Miten teille naisille on juteltava Tinderissä?
Parin sinkkuvuoden jälkeen otin Tinderin käyttön alkuvuodesta. Profiilissani on pari tavallista kuvaa, lyhyt esittelyteksti ja kerron suurinpiirtein mitä haen. Matcheja tulee tasaisesti, muutama supetykkäys jne.
Mutta... Miten ihmeessä aloitan keskustelun niin, että nainen vastaa viestiin? Kaikkea olen yrittänyt alkaen tylsistä "Moi! Mitä kuuluu?" -viesteistä aina hauskoihin ja nokkeliin avauksiin... Kokeilin jopa parin kanssa ihan piruuttani suoraa "Netflix&Chill"-lähestymistäkin.
Varmaan 90% matcheista pysyy aina ja ikuisesti hiljaa. Ja naisethan ei ylipäätään aloita koskaan keskustelua. Kun harvoin pääsee viestittelyn alkuun, jutut liikkuu juuri tuolla "Moi miten menee mulla menee tavallisesti" tasolla. Tapaamisia on turha ehdotella, ei naisia tunnu näkeminen kiinnostavan. Olen käynyt kolmet Tinder-deitit tänä vuonna.
Mutta siis, miten te naiset haluaisitte aloittaa keskustelun Tinderissä?
Kommentit (5)
epätoivoiset palstatrollit kuten sä ei tuu koskaan saamaan naista. epätoivo on big tur n off
Tuo on kysymys, johon on mahdoton saada yhtä oikeaa vastausta. Mä vastaan aina ihan kaikille ja suurin osa avauksista on olleet "moi, mitä kuuluu", mikä on mun mielestä ihan hyvä keskustelunavaus. Joku on joskus alottanut kysymällä minkälainen huumorintaju mulla on, kun mainitsen huumorin tärkeyden profiilissa. Ja sit on ollut jotain täysin randomeja tyyliin "ootko lapsena nauhottanu kasettimankalla omaa radio-ohjelmaa?" Käypiä aloituksia nekin.
Mä tosiaan vastaan jokaiseen aloitukseen, mutta en olekaan 10/10 instapimu...
Vierailija kirjoitti:
No naisille tosiaan tulee yhteydenottoja ja useimmat jättävät viestittelyn siksi miesten harteille. Itseä kiinnostaa tietty rentous ja sellainen normaali asenne eli ei ainakaan epätoivoinen yritys. Paras olisi sellainen ystävällinen ja kohtelias naista arvostava aloitus mut missään nimessä ei liian päällekäyvä eikä heti seksiä-aloitus.
Juuri tällä asiallisella mutta rennolla linjalla mennään, en ole epätoivoinen sinkku :D. Ja Suomi24:n puolella viestittelyt toimii oikein hyvin. Tuntuu että Tinderissä on jotenkin ihan omat säännöt viestittelylle. Vai saavatko naiset siellä niin paljon viestejä ettei vastailu kiinnosta?
Kuin ihmiselle.
Mutta oikeasti, itse ainakin kokisin vaivaannuttavaksi vastata "Moi mitä kuuluu?" tyyppiseen aloitukseen. Mitäs vastaat, "Kiitos hyvää, entä itsellesi?" "Joo, ihan hyvää kiitos." Ja mitä sitten?
Arvostaisin sitä että mies on ainakin katsonut profiiliani ja poiminut sieltä jonkun kiinnostavan asian. Ehkä tyyliin "Moi, minäkin pidän xx:stä, mitä olet viimeksi lukenut/kuunnellut/katsonut?" Jotain mistä saa jutun juurta aikaiseksi.
Mutta meitä on moneksi. Et varmasti saa tyhjentävää vastausta kysymykseesi.
No naisille tosiaan tulee yhteydenottoja ja useimmat jättävät viestittelyn siksi miesten harteille. Itseä kiinnostaa tietty rentous ja sellainen normaali asenne eli ei ainakaan epätoivoinen yritys. Paras olisi sellainen ystävällinen ja kohtelias naista arvostava aloitus mut missään nimessä ei liian päällekäyvä eikä heti seksiä-aloitus.