Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet koskaan kateellinen miehille kun ne ikääntyvät naisia paremmin?

Vierailija
01.07.2018 |

Ja minkä ikäisenä tällaiset tunteet putkahtivat ensimmäisen kerran pintaan?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet vanhenee paremmin kuin naiset, niin miksi tunnen useita kauniita 40+ naisia, mutta en ole koskaan edes nähnyt komeaa 40+ miestä?

N27

Ei taideta asua aivan samoilla hoodeilla??

-mry_outh75

Mrgeriatric75 karannut taas dementiaosastolta? Yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia ja rupsahtaneita. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka olisi komea vanhana. Säkin valitit täällä kerran kuinka kaupan kassat ei enää flirttaile sulle kuten 20 vuotta sitten. Eikä se jo kerro sen, että olet ruma ja rupsahtanut?

N27

On meitä. Kauniita ja komeita viisikymppisiä. Voisitteko nyt nuoret vaan olla provosoitumatta näiden samojen "hopeakettujen" aloituksista. Sitähän he kaipaavat. Suuttumusta ja ärtymystä.

No en nyt sanoisi komeaksi ryppyisiä ja harmaita miehiä.

N27

No onko kaikki keski-ikäiset naisetkin rumia mielestäsi? Ymmärrän että pidät oman ikäisiäsi miehiä parhaimman näköisinä - niin minäkin teen omassa inäluokassani- mutta älä silti hauku vanhempia ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakaan.

N49

Vierailija
42/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin kateellinen, kun he eivät todellakaan ikäänny naisia paremmin? Naiset pitävät huolta ulkonäöstään keskimäärin paremmin kuin samanikäiset miehet: rasvaavat ihoaan, käyttävät ryppyvoiteita, osaavat välttää aurinkoa ja syövät terveellisesti. Mitä tekevät miehet? Ryyppäävät ja juovat kaljaa - ei ihme, että ikääntyvät huonommin!

Ei se kosmetiikka ihmeitä tee, perintötekijöillä ja elämäntavoilla enemmän vaikutusta. Ne elämäntavat eivät läheskään kaikilla naisillakaan ole moitteettomat. Suuri osa on ylipainoisia ja monet nykyiset keski-ikäiset ja sitä vanhemmat eivät todellakaan ole vältelleet niitä UV-säteitä nuoruudessaan, koska rusketus on ollut muodissa eikä riskeistä ole niin paljon vouhotettu. Kyllä väittäisin, että tommoisissa 50-60-v. ei naisissa erityistä nuorekkuutta ole verrattuna samanikäisiin miehiin. Toiset ovat "hyvin säilyneitä" ja toiset vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö eii.. Se riippuu vaan sun mielipiteistä. Mä tunnen sellasia jotka on just vältelly aurinkoa yms, eläny TOSI neuroottisesti (mikä ei sekään oo välttämättä kaunistavaa, päin vastoin xD) ja siis naisia, ja jtn 5kymppisiä, ja ne on ihan vastaavan miesten näköisiä sillee ulkosesti. Ihan näyttää samalta 50 vuotias nainen, kun 50 vuotias mies. Se, että sä itse pidät nimenomaan erityisen nuoria naisia todella kauniina, niin ei tarkota sitä etteikö IKÄISEKSEEN esim 5kymppinen voi olla kaunis, tai se ei tarkota sitä että jos nyt et kato miehiä sillee seksuaalisesti, nii et sä nyt tietenkään kato niitä samalla tavalla. xD typerä keskustelu!

Vierailija
44/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla on 3 viikkoa ikäeroa. Miehellä on jäätävät juonteet nenänpielestä suupieleen, sillä tavoin, että iho jo vähän pussittaa siinä. Mulla taas näkyy haalean hailakan viivat jos on nenä kiinni peilissä.

Miehellä on myös sibeliukset kulmakarvojen välissä ja mulla ei ole niitä ollenkaan. Hänellä on myös lähteny hiukset, mulla tuuheat hiukset yhä.

Vierailija
45/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet vanhenee paremmin kuin naiset, niin miksi tunnen useita kauniita 40+ naisia, mutta en ole koskaan edes nähnyt komeaa 40+ miestä?

N27

Ei taideta asua aivan samoilla hoodeilla??

-mry_outh75

Mrgeriatric75 karannut taas dementiaosastolta? Yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia ja rupsahtaneita. Sellaista miestä ei ole olemassakaan, joka olisi komea vanhana. Säkin valitit täällä kerran kuinka kaupan kassat ei enää flirttaile sulle kuten 20 vuotta sitten. Eikä se jo kerro sen, että olet ruma ja rupsahtanut?

N27

On meitä. Kauniita ja komeita viisikymppisiä. Voisitteko nyt nuoret vaan olla provosoitumatta näiden samojen "hopeakettujen" aloituksista. Sitähän he kaipaavat. Suuttumusta ja ärtymystä.

No en nyt sanoisi komeaksi ryppyisiä ja harmaita miehiä.

N27

No onko kaikki keski-ikäiset naisetkin rumia mielestäsi? Ymmärrän että pidät oman ikäisiäsi miehiä parhaimman näköisinä - niin minäkin teen omassa inäluokassani- mutta älä silti hauku vanhempia ihmisiä. Niin miehiä kuin naisiakaan.

N49

Kauniita vanhoja naisia kyllä näkee, kuten ensimmäisessä kommentissani sanoin. Vanhoja komeita miehiä taas ei. Joistain vanhoista miehistä näkee, että olivat 20 vuotta sitten komeita.

46/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköisiä itseni ikäiset naiset on.

Vierailija
47/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Varmaan sen takia kun se komea 40+ mies näyttää suunnilleen samalta kuin komea kolmikymppinen mies.

Vierailija
48/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi mitään miesten ulkonäössä ja uskon että tunne on molemmin puolinen.

Vierailija
49/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne av-mamien nuoruuden komeat jännittävät miehet näyttävät kaljamahaisilta kaljuilta nelikymppisenä. Rööki, liikkumattomuus ja paskaruokta jättävät jälkensä... Mutta se koko ikänsä terveellisesti elänyt ja urheillut mies näyttää nelikymppiseltä suunnilleen samalta kuin kolmikymppisenä.

Vierailija
50/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka ihailevat miehiä voivat hengailla keskenään ihan vapaasti!

Heille on ihan oma nimikin, jonka kaikki tietää.

Vierailija
51/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien mielestä elämän yks isoimmista tavoitteista ei oo aina hoikka ruumis. Ite nään esim. vanhustentalolla mummoja, yleensä ne laihimmat on ryppysimpiä. :D

Vierailija
52/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

frrorfkrlörgkrop kirjoitti:

Kaikkien mielestä elämän yks isoimmista tavoitteista ei oo aina hoikka ruumis. Ite nään esim. vanhustentalolla mummoja, yleensä ne laihimmat on ryppysimpiä. :D

Itse nään vanhusten taloilla pelkästään kauniita ihmisiä. Ihania, pitkän elämän eläneitä miehiä ja naisia.

Vierailija
53/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Varmaan sen takia kun se komea 40+ mies näyttää suunnilleen samalta kuin komea kolmikymppinen mies.

Huutista. Näössä täytyy olla helvetisti vikaa, jos ei erota nelikymppistä kolmekymppisestä. Enkä kyllä katsele edes kolmekymppisiä. Sellaiset 20-25-vuotiaat miehet on parhaimman näköisiä.

N27

Vierailija
54/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen voi myös pysähtyä. Tai sitten käydä niin kuin minulle, että tulee fyysisesti nuoremman näköiseksi vaikka ikää onkin enemmän. Olen nyt nuoremman näköinen kuin pari vuotta sitten ja nuoret, noin parikymppiset naiset ovat alkaneet taas flirttailla minulle.

-mryo_uth75

Vierailija
55/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen voi myös pysähtyä. Tai sitten käydä niin kuin minulle, että tulee fyysisesti nuoremman näköiseksi vaikka ikää onkin enemmän. Olen nyt nuoremman näköinen kuin pari vuotta sitten ja nuoret, noin parikymppiset naiset ovat alkaneet taas flirttailla minulle.

-mryo_uth75

Kuule pappa. Se, että sun säälittävälle vanilla ice lookille nauretaan, ei ole flirttailua. Olet säälitttävä ja ruma pappa.

N27

Vierailija
56/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mryo_uth75

Taidat vaan tarvita vahvemmat lasit. Ikääntyessä niin käy usein.

Vierailija
57/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä ihan loistavia huijaamaan itseään. Katsokaa nyt ympärillenne, missä ne charmantit vanhenevat miehet luuraa? Mä oon nähnyt niitä vain lehtikuvissa ja jokainen tietää miten ne mainosten mallit saadaan näyttämään niin hyviltä. Tottakai on miehiä, jotka näyttää paremmalta kuin osa ikäisistään naisista, koska on myös naisia, joille on maistunut roskaruoka, kalja ja tupakka ja vapaa-aika on vietetty sohvalla maaten. Naisista kuitenkin huomattavasti suurempi osa pitää huolta kunnostaan, terveydestään ja ulkonäöstään kuin miehistä. Ja tottakai se näkyy. Nykyajan keski-ikäiset naiset ovat todella hyvännäköisiä, ikävä kyllä samaa ei voi sanoa yleensä miehistä.

Joten ei, en ole kateellinen miehille heidän ulkonäöstään. En haluaisi olla harmaapäinen ja/tai kalju, ylipainoinen, ryppyinen, roikkonaamainen, isomahainen sohvaperuna, jolla on verenpainetta, närästystä, sydänvaivoja ja ongelmia seksin onnistumisen suhteen. Ei, ei, ei. 

Vierailija
58/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mryo_uth75

Kuule pappa. Se, että sun säälittävälle vanilla ice lookille nauretaan, ei ole flirttailua. Olet säälitttävä ja ruma pappa.

N27

Ja sinä harvinaisen lapsellinen 27-vuotiaaksi naiseksi kun et ymmärrä jätä trolleja rauhaan.

N49

Vierailija
59/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

No ei kyllä näytä. Vilkaisu leukalinjaan riittää. Vierekkäin nämä erottaa sokea Reettakin. Tämä kyllä selittää, miksi jotkut miehet pitävät itseään ikinuorekkaina, kyse on likinäköisyydestä ja/tai sokeudesta yksityiskohdille.

Vierailija
60/100 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä ihan loistavia huijaamaan itseään. Katsokaa nyt ympärillenne, missä ne charmantit vanhenevat miehet luuraa? Mä oon nähnyt niitä vain lehtikuvissa ja jokainen tietää miten ne mainosten mallit saadaan näyttämään niin hyviltä. Tottakai on miehiä, jotka näyttää paremmalta kuin osa ikäisistään naisista, koska on myös naisia, joille on maistunut roskaruoka, kalja ja tupakka ja vapaa-aika on vietetty sohvalla maaten. Naisista kuitenkin huomattavasti suurempi osa pitää huolta kunnostaan, terveydestään ja ulkonäöstään kuin miehistä. Ja tottakai se näkyy. Nykyajan keski-ikäiset naiset ovat todella hyvännäköisiä, ikävä kyllä samaa ei voi sanoa yleensä miehistä.

Joten ei, en ole kateellinen miehille heidän ulkonäöstään. En haluaisi olla harmaapäinen ja/tai kalju, ylipainoinen, ryppyinen, roikkonaamainen, isomahainen sohvaperuna, jolla on verenpainetta, närästystä, sydänvaivoja ja ongelmia seksin onnistumisen suhteen. Ei, ei, ei. 

Kun mä katson lähipiirissä ympärilleni niin se nimenomaan on täynnä niitä charmantteja vanhenevia miehiä ja myös naisia. Mutta ehkä se johtuu siitä, että liikunkin piireissä joissa harrastetaan liikuntaa ja ollaan muutenkin tietoisia kehonhuollosta jne. Siinä on aika iso ero koostuuko ne omat porukat lähikapakoita seilaavista tyypeistä vai vaikka liikuntaharrastuksista tutuiksi tulleista tyypeistä.