Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opet ja muut tietoiset apua!

Epätoivoinen
01.07.2018 |

Hei, olen 17-vuotias tyttö ja päätin vasta ensimmäisen vuoden amiksessa. Opiskelen merkonomiksi. Nyt koko vuosi tuntuu turhalta ja hukkaanheitetyltä. Hävettää olla amis. Nyt kun olen kasvanut ja tiedän suunnilleen mitä elämältä haluan niin lukio tuntuisi nyt parhaimmalta vaihtoehdolta. Paikkakuntani lukioon olikin tänä vuonna jäänyt pari ylimääräistä paikkaa joten täytin hakemuksen ja pääsin sisään. Nyt pitäisi äkkiä pohtia otanko paikan ja lopetan amiksessa kokonaan.

Eniten tässä huolestuttaa ja pelottaa se kun menisin vuotta nuorempien kanssa ja tiedän että kaikki siellä tuntevat toisensa entuudestaan koska paikkakunta on pieni ja koulu. Omat ystäväni menevät nyt kakkoselle samassa lukiossa. Pelottaa että joudun syrjityksi vain sen takia että olen vuoden vanhempi.

Eli kysymys kuuluu, että saanko amis opinnoistani mitään hyväksilukuja lukiossa? Olisiko mitenkään mahdollista päästä suoraan kakkosvuosikurssille?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko selvittänyt kaksoistutkinnon mahdollisuuden? Niin amisvuosi ei menisi "hukkaan" ja saisit samalla sekä lakin, että ammatin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä