Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JVG Ville Galle kuvasi instaa videon jossa pilkkasi tuntematonta miestä!

Vierailija
01.07.2018 |

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ku tää oli punk'dissa ja kutsui tarjoilijatyttöä "hyvännäköiseksi tussuksi", meni jo sillon maku koko touhottajasta.

Jep.

Ja kertoi ettei ole ”saanut tuusulaa vähään aikaan”.

Ei ihme että nuo lauseet olikin sitten seuraavasta versiosta leikattu kokonaan pois. Ei sovi katsokaas kaverille rakennettuun kivaan naapurin poika -imagoon.

Tuo "tuusulan saanti" on kylläkin TIS:n Sammyn sanonta.

Ville kertoi vaan, että ei ole seksiä harrastanut noin pariin viikkoon ihan asiallisesti. Ottakaa asioista

selvää.

Vierailija
122/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, suomalaisessa nyky-yhteiskunnassa esillä ovat 31-vuotiaat kaverit, jotka viettävät aikaansa pilkkaamalla ventovieraiden ihmisten ulkonäköä.

Toiset taas sitten ovat Forbesin kannessa 28-vuotiaina:

https://s3.amazonaws.com/s3.timetoast.com/public/uploads/photos/6656546…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta hatussa?

Vierailija
124/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusta hatussa?

Tai jotain muuta aivoissa, kertoihan hän itse että lähiomaiset ovat kertoneet hänen muuttuneen julkisuuden 

myötä Maria yökylässä ohjelmassa. Surku, mikä moka.

Vierailija
125/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan ku tää oli punk'dissa ja kutsui tarjoilijatyttöä "hyvännäköiseksi tussuksi", meni jo sillon maku koko touhottajasta.

Jep.

Ei ihme että nuo lauseet olikin sitten seuraavasta versiosta leikattu kokonaan pois. Ei sovi katsokaas kaverille rakennettuun kivaan naapurin poika -imagoon.

Kyllä ne ainakin kolmosen omilla sivuilla olevassa pätkässä mukana on, miksi sinne jättäisivät jos haluaisivat jotain imagon puhdistusta tehdä?

Vierailija
126/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Tuo "tuusulan saanti" on kylläkin TIS:n Sammyn sanonta.

Ville kertoi vaan, että ei ole seksiä harrastanut noin pariin viikkoon ihan asiallisesti. Ottakaa asioista

selvää.

Miksi ihmeessä näin kuvittelet? :D Olen tuota kuullut ennen tissin alkamista muidenkin suusta ja aika selkeästi Villekin sitä käyttää ko. jaksossa, löytyy kolmosen sivuilta joten voit käydä tarkistamassa.

Vierailija
127/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa Punk’d jaksossa sanoo kirjaimellisesti kohdassa 04:28 ”hyvä tussu mä otan tolt numeron viel tänää”

Nyt meni maku.

Vierailija
128/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnitön heitä ensimmäinen kivi.

Vierailija
129/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, suomalaisessa nyky-yhteiskunnassa esillä ovat 31-vuotiaat kaverit, jotka viettävät aikaansa pilkkaamalla ventovieraiden ihmisten ulkonäköä.

👍👍👍👍👍👍

Vierailija
130/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Alma ole tuon JVG:n tallissa? Miksette vaadi vaihtamaan tallia?

Vierailija
131/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan kestää pyytää anteeksi.

Vierailija
132/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös Jukka Hilden on ollut Forbesissa:

https://firenewsfeed.com/news/54182 

Vierailija
133/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten fiksuilta ja mukaviltakin tuntuvat ihmiset onnistuvat mokaamaan niin käsittämättömän pahasti.... huoh...

Mitä fiksua tuo VilleGalle on tehnyt tai sanonut?

Vierailija
134/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa Galis nyt kauhean ylpeä on, että ton videon julkaisi. Itse näin sen videon, eikä se nyt niin kamala ollut, mitä täällä toitotetaan ja ilmeisesti suurin osa ei kyseistä pätkää edes ole nähneet! 95% täällä olevista kommenteista on paljon ilkeämpiä Villeä kohtaan, kuin se lyhyt video. Mutta silti te olette olevinanne paljon parempia, fiksumpia ja aikuisempia, kuin Ville Galle.

Vierailija
135/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa Galis nyt kauhean ylpeä on, että ton videon julkaisi. Itse näin sen videon, eikä se nyt niin kamala ollut, mitä täällä toitotetaan ja ilmeisesti suurin osa ei kyseistä pätkää edes ole nähneet! 95% täällä olevista kommenteista on paljon ilkeämpiä Villeä kohtaan, kuin se lyhyt video. Mutta silti te olette olevinanne paljon parempia, fiksumpia ja aikuisempia, kuin Ville Galle.

Sinä kun olet yksi harvoja täällä jotka ovat videon nähneet, olisi hyvä saada lisää tietoa. Tuo mies jota kuvataan ikkunasta, jolle huudellaan ja jota kommentoidaan - onko hän sellainen jota yleensä pidettäisiin epämiellyttävän näköisenä, esim. erityisen lihava, lyhyt, huonoryhtinen, jotenkin oudon näköinen?

Vai sellainen jota yleisesti pidettäisiin suht. komeana, mutta jonka tyyli nyt jostain syystä ei miellyttänyt noita känniääliöitä?

Ainakin minulle tuolla on suuri merkitys ja asia on aivan eri riippuen siitä kummasta on kyse.

Vierailija
136/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ylittämässä liikennevaloissa suojatietä vaunuissa nukkuvan vauvani kanssa ja suojatiellä vastaan käveli poikaporukka. Siinä samoissa valoissa seisoi citymaasturi, jonka kuski päätti sitten täräyttää äänitorvea juuri kun olin etenemässä sen keulan kohdalla. Kuskinpaikan ikkunasta tulee ulos tän Ville-Petterin pää ja kova huuto "Hei jannut, köyhät kävelee!". Ehkä se oli niiden kävelevien jätkien tuttu, muuten ois aika härskiä ajella autolla ja huudella köyhille noin :D Onneks vauva ei heränny, niin ei jääny paska fiilis.

Vierailija
137/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kun olet yksi harvoja täällä jotka ovat videon nähneet, olisi hyvä saada lisää tietoa. Tuo mies jota kuvataan ikkunasta, jolle huudellaan ja jota kommentoidaan - onko hän sellainen jota yleensä pidettäisiin epämiellyttävän näköisenä, esim. erityisen lihava, lyhyt, huonoryhtinen, jotenkin oudon näköinen?

Vai sellainen jota yleisesti pidettäisiin suht. komeana, mutta jonka tyyli nyt jostain syystä ei miellyttänyt noita känniääliöitä?

Ainakin minulle tuolla on suuri merkitys ja asia on aivan eri riippuen siitä kummasta on kyse.

Ihan tavallinen nuori kundi, jolla oli vaan sellainen pikkaisen liian tiukka teepaita, ku halus varmaan vain näyttää vähän lihaksikkaammalta, kun sitten oli. Tuskinpa edes kuuli koko huutoa.

Vierailija
138/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen nuori kundi, jolla oli vaan sellainen pikkaisen liian tiukka teepaita, ku halus varmaan vain näyttää vähän lihaksikkaammalta, kun sitten oli. Tuskinpa edes kuuli koko huutoa.

No niin vähän arvelinkin. Turha kärpäsestä härkänen tämäkin taas. VilleGalle teki itse asiassa tyhmästi kun poisti videon, olisi antanut olla. Nyt kaikki kuvittelevat että hän on säälittä ja julmasti pilkannut jotain ihmisressukkaa, lähes Quasimodoa, jota kaikki muutenkin halveksivat ja pilkkaavat. Sehän olisi tosiaan kohun arvoinen juttu ja VG ansaitsisi kaiken halveksunnan.

Vierailija
139/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko nuori, vanha tai minkä näköinen, ei se tee pilkkaamisesta yhtään sen hyväksyttävämpää.

Vierailija
140/167 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up