Tupakoitsija. Mulkoilevatko ihmiset sinua, kun poltat julkisella paikalla?
Kommentit (47)
Kyllä se röökinkatku haittaa ja ahdistaa. Samat valittajat kuitenkin jättävät hymyssä suin rakkinsa p*skat keskelle tietä. Se ei haittaa, ei yhtään. Minua häiritsee enemmän koirat kaupungeissa kuin tupakoitsijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottavia kaikki röökaajat! Tekis mieli vesipyssyllä sammuttaa. Supersoakerilla ruuttaa vettä naamaan 😁
Just tällaiset ihmiset ärsyttää mua eniten. Ollaan valmiita riistämään toisten valinnanvapaus perustuen siihen mitkä ko. henkilön omat arvot ovat, niitä sitten vaaditaan kaikilta muiltakin. Todella typerää. Keskity vaan omiin asioihisi, tuskin sullakaan kaikki tavat on muiden mielestä ok. Ja ei en polta, kuhan ärsyttää moinen besserwisseriys.
Tupakoitsijathan omilla arvoillaan riistää muiden valinnanvapauden olla savuttomia. T:entinen tupakoitsija
Te entiset röökaajat olettekin niitä pahimpia nillittäjiä. Oikeita nykyisiä pyhimyksiä 😇
savuton miäs kirjoitti:
Kyllä se röökinkatku haittaa ja ahdistaa. Samat valittajat kuitenkin jättävät hymyssä suin rakkinsa p*skat keskelle tietä. Se ei haittaa, ei yhtään. Minua häiritsee enemmän koirat kaupungeissa kuin tupakoitsijat.
Tämäkään asia ei ole joko-tai. Erittäin moni koirankusettaja on myös tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten tupakointi on jotain niin ällöttävää!
Annoit sitten yläpeukun omalle kommentillesi... Hupsu.
Antaako joku omalle kommentilleen alapeukun?
En tupakoi, mutta mulkoilen minkä kerkeä. Tupakoitsijat ovat tyhmintä sakkia, niitä pitää tuijottaa ja vaikka räkiäkin niiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
En tupakoi, mutta mulkoilen minkä kerkeä. Tupakoitsijat ovat tyhmintä sakkia, niitä pitää tuijottaa ja vaikka räkiäkin niiden päälle.
Hyvä. Mulkoilu on aina hyvä keino. Mulkoilun jälkeen kannattaa laittaa tekstari paikallislehden tekstaripalstalle niin kyllä tupakoija tietää röökanneensa väärän ihmisen edessä!
Tupakoitsijathan omilla arvoillaan riistää muiden valinnanvapauden olla savuttomia. T:entinen tupakoitsija