Heidi Suomi, 43, nauttii kesäpäivästä pelkässä bikinien alaosassa
Suomi poseeraa selin kameraan, yllään vain bikinien alaosa. Kädessään yhä timanttisessa kunnossa olevalla Suomella on viinilasi.
Kommentit (66)
Ihana. Kyllä mammat taas täällä kihisee paikat homeessa.
Nää pääasiassa omaa naamaansa Instassa kuvaavat on outoa porukkaa. Ymmärrän miksi Heidi oli pitkään sinkku :)
Kovassa kunnossa kieltämättä on, mutta ei näytä minun silmään kovinkaan naiselliselta.
Rouvani on pari vuotta vanhempi, ja pidän hänen muodoistaan kuin hullu puurosta.
Nätti ja hoikka nainen hakee huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Broidi tuupannu tota joka holeen.
Brodis on onnenpoika.
Kuumana kesäpäivänä pahasti ylipukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on typerä hölösuu, joka ei osaa pitää mitään asiaa omana tietonaan. Miehet on pahimpia juoruilijoita.
Upea vartalo. Suorastaan ihana.
m38
Onpas tuo hänen insta tili jotenkin surullinen. Jos olisi 16v. Ymmärtäisin paremmin.
Sama, mutta pelkästään yläosassa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brodis on onnenpoika.
niin on. neo seurustellu nuorempana 2 vuotta. ei ollu sillo tunnettu henkilö vaan perus urheilija sillo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brodis on onnenpoika.
niin on. neo seurustellu nuorempana 2 vuotta. ei ollu sillo tunnettu henkilö vaan perus urheilija sillo.
Herranen aika tuota sinun ulosantiasi. Onko veljesi yhtä surkea siinä mitä sinä? En yhtään ihmettele, että veljesi jätettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen -päiväys meni 15 vuotta sitten.
Aika kasinaismoralismia. Sitten nämä kommentista tykänneet varmaan itse arvostelevat, kun miehet katselevat nuorempien naisten perään. Turha valittaa, jos itse on mukana arvostelussa.
Mielestäni kropan esittely on mautonta minkä ikäisenä tahansa.
Mutta, jos kuvassa olisi ollut pulskempi tapaus ja kuvatekstinä kehopositiivisuutta ylistävä teksti niin tämäkin ketju varmasti täyttyisi ylistävistä kommenteista.
Mistä sä tiedät kirjoittiko ton kommentin mies vai nainen ja olivatko tykkääjät naisia vai miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on typerä hölösuu, joka ei osaa pitää mitään asiaa omana tietonaan. Miehet on pahimpia juoruilijoita.
Herrasmiehet pitävät tuollaiset asiat omana tietonaan, vain juntit juoruilevat.
Tykkäsin Heidin lyhyestä tukasta
https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/kauneus/varia_pintaan_itseruske…
En ole koskaan arvostanut tämänkaltaista esiintuloa. Pointti jää vähän epäselväksi;)
Huomiohuoraaminen on vastenmielistä riippumatta siitä, minkä painoinen tai näköinen ihminen se tekee. Mutta se on kyllä totta, että jos joku sairaalloisen ylipainoinen selluperseinen persejalka julkaisee biksukuvan niin se saa ylistäviä kommentteja täällä palstallakin. Täällähän on todella paljon ylipainoisia. Ilmiö on sairas ja kertoo jotain oudosta nykyajasta.
Aika kasinaismoralismia. Sitten nämä kommentista tykänneet varmaan itse arvostelevat, kun miehet katselevat nuorempien naisten perään. Turha valittaa, jos itse on mukana arvostelussa.
Mielestäni kropan esittely on mautonta minkä ikäisenä tahansa.
Mutta, jos kuvassa olisi ollut pulskempi tapaus ja kuvatekstinä kehopositiivisuutta ylistävä teksti niin tämäkin ketju varmasti täyttyisi ylistävistä kommenteista.