Toimiiko teillä Nordean verkkopankki? Olen koko päivän yrittänyt.
Kommentit (14)
Pääsin kyllä kirjautumaan sisään ihan normaalisti.
Niillä on systeemeiisä jotain häikkää. Mua pommitettiin tekstareilla, että netpostissa tms. on tiedote. Soitin viestissä annettuun numeroon ja kerroin, etten pääse tiedotetta lukemaan, kun ei ole tunnuksia - ei edes tiliä koko saakelin pankissa. Jonotusaika oli lähes 20min. mutta eivät muuta osanneet sanoa kuin että kyseessä täytyy olla virhe ja että systeeminsä on villiintynyt lähettelemään aiheettomia viestejä...
Juuri äsken maksoin kaksi laskua. Hyvin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken maksoin kaksi laskua. Hyvin toimi.
Mobiililaitteella vai läppärillä?
Onkohan sillä eroa?
Mulla ei ainakaan läppärillä toimi.
Mobiili toimi ainakin muutama tunti sitten
Eilen näytti selainversiolla + pahviläpyskät jotain punaista rastia, mutta silti toimi.
Mobiilipankki pelitti äsken.
Jos niiden piti lopettaa se pahvilätyskän käyttö.....koska? Ja hinnoitella asiakkaat nyt uusiksi heinäkuun alusta joka tap.
Häiriöitä ja päivityksiä tähän heinäkuuhun liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Eilen näytti selainversiolla + pahviläpyskät jotain punaista rastia, mutta silti toimi.
Mobiilipankki pelitti äsken.Jos niiden piti lopettaa se pahvilätyskän käyttö.....koska? Ja hinnoitella asiakkaat nyt uusiksi heinäkuun alusta joka tap.
Häiriöitä ja päivityksiä tähän heinäkuuhun liittyen?
Nordeassa sanottiin, etteivät toimita uusia tunnuslukutaulukkoja kesäkuun jälkeen. Vanhojen pitäisi toimia niin kauan kuin lukuja riittää.
Ainakin 12maissa toimi. Läppärillä maksoin 3 laskua.
Verkkopankki herjaa TILAPÄINEN TOIMINTAHÄRIÖ. Pääsen kyllä kirjautumaan mutta laskujen maksu ei onnistu. Edes omalle Nordean tilille (Nordean tililtä Nordean tilille).
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 12maissa toimi. Läppärillä maksoin 3 laskua.
Mitä selainta käytit?
Nordeassa sanottiin, että Firefox tökkinyt koko päivän. Puhelinpalvelussa ("palvelussa") oli järkyttävä ruuhka. Automaatti toitotti puoli tuntia poikkeuksellisesta ruuhkasta.
Voisiko joku testata? :)
Vai olenko jo vienyt tarpeeksi kuraa sinne ja nyt mut on heivattu ulos?