Tupakoitsija. Mulkoilevatko ihmiset sinua, kun poltat julkisella paikalla?
Kommentit (47)
Nuorten naisten tupakointi on jotain niin ällöttävää!
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten tupakointi on jotain niin ällöttävää!
Annoit sitten yläpeukun omalle kommentillesi... Hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin julkisilla paikoilla tupakoinnin kun narkkarit ja muut saman tason ihmiset alkoi tulla pummimaan röökiä melkein päivittäin.
Narkkarit ja muut itsesi kaltaiset
Vierailija kirjoitti:
Inhottavia kaikki röökaajat! Tekis mieli vesipyssyllä sammuttaa. Supersoakerilla ruuttaa vettä naamaan 😁
Kannan käsilaukussa sumutepulloa jossa on vettä ja sillä sammutan törpön tupakin jos polttaa kielletyllä alueella! Se hölmistynyt ilme on aina hauskaa katsottavaa! 👍
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavia kaikki röökaajat! Tekis mieli vesipyssyllä sammuttaa. Supersoakerilla ruuttaa vettä naamaan 😁
Kannan käsilaukussa sumutepulloa jossa on vettä ja sillä sammutan törpön tupakin jos polttaa kielletyllä alueella! Se hölmistynyt ilme on aina hauskaa katsottavaa! 👍
N43
Pidän kättäni nyrkissä tupakoidessani jos kaltaisesi ääliö osuu kohdalle
Minua ei häiritse suklaapatukkaa syövä, vaikka olisi kuinka läski, mutta nämä idiootit jotka tupakoivat pilaavat ilman koko ympäristöltä.
Eilen sateen jälkeen kävellesä oli ihana pitkästä aikaa nauttia raikkaasta ilmasta, mutta eikö siinä ollut yksi onneton taas sätkää vetämässä. Koko katuosuus satametriä suuntaansa oli saastunut tämän idarin vuoksi.
Eli jos joku ahtaa suklaata, viinaa, pullaa tai ihan mitä lystää, ei vaikuta mun elämäänmillään lailla, toisin kuin nämä koko ilmatilan omivat typerykset posket lommollaan käryttäen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse suklaapatukkaa syövä, vaikka olisi kuinka läski, mutta nämä idiootit jotka tupakoivat pilaavat ilman koko ympäristöltä.
Eilen sateen jälkeen kävellesä oli ihana pitkästä aikaa nauttia raikkaasta ilmasta, mutta eikö siinä ollut yksi onneton taas sätkää vetämässä. Koko katuosuus satametriä suuntaansa oli saastunut tämän idarin vuoksi.
Eli jos joku ahtaa suklaata, viinaa, pullaa tai ihan mitä lystää, ei vaikuta mun elämäänmillään lailla, toisin kuin nämä koko ilmatilan omivat typerykset posket lommollaan käryttäen.
Sata metriä suuntaansa? Tupakkatehdasko siinä oli? Ei tartte siirtyä kuin metri tupakoijasta poispäin ja sille puolen mihin ei tuuli käy niin ei haise. Enkä polta itse.
Vierailija kirjoitti:
Minä mulkoilen sellaisia tupakoitsijoita, jotka polttaa esim. bussipysäkillä, jossa on paljon muita ja sellaisia, jotka pienten lasten seurassa tupakoi. Bussipysäkkitupakoitsijoille kyllä myös osoitan pysäkiltä löytyvää tupakoinnin kieltomerkkiä ja käsken siirtymään muualle sauhuttelemaan.
Niin minäkin!
No kyllä haisee ällöttävä röökinkatku vielä sadan metrinkin päähän, vielä pitemmällekin riippuen tuulensuunnasta. Jää vielä leijumaan pitkäksi aikaa onnettoman addiktin siirryttyä muualle.
Tupakoivat eivät minua häiritse, mutta nämä litratolkulla päälleen halpaa hajuvettä tai partavettä lotranneet saivat helposti aikaan minussa astmakohtauksen, joten ostin oman auton. Päivääkään en ole katunut.
Ei vai muka haise kuin metrin päähän? Alakerran lady vetää röökiä vähän väliä ja savu tunkee 7. kerrokseen sisälle asti jos ikkuna tai partsinovi auki.
Millähän oikeudella katsoo, että voi omalla riippuvuudellaan säädellä muiden viihtymistä ja terveyttä? Varsinkin näin kuumaan kesäaikaan, kun ikkunat on pidettävä auki
Kerran erehdyin sanomaan bussikatoksessa polttavalle naiselle ettei siellä oikeastaan saisi polttaa. Sain kuulla kamalat haukut siitä miten sillä on oikeus polttaa missä haluaa ja minä olin kuulemma huumeita piikittävä ja haiseva O_o Yritin siinä hetken keskustella kyseisen naisen kanssa mutta takaisin tuli vain lisää solvauksia. Lopulta eräs lastenvaunujen kanssa oleva äiti samalla pysäkillä sanoi minulle ettei kannata :D Seisoimme sitten kaikki muut pysäkin ulkopuolella sateessa kun tuo yksi oman elämänsä sankari röökasi katoksen alla.
Virossa on bussipysäkkien katoksissa tupakankieltomerkit. Sama tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kerran erehdyin sanomaan bussikatoksessa polttavalle naiselle ettei siellä oikeastaan saisi polttaa. Sain kuulla kamalat haukut siitä miten sillä on oikeus polttaa missä haluaa ja minä olin kuulemma huumeita piikittävä ja haiseva O_o Yritin siinä hetken keskustella kyseisen naisen kanssa mutta takaisin tuli vain lisää solvauksia. Lopulta eräs lastenvaunujen kanssa oleva äiti samalla pysäkillä sanoi minulle ettei kannata :D Seisoimme sitten kaikki muut pysäkin ulkopuolella sateessa kun tuo yksi oman elämänsä sankari röökasi katoksen alla.
Olisin ottanut naiselta röökin suusta ja tumpannut sen!
Vierailija kirjoitti:
Ei vai muka haise kuin metrin päähän? Alakerran lady vetää röökiä vähän väliä ja savu tunkee 7. kerrokseen sisälle asti jos ikkuna tai partsinovi auki.
Millähän oikeudella katsoo, että voi omalla riippuvuudellaan säädellä muiden viihtymistä ja terveyttä? Varsinkin näin kuumaan kesäaikaan, kun ikkunat on pidettävä auki
Älä valehtele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut, oli sen verran aggressiivinen :/ Ja olen muutenkin vähän arka ja tuollainen käytös aiheuttaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Just tällaiset ihmiset ärsyttää mua eniten. Ollaan valmiita riistämään toisten valinnanvapaus perustuen siihen mitkä ko. henkilön omat arvot ovat, niitä sitten vaaditaan kaikilta muiltakin. Todella typerää. Keskity vaan omiin asioihisi, tuskin sullakaan kaikki tavat on muiden mielestä ok. Ja ei en polta, kuhan ärsyttää moinen besserwisseriys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut, oli sen verran aggressiivinen :/ Ja olen muutenkin vähän arka ja tuollainen käytös aiheuttaa ahdistusta.
Itse poltan, mutta tuossa tilanteessa olisin kyllä auttanut sinua tumppaamaan noin huonostikäyttäytyvän nuijan röökin. Tupakoijan pitää osata ottaa huomioon myös muut.
N48
En. En myöskään mulkoile suklaapatukkaa syövää läskiä, vaikka tiedän ettei suklaa hänelle hyvää teekään.
Mitä ne ulkopuolisten mulkoilut edes auttaa, ennemminkin lisäävät halua jatkaa.