaita. Deittailen nyt vähän nuoremman miehen kanssa. Kaduilla en kyll huoma että miehet olis paremmin säilynyt kun saman ikäiset naiset.
Aa, tykkäätkin pikku pojista etkä aikuisista miehistä. Se selittääkin.